UI / UX algajatele


KURSUS ON TÄITUNUD!

Kursus on mõeldud algajatele, kes soovivad õppida nüüdisaegseid disainitehnoloogiaid, et luua digitaalseid tooteid ja teenuseid, mis vastavad kasutaja vajadustele.

UI/UX-disainer on aastal 2024 üks kõige nõutavamaid elukutseid IT- ja disainivaldkonnas. Disainil on jõud maailma paremaks muuta ja seda teevadki UI/UX-disainerid iga päev — parandavad kasutajakogemust ning leiavad mugavamaid ja esteetiliselt ilusamaid lahendusi.

See kursus aitab saada põhiteadmised UI/UX-disainist ja võib olla teie IT-karjääri lähtepunktiks. Kursusel koostab iga osaleja oma isikliku projekti ja tagasisidet on võimalik saada iga päev.

Eeldused osalejale

Keskharidus ja inglise keele oskus, arvutikasutamise baasteadmised.

Kava

Iga kohtumine koosneb UI/UXi teooriast, Figma praktikast, aruteludest ja kursuseprojektide ülevaatusest.

  • 1. päev. Kursuse tutvustus. UI/UXi sissejuhatus. Professionaalsed väljakutsed ja spetsiifika. Disainiprotsessi ja Figma tarkvara ülevaade. Kasulikud UI/UXi ressursid.
  • 2. päev. Disain erinevatele platvormidele. Veeb vs. mobiil. Mobiilirakenduste tüübid. Disaini kohandamine erinevate ekraanisuuruste ja eraldusvõimetega.
  • 3. päev. Kasutajate uurimine. Isikud ja kasutajalood. CJM ja user flow. Loome mood board’i näidetega. Kasutajate tagasiside analüüsimine.
  • 4. päev. Infoarhitektuur ja visuaalne disain. Visuaalse disaini põhialused. Wireframing. Paigutuse ruudustik. Kompositsioon ja visuaalne hierarhia. Rakenduse ekraanitüübid. Värvid ja kirjatüübid.
  • 5. päev. Interaktsioonidisain. Kasutajate suhtlus. Kasutajate käitumise mõistmine, interaktsioonidisaini parimad tavad. Töö tekstiplokkidega. Kognitiivse koormuse mõistmine.
  • 6. päev. Kasutatavuse testimine. Kasutustestide planeerimine ja läbiviimine. Testitulemuste analüüsimine ja tõlgendamine. Tagasiside põhjal disainide kordamine ja parendamine. Figma täiustatud võimalused (auto layout).
  • 7. päev. UI/UX-disaini integreerimine arendusprotsessi. Koostöö arendajate ja teiste huvirühmadega. Figma täiustatud võimalused (components). Usability ja accessibility.
  • 8. Päev.  Disainisüsteemid. Paneme kõik kokku. UI/UXi töövõimalused. Tööintervjuud, millist portfooliot ja oskusi ettevõtted ootavad. Kursuseprojekti esitlus. Tagasiside.

Õpiväljundid

  • teab, mis on UI/UX-disaineri töö
  • teab, mis on disainmõtlemine
  • on omandanud visuaalse kommunikatsiooni üldised kasutusalad ja tehnilised nõuded
  • tunneb Figma alused digitaalsete visandite ja prototüüpide loomiseks
  • on täiendanud oma portfooliot UI/UXi projektiga

Hindamine

Kursus lõpeb arvestusega, mille saamiseks tuleb osaleda kontakttundides vähemalt 75% ulatuses. Arvestuse sisuks on kursuse jooksul arendatud isiklike projektide esitlus ning tagasiside. Arvestuse sooritanule väljastatakse pärast kirjaliku tagasiside täitmist Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Vajalikud materjalid

Isiklik sülearvuti, Figma (tasuta prooviperiood – figma.com)

Juhendaja

Andrei Kedrin on 2006. aastal lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini eriala ja omandanud bakalaureusekraadi. Tal on laialdane kogemus digitaalsete toodetega disainitööstuses. Lisaks disainile tegeleb Andrei illustratsioonide ja tänavakunstiga. Ta õpetab kursusi Kumus. On huvitatud uut tüüpi digitaalsest kunstist.


Aeg: 10. september kuni 5. november 2024 teisipäeviti kell 18–19.30 (va 22. oktoober)
Koht: Põhja pst 7, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia ruum A502
Maht: 16 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 10 tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Õppegrupp: 9 kuni 10 osalejat
Lisateave: koolitus@artun.ee, 5919 9496
Registreerumine: 3. septembrini või kuni kohti jätkub
Hind: 325 eurot

Jaga sõpradega:
Lisa Google kalendrisse

Viimati muudetud