Avatud Akadeemia kursused

05.11.2018 — 14.11.2018

Infograafika kujundamine Adobe Illustratoris

Infograafika_800x800_800x800_acf_cropped
Infograafika_600x300
Infograafika_600x300-1_600x300_acf_cropped
Infograafika_800x800
Infograafika_600x300-1_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped

Sagedasim näide infograafikast on ettevõtte aastaaruandes või mujal avaldatav statistika, mille on rahandusasjatundjad vormistanud toredate Exceli graafikutena. Sisuliselt on kõik hea ja õige, aga välja näeb kole nagu öö, sest Excel pole disainimiseks mõeldud programm.

Kuidas saada ühest Exceli tabelist kena ja avaldamiskõlbulik diagramm? Kuidas teha teenusest huvitatud kliendile selgeks, millega teie ettevõte tegeleb? Kui protsess on mitmeetapiline, võib huvi kaduda enne, kui seletus lõpule jõuab. Hästi teostatud infograafika on seepärast ettevõtte veebilehel asjakohasem kui pikk jutt. Paarileheküljelise kirjelduse asemel võiks näidata protsessi etappe ja tulemust joonisel, mis aitab kiiremini hinnata teenuse vajalikkust, kasutegurit ja muud, mis on kliendile tähtis.

Koolitusel vaadatakse infograafika parimaid näiteid ja jagatakse praktilist nõu teostuseks. Lahendatakse ka infograafika ülesandeid, et harjutada Adobe Illustratori töövahendite kasutamist. Illustratori töövõtteid õpitakse kombineerima loomingulisemate diagrammide disainimiseks.

Ligikaudne ajakava

1. päev. Infograafika lihtsamad näited: tulp-, joon- ja sektordiagrammid. Vajaduse korral meenutatakse Illustratori peamisi töövõtteid, mida läheb vaja ülesannete lahendamiseks

  • Illustratori graafikute töövahend
  • Diagrammi disaini muutmise võimalused
  • Andmefailide kasutamine või Exceli diagrammi disaini muutmine
  • Värvipaleti korrastamine
  • Piktogrammide lisamine diagrammile, visuaalide kogud

2. päev. Visuaalselt keerukamad infograafika näited

  • Illustratsiooni lisamine diagrammile
  • Pikselgraafika kasutamine ja maskimine
  • Reaalse objekti kasutamine diagrammina. Ideede kogumine rühmatööna ja ühe diagrammi teostamine

3. päev. Protsessi visualiseerimise ja suhete struktuuri näited

  • Värvivaliku põhimõtted
  • Tüpograafia kasutamine
  • Info kogumine, valimine ja struktureerimine
  • Ajatelje ülesanne

4. päev. Rühmatöö ülesanne: protsessi visualiseerimine või turismipiirkonna kaardi disain.

Ülesanne eeldab enne info kogumist, analüüsi ja loomingulisust, et saavutada informatiivne ja visuaalne tervik.

Osalejate huve ja oskusi arvestades saab ajakavas olevaid teemasid täpsustada.

Kursuse läbinu

  • teab, kuidas muuta diagramm lihtsamini mõistetavaks
  • teab, kuidas lisada diagrammile emotsionaalset väärtust ja suurendada vaataja huvi
  • oskab luua lihtsustatud struktuuri või protsessi joonist
  • oskab kasutada Adobe Illustratori graafikute töövahendit

Kursus lõpeb arvestusega, mille sisu on ülesande lahendamine. Arvestuse saanule väljastatakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

 

Juhendaja Maris Lindoja on omandanud magistrikraadi Eesti Kunstiakadeemias graafilises disainis ja interaktiivses multimeedias. 30 aastat kogemust graafilise disainerina ja üle 20 aasta arvutigraafikuna. Eesti Kunstiakadeemias on ta seitse aastat õpetanud kasutama erinevaid graafikaprogramme ja juhendanud disainikursuseid.

Maris Lindoja: „Disainerina tegelen logode, märgigraafika, vektorillustratsiooni ja trükiste disainiga.Minu kursuste ülesehitus ja ülesanded põhinevad pikaaegsel praktikal: õpetan seda, kuidas olen ise programme omandanud ja kuidas kasutan neid igapäevatöös.“

Aeg:  5., 7., 12., 14. november 2018 kell 18–21
Koht: Põhja puiestee 7, ruum A407, Eesti Kunstiakadeemia arvutiklassis, mis on varustatud mac-tüüpi arvutitega.
Maht: 16 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 10 tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Hind: 225 eurot

Registreeru SIIN

Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Infograafika kujundamine Adobe Illustratoris

Esmaspäev 05 november, 2018 — Kolmapäev 14 november, 2018

Infograafika_800x800_800x800_acf_cropped
Infograafika_600x300
Infograafika_600x300-1_600x300_acf_cropped
Infograafika_800x800
Infograafika_600x300-1_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped

Sagedasim näide infograafikast on ettevõtte aastaaruandes või mujal avaldatav statistika, mille on rahandusasjatundjad vormistanud toredate Exceli graafikutena. Sisuliselt on kõik hea ja õige, aga välja näeb kole nagu öö, sest Excel pole disainimiseks mõeldud programm.

Kuidas saada ühest Exceli tabelist kena ja avaldamiskõlbulik diagramm? Kuidas teha teenusest huvitatud kliendile selgeks, millega teie ettevõte tegeleb? Kui protsess on mitmeetapiline, võib huvi kaduda enne, kui seletus lõpule jõuab. Hästi teostatud infograafika on seepärast ettevõtte veebilehel asjakohasem kui pikk jutt. Paarileheküljelise kirjelduse asemel võiks näidata protsessi etappe ja tulemust joonisel, mis aitab kiiremini hinnata teenuse vajalikkust, kasutegurit ja muud, mis on kliendile tähtis.

Koolitusel vaadatakse infograafika parimaid näiteid ja jagatakse praktilist nõu teostuseks. Lahendatakse ka infograafika ülesandeid, et harjutada Adobe Illustratori töövahendite kasutamist. Illustratori töövõtteid õpitakse kombineerima loomingulisemate diagrammide disainimiseks.

