KURSUS ON TÄITUNUD!
NB! Kursus toimub inglise keeles.
Kursus on mõeldud algajatele, kes soovivad õppida nüüdisaegseid disainitehnoloogiaid, et luua digitaalseid tooteid ja teenuseid, mis vastavad kasutaja vajadustele. UI/UX-disainer on aastal 2024 üks kõige nõutavamaid elukutseid IT- ja disainivaldkonnas.
Disainil on jõud maailma paremaks muuta ja seda teevadki UI/UX-disainerid iga päev — parandavad kasutajakogemust ning leiavad mugavamaid ja esteetiliselt ilusamaid lahendusi. See kursus aitab saada põhiteadmised UI/UX-disainist. Kursusel koostab iga osaleja oma mobiilirakenduse disaini.
Eeldused osalejale
Keskharidus ja inglise keele oskus, arvutikasutamise baasteadmised.
Kava
Iga kohtumine koosneb UI/UXi teooriast ja Figma praktikast
1. päev. Mobiilse UI/UX-i disaini sissejuhatus.
Teooria: Mis on UX ja mis on UI? Kes seda teeb? Disainmõtlemine. Mobiil VS veebiplatvorm. Miks me Figmat kasutame.
Figma: Figma liidese ja tööriistade tutvustus. Sections, frames ja layers. Alustame oma mobiilirakenduse disaini tegemist.
2. päev. Mobiilse UI disaini põhialused.
Teooria: Kasutaja teekond. Sihtrühm ja persoonid. Kasutajaintervjuud ja uurimismeetodid. Visandamine ja wireframing. Mobiiliplatvormi tehnilised nõuded.
Figma: Figma kommentaarid ja failide jagamine. Layout grid. Põhilised kujundid, tekst ja piltidega manipuleerimine. Lisame oma rakendusele põhiekraanid(wirframes).
3. päev. Mobiili UI kujundamine
Teooria: Kasutaja käitumise mõistmine. Värvid, tüpograafia ja visuaalne hierarhia. Juurdepääsetavus(Accessibility). IT(product design) meeskond ja rakenduse arendamise protsess.
Figma: Auto-layout constraints. Mallide kasutamine. UI põhielemendid: sisendid, vormid ja nupud. Lisame oma rakendusse UI elemente.
4. päev. Mobiili prototüüpimine ja testimine
Teooria: Nõuded prototüüpidele. Kuidas faile arendajatele edastada. Mobiilirakenduste testimise tüübid.
Figma: Korduvkasutatavad komponendid. Interaktiivne prototüüp. Teeme interaktsiooni mobiiliekraanide vahel.
5. päev. Kokkuvõte. UI/UX disaini professionaalsed võimalused.
Teooria: Kuidas oma tööd esitleda. Kasulikud ressursid. Töövõimalused ja karjäär disaineritele.
Figma: Kuidas töötada disainisüsteemide ja UI komplektidega. Näitame oma prototüüpi.
Õpiväljundid
- teab, mis on UI/UX-disaineri töö
- teab, mis on disainmõtlemine
- on omandanud visuaalse kommunikatsiooni üldised kasutusalad ja tehnilised nõuded
- tunneb Figma alused digitaalsete visandite ja prototüüpide loomiseks
- on laiendanud oma portfelli mobiilirakenduse UI/UX disainiprojektiga
Hindamine
Kursus lõpeb arvestusega, mille saamiseks tuleb osaleda kontakttundides vähemalt 75% ulatuses. Arvestuse sooritanule väljastatakse pärast kirjaliku tagasiside täitmist Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.
Vajalikud materjalid
Isiklik sülearvuti, Figma (tasuta prooviperiood – figma.com)
Juhendaja
Andrei Kedrin on 2006. aastal lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini eriala ja omandanud bakalaureusekraadi. Tal on laialdane kogemus digitaalsete toodetega disainitööstuses. Lisaks disainile tegeleb Andrei illustratsioonide ja tänavakunstiga. Ta õpetab kursusi Kumus. On huvitatud uut tüüpi digitaalsest kunstist.
Aeg: 12.– 16. augustini 2024 kell 16–17.30
Koht: Põhja puiestee 7, Eesti Kunstiakadeemia, ruum number A502
Maht: 10 akadeemilist tundi kontaktõpet
Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Lisateave: koolitus@artun.ee, 5919 9496
Registreerumine: kuni 5. augustini või kuni kohti jätkub
Hind: 195 eurot