Dekaan Ruth-Helene Melioranski töötab. Foto: Ingela Heinaste
Eesti Kunstiakadeemiat esindas ADAPTER võrgustikuga Juhtimiskonverentsil “Tule teadus appi” EKA värske disainiteaduskonna dekaan Ruth-Helene Melioranski, kes viis kohapeal läbi ka töötoa.
Mis?
Teenuse disainimine koostööna.
Kes?
Ruth-Helene Melioranski, Eesti Kunstiakadeemia disainiteadur
Jana Kukk, strateegilise disaini agentuuri Rethink kaasasutaja ja teenusedisainer
Gerda Mihhailova, Tartu Ülikooli Pärnu kolledži juhtimise õppejõud
Mida?
Tegeldi küsimusega, kuidas tabada ära, mida klient teenuse valikul mõtleb, missugustest mõjutajatest tekivad kliendi otsused, kuidas seda teada saada, et neid teadmisi oma teenuste loomisel ja arendamisel rakendada.
Teenusedisaini kaasaegsed põhimõtted õpetavad oma äri edendamisel kliendikeskset lähenemist, mis otse või kaude sõltub otsustest, mida inimesed teevad – kas sinu kasuks või kahjuks.
Konkurentsieelised peituvad aga üha enam vaevumärgatavates detailides, mis annavad tõuke kliendi otsuseks toote või teenuse valikul. Neid detaile peab teadma ja nendega arvestama.
Kohapeal osales 20 inimest ning virtuaalselt veel 20, teatab Ingela Heinaste, disainiteaduskonnast.