KURSUS ON TÄITUNUD!
Kursus on mõeldud algajatele, kes soovivad õppida nüüdisaegseid disainitehnoloogiaid, et luua digitaalseid tooteid ja teenuseid, mis vastavad kasutaja vajadustele. See kursus aitab saada põhiteadmised UI/UX-disainist ja võib olla teie IT-karjääri lähtepunktiks.
UI/UX-disainer on aastal 2024 üks kõige nõutavamaid elukutseid IT- ja disainivaldkonnas. Disainil on jõud maailma paremaks muuta ja seda teevadki UI/UX-disainerid iga päev — parandavad kasutajakogemust ning leiavad mugavamaid, kaasaegsemaid ja esteetiliselt ilusamaid lahendusi. Kursusel koostab iga osaleja oma isikliku projekti ja tagasisidet on võimalik saada iga päev.
NB! Kursus toimub inglise keeles
Eeldused osalejale
Keskharidus ja inglise keele oskus, arvutikasutamise baasteadmised
Kava
Iga kohtumine koosneb UI/UXi teooriast, Figma praktikast, aruteludest ja kursuseprojektide ülevaatusest.
1. päev. Kursuse tutvustus. UI/UXi sissejuhatus. Professionaalsed väljakutsed ja spetsiifika. Disainiprotsessi ja Figma tarkvara ülevaade. Kuidas alustada UI/UX-projekti
2. päev. Disain erinevatele platvormidele. Veeb vs. mobiil. Mobiilirakenduste tüübid. Disaini kohandamine erinevate ekraanisuuruste ja eraldusvõimetega. Loome mood board’i näidetega
3. päev. Kasutajate uurimine. Isikud ja kasutajalood. Kasutajateekond, -kaart ja kasutajavoog. Kasutajauuringute tüübid
4. päev. Infoarhitektuur ja visuaalne disain. Visuaalse disaini põhialused. Wireframing. Paigutuse ruudustik. Rakenduse ekraanitüübid
5. päev. Interaktsioonidisain. Kasutajate suhtlus. Kasutajate käitumise mõistmine, IxD parimad tavad. Töö tekstiplokkidega. Värvid ja kirjatüübid. Kompositsioon. Kognitiivse koormuse mõistmine
6. päev. Kasutatavuse testimine. Kasutustestide planeerimine ja läbiviimine. Testitulemuste analüüsimine. Tagasiside põhjal disainide kordamine ja parendamine. Figma täiustatud võimalused (auto layout)
7. päev. UI/UX-disaini integreerimine arendusprotsessi. Koostöö arendajate ja teiste huvirühmadega. Figma täiustatud võimalused (components). Usability ja accessibility. UI komplektid ja disainisüsteemid
8. Päev. Tehisintellekt UI/UXis. Paneme kõik kokku. UI/UXi töövõimalused. Tööintervjuud, millist portfooliot ja oskusi ettevõtted ootavad. Kasulikud UI/UXi ressursid. Tagasiside
Kursuse läbinu
● teab, mis on UI/UX
● tunneb mobiilirakenduste arendusprotsesse
● on omandanud visuaalse kommunikatsiooni üldised kasutusalad ja tehnilised nõuded
● tunneb Figmat piisavalt digitaalsete visandite ja prototüüpide loomiseks
● teab, milliseid spetsialiste ettevõtted otsivad
● on täiendanud oma portfooliot UI/UXi projektiga
Hindamine
Kursus lõpeb arvestusega, mille saamiseks tuleb osaleda kontakttundides vähemalt 75% ulatuses. Arvestuse sisuks on kursuse jooksul arendatud isiklike projektide esitlus ning tagasiside. Arvestuse sooritanule väljastatakse pärast kirjaliku tagasiside täitmist Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.
Vajalikud materjalid
Isiklik sülearvuti, Figma (tasuta prooviperiood – figma.com)
Juhendaja
Andrei Kedrin on 2006. aastal lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini eriala ja omandanud bakalaureusekraadi. Tal on laialdane kogemus digitaalsete toodetega disainitööstuses. Lisaks disainile tegeleb Andrei illustratsioonide ja tänavakunstiga. Ta õpetab kursusi Kumus. On huvitatud uut tüüpi digitaalsest kunstist.
Aeg: 14. jaanuarist kuni 11. märtsini 2025 teisipäeviti kell 18–19.30 (v.a 25. veebruar)
Koht: Tallinn, Põhja pst 7, Eesti Kunstiakadeemia, ruum A502
Maht: 16 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 10 tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Õppegrupp: 9 kuni 10 osalejat
Lisateave: koolitus@artun.ee, 5919 9496
Registreerumine: 7. jaanuarini või kuni kohti jätkub
Hind: 350 eurot