Richard Hollise terviklik ülevaade algab käsitlusega 19. sajandi lõpu plakatikunstist ning kaardistab kirja ja pildi kasutusviiside muutumist brošüürides ja ajakirjades, reklaaminduses ja firmastiilides, televisioonis ja elektroonilises meedias. Samuti vaadeldakse tehniliste uuenduste – nt fotograafia ja digitaalsete tehnoloogiate – mõju graafilise disaini arengule. See enam kui 800 pildiga illustreeritud usaldusväärne ja kaasahaarav uurimus 20. sajandi graafilisest disainist on möödapääsmatu lektüür nii tegevdisaineritele, tudengitele kui ka kõigile teistele visuaalkultuuri huvilistele.
Richard Hollis on tegutsenud vabakutselise graafilise disainerina, samuti töötanud trükkali, kunstitoimetaja, tootmisjuhi, õpetaja ning lektorina. Ta õppis kunsti ja tüpograafiat Chelsea ja Wimbledoni kunstikoolides ning Londoni Central School of Artis. Alates 1958. aastast õpetas litograafiat ja disaini Londoni graafikakolledžis ja Chelsea kunstikoolis, suundudes seejärel 1960. aastate alguses tööle Pariisi. 1964−1967 juhtis Bristolis West of England College of Arti graafilise disaini osakonda ning töötas kuus aastat õppejõuna Central School of Art and Designis.
Disainiraamat nr 2.
Tõlkinud Katrin Kivimaa
Toimetanud Eva Näripea ja Ivar Sakk
Keelekorrektor Selia Selezov
Kujundanud Indrek Sirkel ja Koit Randmäe
Kirjatüübid Anton Koovit
312 lk, eesti keeles
Eesti Kunstiakadeemia, 2007