Kaitstud magistritööd
Kõiki kunstiõpetaja õppekaval kaitstud magistritöid on võimalik lugeda EKA digivaramust: LÕPUTÖÖD (alates 2024) ja MAGISTRITÖÖD (kuni 2023) .
2024
Anastassia Tšepaikina „Tehisintellekti võimalusi tutvustav koolitus üldhariduskoolide kunstiõpetajatele“, juhendaja Krista Aren
Marin Laes „Visuaalsete õppematerjalide võimalused ja kasutus Eesti üldhariduskoolide kunstiklassides“, juhendaja Anneli Porri
Catlin Kaljuste „Üldhariduskooli kunstiõpetajate arusaam kestlikkusest ning kestliku maailmataju toetamise võimalustest kunstiõpetuse kontekstis“, juhendaja Jane Remm
Margit Uusmees „Muutused põhikooli III astme kunstiõpetuse ainekavades aastatel 2002–2023“, juhendaja Eve Kiiler
Kristi Markov „Kunsti kui õppeaine väärtuslikkus ja selle tajumist mõjutavad tegurid kahe kooli 6. klassides õppijate, lastevanemate ja kunstiõpetaja arusaamade põhjal“, juhendaja Edna Vahter
Teele Altmäe „Lasteaia õpetaja abide ja assistentide enesekindlus kunstitegevuste läbiviimisel ja toetamisel ning nende toetamine eakohase loomeprotsessi mõistmisel“, juhendaja Edna Vahter
Oksana Leontjeva „Lõimitud aine- ja keeleõpet toetava kunstivaldkonna õppetegevuse loomine muuseumi ja kooli koostöös“, juhendaja Helene Uppin
Karolin Innos „Vaimse tervise toetamine kunstiõpetuse tundides: õpetajate uskumused, praktikad ja toe vajadus“, juhendaja Anna-Liisa Jõgi
2022
Karin Luuk,”Kunstiõpetaja kvalifikatsioon ja täiendushariduse vajadused”, juhendaja Jane Remm
Reti Kokk, “Kuidas õpetada fotograafiat? Foto valikkursuse ainekava loomine Sally Stuudio Kunstikoolile“, juhendaja Anneli Porri
Piret Suviste,”Tehnoloogia integreerimise vajalikkus kunstitunnis loovuse toetamiseks”, juhendaja Anna-Kaisa Vita
Laura Berta Vahtra, “Kunstiõpetajate kogemused empaatia arendamisel II kooliastmes”, juhendaja Helen Arov
Anna Kõuhkna, “Kunstiõpetajate arusaamad isemääramisteooria pädevuste toetamisest põhikooli III kooliastme tunnis”, juhendaja Helen Arov
Merle Vingerfeld, “Õpetajate uskumused loovuse õpetamisel Reggio Emilia pedagoogika ja koolieelse lasteasutuse näitel”, juhendja Jane Remm
Liina Oja, “Eelkooliealiste laste loovuse arendamine läbi kunstitegevuste ja selle teostamise kitsaskohad koolieelses õppeasutuses”, juhendaja Helen Arov
Kertu Tort, “Kuidas kunstiolümpiaad toetab ja tunnustab kunstis andekaid õpilasi kunstiolümpiaadi korraldajate hinnangul”, juhendaja Anneli Porri
Ilmi Laur-Paist, “Vabariiklike kunstiolümpiaadide 2018–2021 teooriatööde analüüs”, juhendaja Jane Remm
Anna Malkin, “Tehnoloogiaga toetatud loovtöö esitamine ja vastastikhindamine”, juhendaja Anneli Porri
Marju Rajasalu, “Õppemäng III kooliastme kunstitunnis”, juhendaja Birgy Lorenz
Zhanna Toht, “Õpiloovust edendava õppeühiku „Väljendusrikas akvarellimaailm” arendamine II ja III kooliastme kunstiõpetajate kogemuste ja ettepanekute põhjal”, juhendaja Anna-Kaisa Vita
Tanel Roomere, “Kunstiõpetuse praktikad distantsõppe kogemuse näitel”, juhendaja Kaja Toomla
Triin Resik, “Õpetaja kogemus hariduslike erivajadustega õppijate õpetamisest kunstitunnis II ja III kooliastmes”, juhendaja Helin Puksand
2020
Ilona Kroon “II kooliastme õppekäigu eel- ja järeltegevused muuseumitunni “Fantastiline
perspektiiv” näitel”, juhendaja: Edna Vahter; retsensent: Anneli Porri
Berit-Bärbel Rebane “8. klassi õpilaste visuaalse päeviku kasutamise kogemus enesemääratluspädevust ja eneseväljendust toetava töövahendina”, juhendaja: Eve Kiiler; aasjuhendaja: Margot Kask; retsensent: Helen Arov
Liisa Pähk “Klassiõpetaja valmisolek ja kompetentsus põhikooli I kooliastme kunstitundide läbiviimisel ning õppekvaliteeti parandavad koostöövormid kunstiõpetajatega”, juhendaja: Edna Vahter; retsensent: Helen Arov
Kristin Kutti “Loovust mõjutavad tegurid ja loovustõkked kunstitundides III kooliastme näitel”, juhendaja: Jane Remm; retsensent: Marit Mõistlik-Tamm
Marjam Tamm “Õpetajate arusaamad III kooliastme õpilaste valikuoskuse arendamisest kunstitunnis ennastjuhtiva õppija kujundamisel”, juhendaja: Edna Vahter; retsensent: Jane Remm
Valeriya Shemyakina “Kunsti ja eesti keele kui teise keele õppimise lõimimine põhikooli
kunstiringis”, juhendaja: Mare Kitsnik; retsensent: Ingrid Krall