Ligikaudne ajakava

1. päev. Infograafika lihtsamad näited: tulp-, joon- ja sektordiagrammid. Vajaduse korral meenutatakse Illustratori peamisi töövõtteid, mida läheb vaja ülesannete lahendamiseks

  • Illustratori graafikute töövahend
  • Diagrammi disaini muutmise võimalused
  • Andmefailide kasutamine või Exceli diagrammi disaini muutmine
  • Värvipaleti korrastamine
  • Piktogrammide lisamine diagrammile, visuaalide kogud

2. päev. Visuaalselt keerukamad infograafika näited

  • Illustratsiooni lisamine diagrammile
  • Pikselgraafika kasutamine ja maskimine
  • Reaalse objekti kasutamine diagrammina. Ideede kogumine rühmatööna ja ühe diagrammi teostamine

3. päev. Protsessi visualiseerimise ja suhete struktuuri näited

  • Värvivaliku põhimõtted
  • Tüpograafia kasutamine
  • Info kogumine, valimine ja struktureerimine
  • Ajatelje ülesanne

4. päev. Rühmatöö ülesanne: protsessi visualiseerimine või turismipiirkonna kaardi disain.

Ülesanne eeldab enne info kogumist, analüüsi ja loomingulisust, et saavutada informatiivne ja visuaalne tervik.

Osalejate huve ja oskusi arvestades saab ajakavas olevaid teemasid täpsustada.

Kursuse läbinu

  • teab, kuidas muuta diagramm lihtsamini mõistetavaks
  • teab, kuidas lisada diagrammile emotsionaalset väärtust ja suurendada vaataja huvi
  • oskab luua lihtsustatud struktuuri või protsessi joonist
  • oskab kasutada Adobe Illustratori graafikute töövahendit

Kursus lõpeb arvestusega, mille sisu on ülesande lahendamine. Arvestuse saanule väljastatakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

 

Juhendaja Maris Lindoja on omandanud magistrikraadi Eesti Kunstiakadeemias graafilises disainis ja interaktiivses multimeedias. 30 aastat kogemust graafilise disainerina ja üle 20 aasta arvutigraafikuna. Eesti Kunstiakadeemias on ta seitse aastat õpetanud kasutama erinevaid graafikaprogramme ja juhendanud disainikursuseid.

Maris Lindoja: „Disainerina tegelen logode, märgigraafika, vektorillustratsiooni ja trükiste disainiga.Minu kursuste ülesehitus ja ülesanded põhinevad pikaaegsel praktikal: õpetan seda, kuidas olen ise programme omandanud ja kuidas kasutan neid igapäevatöös.“

Aeg:  5., 7., 12., 14. november 2018 kell 18–21
Koht: Põhja puiestee 7, ruum A407, Eesti Kunstiakadeemia arvutiklassis, mis on varustatud mac-tüüpi arvutitega.
Maht: 16 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 10 tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Hind: 225 eurot

Registreeru SIIN

Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

03.12.2018 — 14.12.2018

Adobe Photoshop edasijõudnule

pexels-photo-693892
pexels-photo-693892_800x800_acf_cropped
pexels-photo-693892_600x300_acf_cropped

Loominguline kollaaž Photoshopis. Kursus sobib foto, disaini, illustratsiooni ja digitaalse kunsti huvilistele, kel on esmatutvus Adobe Photoshopi programmiga juba tehtud ning põhilised nupud ja layer’id tuttavad.

Kursusel uurime programmi võimalusi, et luua omanäoline fotokollaaž või illustratsioon. Räägitame, kust leida inspiratsiooni ja vabalt kasutatavat fotomaterjali, kuidas skaneerida käsitsi joonistatud teksti või pilti ning kuidas teha trükkimiseks sobivat faili. Õpime, kuidas kombineerida fotot värvi, mustri, tekstuuri, teksti ja skaneeritud materjaliga. Inspiratsiooniks vaatame ka üksteise töid ja teeme praktilisi ülesandeid.

Õpitud tehnikaid saab rakendada reklaam- ja moefoto, postri, plaadi-, raamatu- ja ajakirjakaane disainimiseks, illustratsiooni ja ka iseseisva kunstiteose loomiseks.

Kursuse läbinu:

  • oskab kombineerida fotot värvi, mustri, tekstuuri, teksti ja skaneeritud materjaliga
  • valmistada trükikõlbulikku faili

Kursus lõpeb arvestusega, milleks on etteantud ülesande sooritamine. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Eva Labotkin on omandanud interdistsiplinaarsete kunstide magistrikraadi Eesti Kunstiakadeemias 2011. Õpetab Eesti Kunstiakadeemias kujundusprogramme fotograafia osakonnas ning täienduskoolituses.

Aeg: 3., 5., 7., 12., 14. detsembril kell 18–21
Koht: Põhja puiestee 7, ruum B307, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia arvutiklassis, mis on varustatud mac-tüüpi arvutitega.
Maht: 20 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 6 tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Hind: 280 eurot

Registreeru SIIN

Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Täiendav info: koolitus@artun.ee, 5919 9496

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Adobe Photoshop edasijõudnule

Esmaspäev 03 detsember, 2018 — Reede 14 detsember, 2018

pexels-photo-693892
pexels-photo-693892_800x800_acf_cropped
pexels-photo-693892_600x300_acf_cropped

Loominguline kollaaž Photoshopis. Kursus sobib foto, disaini, illustratsiooni ja digitaalse kunsti huvilistele, kel on esmatutvus Adobe Photoshopi programmiga juba tehtud ning põhilised nupud ja layer’id tuttavad.

Kursusel uurime programmi võimalusi, et luua omanäoline fotokollaaž või illustratsioon. Räägitame, kust leida inspiratsiooni ja vabalt kasutatavat fotomaterjali, kuidas skaneerida käsitsi joonistatud teksti või pilti ning kuidas teha trükkimiseks sobivat faili. Õpime, kuidas kombineerida fotot värvi, mustri, tekstuuri, teksti ja skaneeritud materjaliga. Inspiratsiooniks vaatame ka üksteise töid ja teeme praktilisi ülesandeid.

Õpitud tehnikaid saab rakendada reklaam- ja moefoto, postri, plaadi-, raamatu- ja ajakirjakaane disainimiseks, illustratsiooni ja ka iseseisva kunstiteose loomiseks.

