Selleks, et karjääriredelil üha edeneval tasemel püsida, tuleb oma oskusi järgemööda arendada ja seni omandatud teadmisi täiustada. EKA avatud akadeemia on õige koht, kui sel puhul sihiks loovmõtlemise avardamine uutes suundades ning soov enda erialast käekirja mõjusamalt välja kujundada.
Üha enam on hakanud suurenema teadlikus, et töölepingu seadus määrab tööandjale kohustuse tagada töötajale tööalaste teadmiste ja oskuste arendamiseks ettevõtte huvidest lähtuv koolitus. Alljärgnevalt leiad valimi kevade esimeses pooles algavatest koolitustest, mis võiksid hästi tööalaste teadmiste täiendamiseks sobida.
Tasemel oskused on parim investeering tulevikuks. Loodame, et suudame neid pakkuda just vajadustele vastavalt. Kui sul on soovi ja ideid mõne teise seni katmata loomevaldkonna koolituse kohta, siis anna sellest julgesti teada meilile pirje.kovatomas@artun.ee.
ADOBE INDESIGN ALGAJATELE
19. veebruar kuni 15. aprill kolmapäeviti kell 18–21
Praktiline kursus neile, kel on huvi disainida stiilse tüpograafia ja sisuka pildimaterjaliga väljaandeid. Lisaks InDesigni praktilistele töövõtetele räägitakse kursusel kokkuvõtlikult kirjatüüpide iseloomust ja valikust, kuidas pilte ja teksti kokku sobitada ning esmastest nõuetest trükistele.
Osalema on oodatud disainihuvilised või ettevõtjad, kes soovivad ise küljendada dokumente, tootelehti, infoväljaandeid, kliendilehti, ajakirju jm väljaandeid.
VÄIKEETTEVÕTJA JA PERSOONIBRÄNDI TURUNDUSVÕIMALUSED
18. märts kuni 1. aprill kolmapäeviti kell kell 18–21
Ettevõtted investeerivad turunduseelarvetesse, et oma toodet või teenust paremini reklaamida. Tihti aga unustame, et ükskõik mida ja mil viisil meeskond teeb – on turundus. Siiani on aga vähe pööratud tähelepanu meeskonnaliikmete persoonibrändi arendamise olulisusele ja sellele, millist mõju avaldab tugeva persoonibrändiga juht meeskonnaliikmetele ja millist mõju meeskonnaliikmed omakorda ettevõtte brändile.
Osalema on oodatud loovisikud, disainerid, juhid, organisatsioonide eestvedajad ja väikeettevõtjad, kes soovivad efektiivsemalt turundada oma toodet või teenust ning organisatsiooni.
KASUTAJAKESKNE DISAIN TOOTE- JA TEENUSEARENDUSES
4., 11., 18., 25. veebruaril ja 3., 10. märtsil kell 18–21
Kursusel õpetatakse teadlikku lähenemist toote ja teenuse kujundamisele, kasutajakeskset disainiprotsessi ning erialase mõttelaadi ja metodoloogia rakendamist. Osalejad saavad õpitut oma projektide hindamisel kohe rakendada ja astuda samme nende kasutajakeskseks muutmisel.
Osalema on oodatud veebidisainerid, projektijuhid ja tooteomanikud, kes töötavad pangandus- ja telekomiettevõtetes, samuti töötajad idufirmades ja inkubaatorites.
ADOBE PHOTOSHOP ALGAJALE
28. jaanuarist kuni 7. aprillini teisipäeviti kell 18–21
õpitakse kihilist fototöötlust ja trükkimise vajadustele vastava pildifaili loomist. Lisaks saab kursusel osaleja selgeks, kuidas eemaldada pildilt ebasobivaid elemente, parandada vanu pilte, luua gif-animatsiooniga veebibännereid ning palju muud põnevat.
Kursus, mis sobib nii erialaseks täiendusõppeks kui ka oma hobiga seonduvate loovoskuste arendamiseks, toimub kahes etapis, mille puhul saab soovi korral valida ka vaid endale huvipakkuva osa.
IDENTITEEDI LOOMINE LOGO, MEENE VÕI PAKENDINDA
18. ja 25. aprillil ning 9. mail kell 10–15.30
Kursuse aitab arendada ja välja töötada osaleja brändi identiteeti. Kursuse I osas selgitatakse, millele peaks mõtlema, kui hakata logo tellima ja mis eeltöö võiks olla tehtud enne disaineri poole pöördumist. Kursuse II osas analüüsitakse, kas ja kuidas kasutada kohalikku ajaloolist omapära või uustekkelist sümbolit meenena. Kursuse III osas õpitakse, kuidas kohandada põneva karbi joonist oma tootele.
Osalema on oodatud ettevõtjad ja turundajad, kelle sihiks on rajada efektiivne kommunikatsioon ning koostöö disaineritega.
Kogu koolituste programmi leiad siit.