KURSUS ON TÄITUNUD!
Kursus on mõeldud algajatele, kes soovivad õppida nüüdisaegseid disainitehnoloogiaid, et luua digitaalseid tooteid ja teenuseid, mis vastavad kasutaja vajadustele. Hea võimalus proovida Figma tarkvara ja tutvuda UI/UX-disaineri igapäevaste ülesannetega IT-ettevõttes.
UI/UX-disainer on aastal 2024 üks kõige nõutavamaid elukutseid IT- ja disainivaldkonnas. Disainil on jõud maailma paremaks muuta ja seda teevadki UI/UX-disainerid iga päev — parandavad kasutajakogemust ning leiavad mugavamaid, kaasaegsemaid ja esteetiliselt ilusamaid lahendusi. See kursus aitab saada põhiteadmised UI/UX-disainist.
NB! Kursus toimub inglise keeles
Eeldused osalejale
Keskharidus ja inglise keele oskus, arvutikasutamise baasteadmised
Kava
Iga kohtumine koosneb UI/UXi teooriast ja Figma praktikast
1. päev. Mobiilse UI/UX-i disaini sissejuhatus
Teooria: Mis on UX ja mis on UI? Kes seda teeb? Disainmõtlemine. Mobiil vs. veebiplatvorm. Miks me Figmat kasutame?
Figma: Liidese ja tööriistade tutvustus. Figma konteinerid: sections, groups ja frames. Alustame oma mobiilirakenduse disaini tegemist
2. päev. Mobiilse UI-disaini põhialused
Teooria: Kasutajateekond. Kasutajaintervjuud. Sihtrühm ja persoonid. Visandamine ja wireframing. Mobiiliplatvormi tehnilised nõuded
Figma: Figma kommentaarid ja failide jagamine. Layout grid. Põhilised kujundid, teksti ja piltidega manipuleerimine. Lisame oma rakendusele põhiekraanid (wireframes). Figma kogukond
3. päev. Mobiili UI kujundamine
Teooria: Kasutaja käitumise mõistmine. Värvid, tüpograafia ja visuaalne hierarhia. Juurdepääsetavus (accessibility). IT-meeskond (product design) ja rakenduse arendamise protsess
Figma: Auto-layout constraints. UI põhielemendid: sisendid, vormid ja nupud. Lisame oma rakendusse UI elemente
4. päev. Mobiili prototüüpimine ja testimine
Teooria: Nõuded prototüüpidele. Kuidas faile arendajatele edastada. Mobiilirakenduste testimise tüübid
Figma: Korduvkasutatavad komponendid. Interaktiivne prototüüp. Teeme interaktsiooni mobiiliekraanide vahel
5. päev. Kokkuvõte. UI/UX-disaini professionaalsed võimalused
Teooria: Kuidas oma tööd esitleda. Kasulikud ressursid. Millist portfooliot ja oskusi ettevõtted ootavad. Kuidas täiustada oma UI/UX-i oskusi
Figma: Kuidas töötada disainisüsteemide ja UI-komplektidega
Kursuse läbinu
● teab, mis on UI/UX-disaineri töö
● tunneb mobiilirakenduste arendusprotsesse
● tunneb Figma aluseid digitaalsete visandite ja prototüüpide loomiseks
● on täiendanud oma portfooliot UI/UXi projektiga
Hindamine
Kursus lõpeb arvestusega, mille saamiseks tuleb osaleda kontakttundides vähemalt 75% ulatuses. Arvestuse sooritanule väljastatakse pärast kirjaliku tagasiside täitmist Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.
Vajalikud materjalid
Isiklik sülearvuti, Figma (tasuta prooviperiood – figma.com)
Juhendaja
Andrei Kedrin on 2006. aastal lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini eriala ja omandanud bakalaureusekraadi. Tal on laialdane kogemus digitaalsete toodetega disainitööstuses. Lisaks disainile tegeleb Andrei illustratsioonide ja tänavakunstiga. Ta õpetab kursusi Kumus. On huvitatud uut tüüpi digitaalsest kunstist.
Aeg: 6.–10. jaanuarini 2025 kell 18–19.30
Koht: Tallinn, Põhja puiestee 7, Eesti Kunstiakadeemia, ruum A502
Maht: 10 akadeemilist tundi kontaktõpet
Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Õppegrupp: 9 kuni 10 osalejat
Lisateave: koolitus@artun.ee, 5919 9496
Registreerumine: kuni 30. detsembrini 2024 või kuni kohti jätkub
Hind: 230 eurot