Kursuse läbinu:

  • oskab kombineerida fotot värvi, mustri, tekstuuri, teksti ja skaneeritud materjaliga
  • valmistada trükikõlbulikku faili

Kursus lõpeb arvestusega, milleks on etteantud ülesande sooritamine. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Eva Labotkin on omandanud interdistsiplinaarsete kunstide magistrikraadi Eesti Kunstiakadeemias 2011. Õpetab Eesti Kunstiakadeemias kujundusprogramme fotograafia osakonnas ning täienduskoolituses.

Aeg: 3., 5., 7., 12., 14. detsembril kell 18–21
Koht: Põhja puiestee 7, ruum B307, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia arvutiklassis, mis on varustatud mac-tüüpi arvutitega.
Maht: 20 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 6 tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Hind: 280 eurot

Registreeru SIIN

Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Täiendav info: koolitus@artun.ee, 5919 9496

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

03.10.2018 — 24.10.2018

Adobe Photoshop algajale

Eva-Kass-1_800x800_acf_cropped
kass_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped-1
kass_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped-1-500x250

Kursus annab algajale ülevaate programmist Adobe Photoshop ja selle kasutusvõimalustest ning selgitab pikselgraafika baasmõisteid.

Kursuse käigus tutvume programmi töölaua ja tööriistadega. Vaatame, kuidas avada faile ja luua uusi dokumente, kadreerida fotosid ja parandada värve. Lisaks õpime liitma mitut fotot ja eemaldama piltidelt ebasoovitavaid elemente, kasutama pildi teravustamiseks või udutamiseks filterefekte ning tekstitööriista. Kursusel räägime ka erinevatest pildifailivormingutest ja salvestamisest veebi või trüki jaoks. Praktilised oskused kinnistatakse jooskvalt erinevate ülesannete abil. Kursuse läbinu saab hakkama enamiku pilditöötlusülesannetega. Kursus lõpeb arvestusega, milleks on plakati kujundamine. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Eva Labotkin on omandanud interdistsiplinaarsete kunstide magistrikraadi Eesti Kunstiakadeemias 2011. Õpetab Eesti Kunstiakadeemias kujundusprogramme fotograafia osakonnas ning täienduskoolituses.


 

Aeg: 3., 5., 10., 12., 17., 19., 24. oktoobril kell 18–21
Koht: Põhja puiestee 7, Tallinn, ruum B307, Eesti Kunstiakadeemia arvutiklassis, mis on varustatud mac-tüüpi arvutitega.
Maht: 28 akadeemilist tundi kontaktõpet
Hind: 390 eurot

Registreeru SIIN

Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Lisaainfo: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Adobe Photoshop algajale

Kolmapäev 03 oktoober, 2018 — Kolmapäev 24 oktoober, 2018

Eva-Kass-1_800x800_acf_cropped
kass_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped-1
kass_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped-1-500x250

Kursus annab algajale ülevaate programmist Adobe Photoshop ja selle kasutusvõimalustest ning selgitab pikselgraafika baasmõisteid.

Kursuse käigus tutvume programmi töölaua ja tööriistadega. Vaatame, kuidas avada faile ja luua uusi dokumente, kadreerida fotosid ja parandada värve. Lisaks õpime liitma mitut fotot ja eemaldama piltidelt ebasoovitavaid elemente, kasutama pildi teravustamiseks või udutamiseks filterefekte ning tekstitööriista. Kursusel räägime ka erinevatest pildifailivormingutest ja salvestamisest veebi või trüki jaoks. Praktilised oskused kinnistatakse jooskvalt erinevate ülesannete abil. Kursuse läbinu saab hakkama enamiku pilditöötlusülesannetega. Kursus lõpeb arvestusega, milleks on plakati kujundamine. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Eva Labotkin on omandanud interdistsiplinaarsete kunstide magistrikraadi Eesti Kunstiakadeemias 2011. Õpetab Eesti Kunstiakadeemias kujundusprogramme fotograafia osakonnas ning täienduskoolituses.


 

Aeg: 3., 5., 10., 12., 17., 19., 24. oktoobril kell 18–21
Koht: Põhja puiestee 7, Tallinn, ruum B307, Eesti Kunstiakadeemia arvutiklassis, mis on varustatud mac-tüüpi arvutitega.
Maht: 28 akadeemilist tundi kontaktõpet
Hind: 390 eurot

Registreeru SIIN

Õppekavarühm: audiovisuaalsed tehnikad ja meedia tootmine
Lisaainfo: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

02.10.2018 — 04.12.2018

Brändi loomise põhimõtted

FBcover_incognito
r1
apple-computer-decor-326502
apple-computer-decor-326502_800x800_acf_cropped_600x300_acf_cropped
FBcover_incognito
photo-1506097425191-7ad538b29cef
photo-1506097425191-7ad538b29cef_600x300_acf_cropped

NB! Grupp on täitunud

Brändi loomise kursus on mõeldud neile, kes on turundusvaldkonnas alles algajad. See sobib näiteks väikeettevõtjale, kes soovib luua oma tootele brändi, ning teistele, kes soovivad viia ennast kurssi reklaami- ja turundusvaldkonnaga.

Kursuse kava
Mis on kaubamärk ja bränd?
Kuidas luua ja arendada sihtrühmas ettekujutus brändist?
Ülevaade brändi loomiseks vajalikest teadmistest
Sihtrühmad, meedia, tööprotsessi etapid
Ülevaade Eesti reklaami- ja turundusvaldkonnast

Praktiline ülesanne on oma brändi kujundamine, võttes arvesse käsitletud teooriat.

Kursuse läbinu teab,
millistest etappidest koosneb brändi loomine,
kuidas brändi positsioneerida ja valida selle sihtrühm,
kuidas toimub turunduskommunikatsioon.

Kursus lõpeb arvestusega, milleks on iseseiseva töö esitlus. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Veiko Tammjärv töötab reklaamiagentuuris AD Angels loovjuhina ja tegutseb reklaamivaldkonnas juba ligikaudu 20 aastat. Ta on võitnud kodu- ja välismaistel konkurssidel pakendi, reklaami, illustratsiooni ja graafilise disaini kategoorias auhindu.

