"Märka hemofiiliahaiget" kampaania
EKA Disain ja innovatsioon õppekava visuaalse kommunikatsiooni suuna (end. nimega meediagraafika) 2021. aasta lennu tudengid võidutsesid tänavusel reklaamiauhindadefestivalil Kuldmuna kampaaniaga “Märka hemofiiliahaiget”.
Teavituskampaania pööras tähelepanu pärilikule verehaigusele hemofiilia.
Kerstin Kessu Raidma juhendamisel sündinud tööd Eesti Hematoloogide Seltsile jõudsid shortlisti viies kategoorias ning auhinnad toodi koju neljas neist:
Meedia erilahendus “Verised näpujäljed”
Trükireklaam “Verised näpujäljed”
Otsereklaam: masspostitus “Plaaster”
Sotsiaalkampaania “Märka hemofiiliahaiget”
Osalesid üliõpilased Mart Erman, Jakko Pitk, Karl Kristjan Kits, Inga Protassova, Kaspar Kallaste.
Copywriter: Tarmo Sikk
Lähem info finalistide kohta Kuldmuna veebis
Palju õnne kõigile asjaosalistele!