Avatud loeng: Kaie Kaas-Ojavere

Asukoht:
A501

Algus k.p.:
13.11.2024

Algusaeg:
17:30

Lõpp k.p.:
13.11.2024

13.11
Kaie Kaas-Ojavere – Loeng “Hinna kujundamine ja kasumimarginaali arvutamine loovettevõtetele.”
17.30-19.00
A501

Loeng on eesti keeles

“Miks midagi ei jää näppude vahele” imestavad nii mõnedki loovettevõtjad.

Et see nii ei oleks, tule osa saama praktilisest loengust, mis keskendub hinnakujunduse alustele, kus võtmekomponendiks on brändi positsioneering, kulude ning kasumimarginaali arvutamine. 

Käsitletakse praktilisi teemasid näiteks:

– kuidas määratleda brändi positsioon turul ja analüüsida konkurente; 

– teeme läbi jaehinna ja marginaali arvutamise;

– veendume, et mõistame kõiki toote loomise kulukomponente ja edasimüüjate ootusi marginaali osas;

– oskame valida erinevate hinnakujundusmudelite vahel. 

Loeng on suunatud tudengitele ja alustavatele loovettevõtjatele, kes soovivad oma hinnakujundusoskusi täiustada ja teha teadlikumaid äriotsuseid. 

Tutvustus:
Kaie Kaas-Ojavere on moetööstuse ja jaekaubanduse professionaal, kellel on 20-aastane kogemus erinevatel juhipositsioonidel Kaubamaja ja Baltika Grupis. Praegu on Kaie kirglikult pühendunud tekstiilijäätmete probleemidele lahenduste leidmisele ning ringmajanduse edendamisele. 

Ta on idufirma KIUD kaas-asutaja ja tegevjuht. KIUD väärindab tekstiilijäätmeid korduvkasutatavateks pakenditeks e-poodidele. 

Kaiel on ettevõtliku juhtimise MBA kraad Tallinna Tehnikaülikoolist ja Executive Coachi diplom EBS-st. Ta jagab oma kogemusi mentorina erinevates organisatsioonides ning külalislektorina ülikoolides.

Jaga sõpradega:
Lisa Google kalendrisse

Postitas Andres Lõo
Viimati muudetud

Disaini­­teaduskond Avatud loengud