Aeg: teisipäeviti 2. oktoobrist kuni 4. detsembrini 2018 kell 18–19.30
Koht: Põhja puiestee 7, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia
Maht: 20 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 6 akadeemilist tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Hind: 300 eurot
Registreeru SIIN
Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain
Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Brändi loomise põhimõtted

Teisipäev 02 oktoober, 2018 — Teisipäev 04 detsember, 2018

FBcover_incognito
r1
apple-computer-decor-326502
apple-computer-decor-326502_800x800_acf_cropped_600x300_acf_cropped
FBcover_incognito
photo-1506097425191-7ad538b29cef
photo-1506097425191-7ad538b29cef_600x300_acf_cropped

NB! Grupp on täitunud

Brändi loomise kursus on mõeldud neile, kes on turundusvaldkonnas alles algajad. See sobib näiteks väikeettevõtjale, kes soovib luua oma tootele brändi, ning teistele, kes soovivad viia ennast kurssi reklaami- ja turundusvaldkonnaga.

Kursuse kava
Mis on kaubamärk ja bränd?
Kuidas luua ja arendada sihtrühmas ettekujutus brändist?
Ülevaade brändi loomiseks vajalikest teadmistest
Sihtrühmad, meedia, tööprotsessi etapid
Ülevaade Eesti reklaami- ja turundusvaldkonnast

Praktiline ülesanne on oma brändi kujundamine, võttes arvesse käsitletud teooriat.

Kursuse läbinu teab,
millistest etappidest koosneb brändi loomine,
kuidas brändi positsioneerida ja valida selle sihtrühm,
kuidas toimub turunduskommunikatsioon.

Kursus lõpeb arvestusega, milleks on iseseiseva töö esitlus. Arvestuse saanule antakse Eesti Kunstiakadeemia täienduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Veiko Tammjärv töötab reklaamiagentuuris AD Angels loovjuhina ja tegutseb reklaamivaldkonnas juba ligikaudu 20 aastat. Ta on võitnud kodu- ja välismaistel konkurssidel pakendi, reklaami, illustratsiooni ja graafilise disaini kategoorias auhindu.

Aeg: teisipäeviti 2. oktoobrist kuni 4. detsembrini 2018 kell 18–19.30
Koht: Põhja puiestee 7, Tallinn, Eesti Kunstiakadeemia
Maht: 20 akadeemilist tundi kontaktõpet ja 6 akadeemilist tundi iseseisvat tööd (1 EAP)
Hind: 300 eurot
Registreeru SIIN
Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain
Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

16.08.2018 — 17.08.2018

Summer Academy: Short Photography and Image-Making Course

1_esther_hovers
summer-academy-2018-banners-10
paulpaper_portrait
1_esther_hovers_800x800_acf_cropped
1_esther_hovers_800x800_acf_cropped_600x300_acf_cropped

Focus on Visual Recognition and AI-related Technologies 

This short course will explore how visual recognition and AI-related technologies are changing the discourse of photography, challenging the traditional boundaries of the medium. Empowered by machine learning, visual recognition systems are entering the sphere of everyday life. From student dorms equipped with facial recognition in China to privately-owned surveillance systems in the US and UK, the technology is being rapidly deployed in a global rise of biometrics. What this transformation – and the resultant streams of endless machine-made images – offers is some innovative ways to think about the practice of image-making.

The course will provide students with the historical background of facial recognition and an opportunity to test and discuss some of the new technological features, as well as ask why and in what ways do these developments matter? Specific attention will be given to some of the problematic aspects of biometric surveillance and various ways artists are using new systems to produce meanings that challenge the dominant political discourse.

This course is meant for photography and visual arts students and those interested in the current technological developments in image-making, as well as their political, social and cultural implications.

Learning outcomes. The learner is:

  • able to critically comprehend a range of issues relating to technological, social and political aspects of visual recognition and artificial intelligence;
  • aware of the complex relationships between machine seeing and broader cultural, political and economic context as well as the history of 19th century facial recognition discourse;
  • familiar with some of the socially contentious aspects of biometric surveillance and prejudices in-built in the current systems of facial recognition.

Assessment: the course ends with written essay (pass-fail evaluation).

 

Topics to be discussed:

– Visual recognition technology, apps and programmes using it and current development.

– Politics of (technological) vision and machine seeing.

– The historical context of 19th century facial recognition discourse, as well as current research.

– The idea of pre-crime prevention and problematic aspects of biometric surveillance: prejudices in-built in the current systems of facial recognition and the “right to remain anonymous”.

– Artistic series that use – and comment on – current technology and ways of resisting visual identification.

 

Supervised by Paul Paper.

Paul Paper is a curator, artist and researcher working at the intersection between technology and various practices of image-making. He co-curated This is It/Now (2015) – the first art exhibition that took place on Snapchat.

He is also the editor of Too Good to be Photographed (Lugemik, 2017) – a publication exploring the intricate relationship between photography and failure through the works of 47 artists. Paul’s experimental photography books are held in various collections including MoMA, MACBA and Met Museum libraries, Design Museum Denmark, Clark Art Institute, Oslo National Academy of the Arts and others.

He is currently editing an upcoming issue of Fotografija magazine, dedicated to exploring how the traditional boundaries of photography are being challenged by AI-related technologies.

 

PRELIMINARY TIMETABLE

Thursday, 16 August

  • 10.00 – 11.30 Lecture 1
  • 11.30 – 12.00 Coffee break
  • 12.00 – 13.30 Lecture 2
  • 13.30 – 14.40 Lunch break
  • 14.50 – 17.00 Seminar & Discussion session

 

Friday, 16 August

  • 10.00 – 11.30 Lecture 3
  • 11.30 – 12.00 Coffee break
  • 12.00 – 13.30 Lecture 4 and/or Seminar
  • 13.30 – 14.40 Lunch break
  • 14.50 – 17.00 Feedback session

Dates:  16-17 August 2018

Volume: 12 hours + 14 independent work hours, 1 ECTS

Location: Room N-307, Nova house, Tallinn University campus, Narva mnt 27, Tallinn, Estonia

Cost: 290 €

Limited places still available.

