Väärikas kuukirjas Teater.Muusika.Kino on nüüd maailma ja eesti kultuuripildis äärmiselt oluline, kuid samas Eestis vähe (sic!) kajastust leidev animatsioon esile tõstetud.
Ajakirjast leiab ehk ka oleviku tegijate arutluste kõrval ka EKA animatsiooni otsinguid ja EKA esmakursuslaste kirjasõna vahendusel tulevikku loovaid mõtteid.
Ajakirja seekordne kino-osa on pühendatud animatsioonile:
Aurelia Aasa vestleb režissöör Anu-Laura Tuttelbergiga, Ave Taavet otsib EKA animatsiooni osakonna „animat”, esseistlikus vormis mõtisklevad animateemadel tudengid Jaakop Ivask, Rael Pikkel, Jasper Frey, Marina Hirv, Uku Jürgenson, Jenna Velsvebel ja Elli Zahradnikova.
Teater. Muusika. Kino 2024. septembri numbris arvustab Madis Kolk Andrus Vaariku lavastust „Kes kardab Virginia Woolfi?”, Pille-Riin Purje Tanel Jonase lavastust „Üksildane lääs” ja Saale Kareda Timo Steineri, Sander Möldri ja Teet Kase balletti „Kurat ja Jumal”. Karl Birnbaum võtab kokku suvise „Baltoscandali” ja Heneliis Notton Santarcangelo teatrifestivali.
Mirje Mändla ja Simon Cummings vaatavad tagasi kevadistele Balti ja Eesti muusika päevadele, Toomas Velmet kirjutab Erkki-Sven Tüüri tšellokontserdist nr 2 „Labyrinths of Life” ja Igor Garšnek Sven Grünbergi sümfoonilisest pildist „Hoovused”.
Donald Tomberg, Mihkel Tiks, Madis Kolk, Karlo Funk ja Silver Õun mälestavad Jaak Lõhmust.
Rubriigis „Põlvest põlve” vestlevad Heilo Aadla ja Raho Aadla, „Vastab” Jānis Petraškevičs, „Persona grata” on Birgit Landberg.