Erialast
Visuaalse kommunikatsiooni erialase õppetöö käigus omandatakse graafilise kujunduse põhitõed ning õpitakse mõistma visuaalse kommunikatsiooni vormirikkust ning selles peituvaid seoseid ja tähendusi. Praktiliste harjutustena luuakse logosid, reklaamfotosid, reklaame, tüpograafilisi kompositsioone, plakateid, illustratsioone, lühianimatsioone ja teisi võimalikke visuaalse kommunikatsiooni väljundeid. Kompaktsete õpiprojektide formaadis tegeletakse pakendi, firmastiili, kasutajakogemuse ja -liidese ning reklaamikampaania disainiga.
Visuaalse kommunikatsiooni õppekava lõpetanud oskavad genereerida ja arendada loomingulisi ideid, teha eksperimente, leida ebatavalisi lahendusi ning suudavad täita oma tööülesandeid loovalt ja professionaalselt nii iseseisvalt kui meeskonnas töötades.