Curriculum classification (ISCED): Arts and humanities, interdisciplinary programmes

Register HERE

Information: summeracademy@artun.ee / +372 5919 9496

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Summer Academy: Short Photography and Image-Making Course

Neljapäev 16 august, 2018 — Reede 17 august, 2018

1_esther_hovers
summer-academy-2018-banners-10
paulpaper_portrait
1_esther_hovers_800x800_acf_cropped
1_esther_hovers_800x800_acf_cropped_600x300_acf_cropped

Focus on Visual Recognition and AI-related Technologies 

This short course will explore how visual recognition and AI-related technologies are changing the discourse of photography, challenging the traditional boundaries of the medium. Empowered by machine learning, visual recognition systems are entering the sphere of everyday life. From student dorms equipped with facial recognition in China to privately-owned surveillance systems in the US and UK, the technology is being rapidly deployed in a global rise of biometrics. What this transformation – and the resultant streams of endless machine-made images – offers is some innovative ways to think about the practice of image-making.

The course will provide students with the historical background of facial recognition and an opportunity to test and discuss some of the new technological features, as well as ask why and in what ways do these developments matter? Specific attention will be given to some of the problematic aspects of biometric surveillance and various ways artists are using new systems to produce meanings that challenge the dominant political discourse.

This course is meant for photography and visual arts students and those interested in the current technological developments in image-making, as well as their political, social and cultural implications.

Learning outcomes. The learner is:

  • able to critically comprehend a range of issues relating to technological, social and political aspects of visual recognition and artificial intelligence;
  • aware of the complex relationships between machine seeing and broader cultural, political and economic context as well as the history of 19th century facial recognition discourse;
  • familiar with some of the socially contentious aspects of biometric surveillance and prejudices in-built in the current systems of facial recognition.

Assessment: the course ends with written essay (pass-fail evaluation).

 

Topics to be discussed:

– Visual recognition technology, apps and programmes using it and current development.

– Politics of (technological) vision and machine seeing.

– The historical context of 19th century facial recognition discourse, as well as current research.

– The idea of pre-crime prevention and problematic aspects of biometric surveillance: prejudices in-built in the current systems of facial recognition and the “right to remain anonymous”.

– Artistic series that use – and comment on – current technology and ways of resisting visual identification.

 

Supervised by Paul Paper.

Paul Paper is a curator, artist and researcher working at the intersection between technology and various practices of image-making. He co-curated This is It/Now (2015) – the first art exhibition that took place on Snapchat.

He is also the editor of Too Good to be Photographed (Lugemik, 2017) – a publication exploring the intricate relationship between photography and failure through the works of 47 artists. Paul’s experimental photography books are held in various collections including MoMA, MACBA and Met Museum libraries, Design Museum Denmark, Clark Art Institute, Oslo National Academy of the Arts and others.

He is currently editing an upcoming issue of Fotografija magazine, dedicated to exploring how the traditional boundaries of photography are being challenged by AI-related technologies.

 

PRELIMINARY TIMETABLE

Thursday, 16 August

  • 10.00 – 11.30 Lecture 1
  • 11.30 – 12.00 Coffee break
  • 12.00 – 13.30 Lecture 2
  • 13.30 – 14.40 Lunch break
  • 14.50 – 17.00 Seminar & Discussion session

 

Friday, 16 August

  • 10.00 – 11.30 Lecture 3
  • 11.30 – 12.00 Coffee break
  • 12.00 – 13.30 Lecture 4 and/or Seminar
  • 13.30 – 14.40 Lunch break
  • 14.50 – 17.00 Feedback session

Dates:  16-17 August 2018

Volume: 12 hours + 14 independent work hours, 1 ECTS

Location: Room N-307, Nova house, Tallinn University campus, Narva mnt 27, Tallinn, Estonia

Cost: 290 €

Limited places still available.

Curriculum classification (ISCED): Arts and humanities, interdisciplinary programmes

Register HERE

Information: summeracademy@artun.ee / +372 5919 9496

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

16.08.2018 — 18.08.2018

Summer Academy: How to Develop User Experience (UX) as a Key Component of Branding

jaanus-sakkis-ux
arts-build-close-up-273230(2)
arts-build-close-up-2732302_800x800_acf_cropped
arts-build-close-up-2732302_600x300_acf_cropped

The course is aimed at graphic/web designers with 2+ years experience (page layout, colour, typography, visual communication). Course is in English.

In this course, we will focus on brand-building in the context of the user experience (UX). If you look at the most popular brands in the digital field – Instagram, Uber, Dropbox etc – they are all built on a user experience design.

“Today, a brand is the holistic sum of customers’ experiences, composed of visual, tonal and behavioral brand components, many of which are shaped by interaction design.” (Kate Kaplan /Nielsen Norman Group)

Great designers justify every decision in their design process in the interests of the best possible final product. If you need to justify your ideas and methods, you need to know the answers or solutions and that requires challenging yourself and asking the right questions. Our main topic will be understanding the user – what the user sees and how they feel when interacting with your product or service. How to make yourself as visual as possible? How to see these blind spots? These are places where we can lose our customers because we can’t understand why they don’t see how things are working.

We will also talk about how to ask questions. Questions are the main tools for the designers. If we don’t collect any data from our users, we make assumptions about what they like and want. When we make those assumptions, we begin to design for ourselves, not our users. We shouldn’t forget we are not our users.

In our lecture, we will talk about how UX is the future of branding. We’ll start from the beginning and talk about the main principles and differences in branding and UX.

*As designers, we know both user experience and branding are fighting a common enemy – people are confusing it with the visual elements alone. People might say they’re building a brand but they’re actually working on a logo design. As famously put by Marty Neumeier: “The brand isn’t what you say it is, it’s what they say it is.”

Learning outcomes. The learner:

  • Knows history and background of UX and UX fundamentals;
  • Knows how to sketch smarter – wireframes and prototypes;
  • Has basic overview of the visual design principles;
  • Knows the idea behind of branding;
  • Knows how to be more rational related to the value propositions;
  • Knows some principles how to take “You” out of the user;
  • Has basic understanding of the different UX tools.

Assessment: the course ends with design concept presentation (pass-fail evaluation).

During this 3-day session, you will learn:

  • History and background of UX
  • Introduction to the UX Fundamentals
  • Learn to sketch smarter – wireframes and prototypes
  • Visual design principles
  • How to take “You” out of the user
  • How to make your content make sense
  • Watching users – listen and observe
  • Understand the true idea of branding and why people buy brands
  • Define a real value of your product
  • Real-world tips and tricks
  • A clear understanding of the principles and benefits of good UX and how to apply it to your design.

