Kas sul on oma toode või teenus, mida sa tahad müüa, aga sa ei tea päris täpselt, kust pihta hakata? See koolitus on sulle abiks, et mõelda läbi, mida peaksid tegema, et su toodet või teenust ostetaks.
Kõige rohkem kasu saad koolitusest siis, kui sul on juba toode või teenus, mida tahad turundada. Kursus on kasulik ka neile, kelle töö on seotud turundusega või kes soovivad oma äri rajada.
Kava
1. päev. Ehitame toote või teenuse turundamiseks alusbaasi. Vaatame põhjalikult, kes on võimalik klient ning kuidas ta elab, töötab ja ostuotsuseid teeb. Loome ostja profiili. Saame vastused küsimusele, milliste kanalite kaudu on mõttekas hakata turundama.
2. ja 3. päev. Analüüsime turunduskanaleid. Loengus vaatame läbi 19 võimalikku turunduskanalit, keskendudes neile, mis osalejatele huvi pakuvad. Saame teada, palju kulub igal kanalil keskmiselt aega ja raha.
4. päev. Koostame turundusplaani. Analüüsime, milline on potentsiaalne klienditeekond. Koostame tõetruu ja kasutatava turundusplaani.
Kursusel osalenu
- teab, kes on tema klient,
- oskab oma kliendile läheneda ning
- teab, kui palju aega ja raha see võtab.
Kursus lõpeb arvestusega, milleks on tehtud tööde esitlus ja rühmaarutelu. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.
Juhendaja Mari Suviste on turundusagentuuri DMKM asutaja ja tegevjuht, kellel on pikaajaline kogemus alustavate ettevõtete koolitamise ja nõustamise ning digiturundusega.
Aeg: 21. novembrist kuni 12. detsembrini kolmapäeviti kell 18–21
Koht: õpperuum A401, Põhja pst 7, Tallinn
Maht: 16 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 6 tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Hind: 220 eurot
Õppekavarühm: juhtimine ja haldus
Täiendav info: koolitus@artun.ee, 5919 9496