Supervisor: Jaanus Sakkis has been a member of Estonian Association of Designers for 9 years. In that time he has consulted organizations all over the world in branding, user experience design, graphic design, and in communication! field. His clients have been EstBAN (Estonian Business Angels Network), LeapIN (startup), Lingvist , CCDCOE (NATO Cooperative Cyber Defence Centre of Excellence), Startup Estonia, SEB (bank), Tera Ventures (investment company) and Superangels (investment company). Currently he is a lecturer of user experience design & branding in 3 universities – Estonia Academy of Arts, Estonian Entrepreneurship University of Applied Sciences and Estonian Business School.

https://www.linkedin.com/in/sakkis/

 

Dates: 16–18 August 2018

Location: Estonian Centre of Architecture, Põhja pst 27a, Tallinn, Estonia

Volume: 18 hours + 12 independent work hours, 1 ECTS

Cost: 490 €. Price includes breakfasts, lunches, refreshments throughout, course materials, certificate of completion.

Curriculum classification (ISCED): Audio-visual techniques and media production

In addition to the general required materials, candidates are expected to submit a letter of motivation explaining why they are applying and what is their experience with User Experience and Branding so far (max A4).

Participants are expected to bring their own sketchbooks, markers and laptops.

Register HERE

Information: summeracademy@artun.ee / +372 5919 9496

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Summer Academy: How to Develop User Experience (UX) as a Key Component of Branding

Neljapäev 16 august, 2018 — Laupäev 18 august, 2018

jaanus-sakkis-ux
arts-build-close-up-273230(2)
arts-build-close-up-2732302_800x800_acf_cropped
arts-build-close-up-2732302_600x300_acf_cropped

The course is aimed at graphic/web designers with 2+ years experience (page layout, colour, typography, visual communication). Course is in English.

In this course, we will focus on brand-building in the context of the user experience (UX). If you look at the most popular brands in the digital field – Instagram, Uber, Dropbox etc – they are all built on a user experience design.

“Today, a brand is the holistic sum of customers’ experiences, composed of visual, tonal and behavioral brand components, many of which are shaped by interaction design.” (Kate Kaplan /Nielsen Norman Group)

Great designers justify every decision in their design process in the interests of the best possible final product. If you need to justify your ideas and methods, you need to know the answers or solutions and that requires challenging yourself and asking the right questions. Our main topic will be understanding the user – what the user sees and how they feel when interacting with your product or service. How to make yourself as visual as possible? How to see these blind spots? These are places where we can lose our customers because we can’t understand why they don’t see how things are working.

We will also talk about how to ask questions. Questions are the main tools for the designers. If we don’t collect any data from our users, we make assumptions about what they like and want. When we make those assumptions, we begin to design for ourselves, not our users. We shouldn’t forget we are not our users.

In our lecture, we will talk about how UX is the future of branding. We’ll start from the beginning and talk about the main principles and differences in branding and UX.

*As designers, we know both user experience and branding are fighting a common enemy – people are confusing it with the visual elements alone. People might say they’re building a brand but they’re actually working on a logo design. As famously put by Marty Neumeier: “The brand isn’t what you say it is, it’s what they say it is.”

Learning outcomes. The learner:

  • Knows history and background of UX and UX fundamentals;
  • Knows how to sketch smarter – wireframes and prototypes;
  • Has basic overview of the visual design principles;
  • Knows the idea behind of branding;
  • Knows how to be more rational related to the value propositions;
  • Knows some principles how to take “You” out of the user;
  • Has basic understanding of the different UX tools.

Assessment: the course ends with design concept presentation (pass-fail evaluation).

During this 3-day session, you will learn:

  • History and background of UX
  • Introduction to the UX Fundamentals
  • Learn to sketch smarter – wireframes and prototypes
  • Visual design principles
  • How to take “You” out of the user
  • How to make your content make sense
  • Watching users – listen and observe
  • Understand the true idea of branding and why people buy brands
  • Define a real value of your product
  • Real-world tips and tricks
  • A clear understanding of the principles and benefits of good UX and how to apply it to your design.

Supervisor: Jaanus Sakkis has been a member of Estonian Association of Designers for 9 years. In that time he has consulted organizations all over the world in branding, user experience design, graphic design, and in communication! field. His clients have been EstBAN (Estonian Business Angels Network), LeapIN (startup), Lingvist , CCDCOE (NATO Cooperative Cyber Defence Centre of Excellence), Startup Estonia, SEB (bank), Tera Ventures (investment company) and Superangels (investment company). Currently he is a lecturer of user experience design & branding in 3 universities – Estonia Academy of Arts, Estonian Entrepreneurship University of Applied Sciences and Estonian Business School.

https://www.linkedin.com/in/sakkis/

 

Dates: 16–18 August 2018

Location: Estonian Centre of Architecture, Põhja pst 27a, Tallinn, Estonia

Volume: 18 hours + 12 independent work hours, 1 ECTS

Cost: 490 €. Price includes breakfasts, lunches, refreshments throughout, course materials, certificate of completion.

Curriculum classification (ISCED): Audio-visual techniques and media production

In addition to the general required materials, candidates are expected to submit a letter of motivation explaining why they are applying and what is their experience with User Experience and Branding so far (max A4).

Participants are expected to bring their own sketchbooks, markers and laptops.

Register HERE

Information: summeracademy@artun.ee / +372 5919 9496

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

13.06.2018

Portfoolio kiirkursus. Lisagrupp

Paljudel Eesti Kunstiakadeemia erialadel tuleb sisseastujal esitada portfoolio või koondatud loomingulised tööd. Kiirkursus ongi pühendatud oma loovtööde mapi ehk portfoolio koostamise põhimõtetele.

Kiirkursus koosneb loengust, mis on mõeldud nii BA- kui ka MA-taseme sisseastujaile, kes soovivad saada konkreetseid näiteid nii paberil kui ka digitaalse portfoolio koostamiseks. Räägitakse liigendamise ja tööde valiku põhimõtetest, sellest, millist tekstilist infot lisada ja mida fotode või tööde valikul tähele panna. Vaadatakse portfooliote näiteid.

Kiirkursus on eelkõige vajalik BA graafilise disaini ja fotograafia eriala ning MA-taseme sisseastujatele. Lisaks sobib see kõigi teiste erialade sisseastujatele, kel on vaja teha enda töödest valik.

Vaata lähemalt SIIT

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Portfoolio kiirkursus. Lisagrupp

Kolmapäev 13 juuni, 2018

Paljudel Eesti Kunstiakadeemia erialadel tuleb sisseastujal esitada portfoolio või koondatud loomingulised tööd. Kiirkursus ongi pühendatud oma loovtööde mapi ehk portfoolio koostamise põhimõtetele.

Kiirkursus koosneb loengust, mis on mõeldud nii BA- kui ka MA-taseme sisseastujaile, kes soovivad saada konkreetseid näiteid nii paberil kui ka digitaalse portfoolio koostamiseks. Räägitakse liigendamise ja tööde valiku põhimõtetest, sellest, millist tekstilist infot lisada ja mida fotode või tööde valikul tähele panna. Vaadatakse portfooliote näiteid.

Kiirkursus on eelkõige vajalik BA graafilise disaini ja fotograafia eriala ning MA-taseme sisseastujatele. Lisaks sobib see kõigi teiste erialade sisseastujatele, kel on vaja teha enda töödest valik.

Vaata lähemalt SIIT

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

23.05.2018 — 27.05.2018

Õu mai . . . Fotodokumentalistika kursuse lõpunäitus

foto_k2rt_kross_merilo_2018

Kolmapäeval, 23. mail kell 18.00 avaneb Eesti Kunstiakadeemia fuajees (Estonia pst 7/ Teatri väljak 1) fotodokumentalistika kursuse lõpunäitus „Õu mai . . .”, mille kuraator on fotograafiaõppejõud ja kunstnik Kalev K Vapper.

Näitus on märtsis alanud EKA avatud akadeemia fotodokumentalistika kursuse viimane oluline etapp. Alates 21. märtsist on kohtutud igal kolmapäeval, saadud üha uusi ülesandeid ja väljakutseid.

„Tegu on juba neljanda kursusega, kes minu ja avatud akadeemia koostöös nüüd viimasel ajal lõpetab,” selgitab Vapper. „Sõna otseses mõttes on tähelepanuväärne, et enne eelmist näitust oli põhjusttuua jutuks nüüd juba kurikuulus Igor Mang, kel ongi õnnestunud kevad omamoodi kuumemaks kütta. Hea dokumentalistika haarab alati õhust ja aimab pisut ette. Kindlasti on ka nüüd teemasid, mis tulevikku vaatavad, selle kaudu ka olevat ja olnut näevad, mõtestavad. Näitusel on elu, surma, vabadust, kosmost ja Eiki Nestorit!”

Osalevad autorid: Alina Nurmist, Ants Koel, Eiliki Pukki, Erik Peinar, Jana Mätas, Kärt Kross-Merilo, Maria Helena Laving, Sandor Liive.

Näitus jääb avatuks kuni 27. maini. Sisse saab kl 8–22. Pühapäeval kuni kl 19.
Astuge läbi!

Eesti Kunstiakadeemia avatud akadeemia
Foto autor: Kärt Kross-Merilo

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Õu mai . . . Fotodokumentalistika kursuse lõpunäitus

Kolmapäev 23 mai, 2018 — Pühapäev 27 mai, 2018

foto_k2rt_kross_merilo_2018

Kolmapäeval, 23. mail kell 18.00 avaneb Eesti Kunstiakadeemia fuajees (Estonia pst 7/ Teatri väljak 1) fotodokumentalistika kursuse lõpunäitus „Õu mai . . .”, mille kuraator on fotograafiaõppejõud ja kunstnik Kalev K Vapper.

Näitus on märtsis alanud EKA avatud akadeemia fotodokumentalistika kursuse viimane oluline etapp. Alates 21. märtsist on kohtutud igal kolmapäeval, saadud üha uusi ülesandeid ja väljakutseid.

„Tegu on juba neljanda kursusega, kes minu ja avatud akadeemia koostöös nüüd viimasel ajal lõpetab,” selgitab Vapper. „Sõna otseses mõttes on tähelepanuväärne, et enne eelmist näitust oli põhjusttuua jutuks nüüd juba kurikuulus Igor Mang, kel ongi õnnestunud kevad omamoodi kuumemaks kütta. Hea dokumentalistika haarab alati õhust ja aimab pisut ette. Kindlasti on ka nüüd teemasid, mis tulevikku vaatavad, selle kaudu ka olevat ja olnut näevad, mõtestavad. Näitusel on elu, surma, vabadust, kosmost ja Eiki Nestorit!”

Osalevad autorid: Alina Nurmist, Ants Koel, Eiliki Pukki, Erik Peinar, Jana Mätas, Kärt Kross-Merilo, Maria Helena Laving, Sandor Liive.

Näitus jääb avatuks kuni 27. maini. Sisse saab kl 8–22. Pühapäeval kuni kl 19.
Astuge läbi!

Eesti Kunstiakadeemia avatud akadeemia
Foto autor: Kärt Kross-Merilo

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

28.06.2018 — 30.06.2018

Eksperimentaalne rauasulatus Sõrul

rauasulatus_800x800_acf_cropped_800x800_acf_cropped
rauasulatus_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped

Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti osakonna poolt korraldatud eksperimentaalne rauasulatuse töötuba.

Töötoa käigus toimub praktiline rauasulatuse eksperiment, mille raames uurime kohalikust soorauamaagist sepistatava raua sulatamise võimalikkust.

Muinas- ja keskajal toimus tänase Eesti territooriumil ulatuslik rauasulatuspraktika, milleks kasutati kohalikku soorauamaaki. Töötoas taaselustatakse see praktika eksperimentaalses ja uurimuslikus korras.

Kursuse raames toimub:
soorauamaagiga tutvumine, rauasulatusahju ehitamine, rauamaagi rikastamine ja rauasulatus. Rauasulatuse käigus saadud materjali sepistamine.

Kogu tegevus leiab aset Hiiumaal, maalilises Sõru kordonis, Sõru sadama vahetus läheduses.

Soovituslik materjal: Jüri Peets „The power of iron“ Tallinn 2003, ISBN 9985-50-362-7

Kursuse läbinu tunneb soorauamaagist rauasulatamise tehnoloogiat.

Kursus lõppeb arvestusega, mille sisuks on grupitööna valminud materjali ülevaatus. Arvestuse läbinule väljastataske täeinduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Götz Breitenucher on on Saksa juurtega Rootsis elav terariistade ja muinasmetallurgia ekspert. https://gotzironworks.wordpress.com/

Toimumise aeg: 28.– 30. juuni 2018, kogunemine 27. juuni õhtul Sõru kordonis. Kursus lõpeb 30.06 õhtul samas kohas.

Koht: Hiiumaa, Sõru kordon

Maht: 36 akadeemilist tundi kontaktõpet / 3 EAP

Hind: 180 eurot (sisaldab ööbimist ja toitlustamist. Kõige toimimiseks tuleb panustada oma kätega. Kala tuleb merest.)

Registreerumine vormi kaudu SIIT

Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain

Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Eksperimentaalne rauasulatus Sõrul

Neljapäev 28 juuni, 2018 — Laupäev 30 juuni, 2018

rauasulatus_800x800_acf_cropped_800x800_acf_cropped
rauasulatus_600x300_acf_cropped_600x300_acf_cropped

Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti osakonna poolt korraldatud eksperimentaalne rauasulatuse töötuba.

Töötoa käigus toimub praktiline rauasulatuse eksperiment, mille raames uurime kohalikust soorauamaagist sepistatava raua sulatamise võimalikkust.

Muinas- ja keskajal toimus tänase Eesti territooriumil ulatuslik rauasulatuspraktika, milleks kasutati kohalikku soorauamaaki. Töötoas taaselustatakse see praktika eksperimentaalses ja uurimuslikus korras.

Kursuse raames toimub:
soorauamaagiga tutvumine, rauasulatusahju ehitamine, rauamaagi rikastamine ja rauasulatus. Rauasulatuse käigus saadud materjali sepistamine.

Kogu tegevus leiab aset Hiiumaal, maalilises Sõru kordonis, Sõru sadama vahetus läheduses.

Soovituslik materjal: Jüri Peets „The power of iron“ Tallinn 2003, ISBN 9985-50-362-7

Kursuse läbinu tunneb soorauamaagist rauasulatamise tehnoloogiat.

Kursus lõppeb arvestusega, mille sisuks on grupitööna valminud materjali ülevaatus. Arvestuse läbinule väljastataske täeinduskoolituse tunnistus.

Juhendaja Götz Breitenucher on on Saksa juurtega Rootsis elav terariistade ja muinasmetallurgia ekspert. https://gotzironworks.wordpress.com/

Toimumise aeg: 28.– 30. juuni 2018, kogunemine 27. juuni õhtul Sõru kordonis. Kursus lõpeb 30.06 õhtul samas kohas.

Koht: Hiiumaa, Sõru kordon

Maht: 36 akadeemilist tundi kontaktõpet / 3 EAP

Hind: 180 eurot (sisaldab ööbimist ja toitlustamist. Kõige toimimiseks tuleb panustada oma kätega. Kala tuleb merest.)

Registreerumine vormi kaudu SIIT

Õppekavarühm: moe-, sise- ja tööstusdisain

Info ja registreerimine: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

19.05.2018

Joonistamine Kalamaja Päevadel. Ehitamine paberiruumis

boogie
boogie_800x800_acf_cropped
boogie_600x300_acf_cropped

Leiame kompositsioone väikesel ja suurel skaalal, kogume kokku endale meelepäraseid objekte ja elemente ning ehitame valitu toimivaks tervikuks. Vastavalt ilmale toimub töötuba Kalamaja tänavatel või KAPA Paberipoes. Kõik kursuseks vajalikud materjalid on kohapeal olemas.

Juhendaja Ann Pajuväli on saanud Eesti Kunstiakadeemias graafika alal bakalaureusekraadi (2012) ja magistrikraadi (2017). Tema magistritööd „Pick One Thing, Anything“ tunnustati noore kunstniku preemiaga. Ann on kunstnik, kelle peamine meedium on joonistus. Tema looming on jõudnud grupinäitustele ja tema töid on avaldatud nii kodu- kui ka välismaistes publikatsioonides. Tutvu Anni loominguga http://annpajuvali.tumblr.com

Aeg: 19. mail kell 11 – 13.15
Koht: Kogunemine KAPA Paberipoes, Kotzebue 7.

https://kalamajapaberipood.ee

Maht: 3 akadeemilist tundi

Hind: 10 eurot (sisaldab vajalikke materjale)

Õppekavarühm: kujutav kunst ja kunstiteadus

Registreeru SIIN

Info: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink

Joonistamine Kalamaja Päevadel. Ehitamine paberiruumis

Laupäev 19 mai, 2018

boogie
boogie_800x800_acf_cropped
boogie_600x300_acf_cropped

Leiame kompositsioone väikesel ja suurel skaalal, kogume kokku endale meelepäraseid objekte ja elemente ning ehitame valitu toimivaks tervikuks. Vastavalt ilmale toimub töötuba Kalamaja tänavatel või KAPA Paberipoes. Kõik kursuseks vajalikud materjalid on kohapeal olemas.

Juhendaja Ann Pajuväli on saanud Eesti Kunstiakadeemias graafika alal bakalaureusekraadi (2012) ja magistrikraadi (2017). Tema magistritööd „Pick One Thing, Anything“ tunnustati noore kunstniku preemiaga. Ann on kunstnik, kelle peamine meedium on joonistus. Tema looming on jõudnud grupinäitustele ja tema töid on avaldatud nii kodu- kui ka välismaistes publikatsioonides. Tutvu Anni loominguga http://annpajuvali.tumblr.com

Aeg: 19. mail kell 11 – 13.15
Koht: Kogunemine KAPA Paberipoes, Kotzebue 7.

https://kalamajapaberipood.ee

Maht: 3 akadeemilist tundi

Hind: 10 eurot (sisaldab vajalikke materjale)

Õppekavarühm: kujutav kunst ja kunstiteadus

Registreeru SIIN

Info: koolitus@artun.ee, 626 7327

Postitas Pirje Kovatomas — Püsilink