Avatud loengud

25.09.2017

DONATELLA BARBIERI MEISTRIKLASS 25.-27. september

9781474236881

25.-27. septembrini viib stsenograafia osakonnas magistrikursuse raames läbi meistriklassi ning peab avaliku loengu kostüümikunstnik ja kostüümi-uurija Donatella Barbieri (London College of Fashion/ Victoria& Albert Museum). Kursusel osalevad nii stsenograafia kui ka moeosakonna tudengid.

Donatella Barbieri uurimisobjektiks on kostüümi, keha ja inimeksistentsi omavaheline suhe ehk kehastunud kogemus teatrilaval.

2017. aastal on temalt ilmunud ka Bloomsbury kirjastuse väljaandena raamat

“Costume in Performance: Materiality, Culture and the Body”

Bloomsbury kirjastus tutvustab raamatut järgmiselt:

“This beautifully illustrated book conveys the centrality of costume to live performance. Finding associations between contemporary practices and historical manifestations, costume is explored in six thematic chapters, examining the transformative ritual of costuming; choruses as reflective of society; the grotesque, transgressive costume; the female sublime as emancipation; costume as sculptural art in motion; and the here-and-now as history.
Viewing the material costume as a crucial aspect in the preparation, presentation and reception of live performance, the book brings together costumed performances through history. These range from ancient Greece to modern experimental productions, from medieval theatre to modernist dance, from the ‘fashion plays’ to contemporary Shakespeare, marking developments in both culture and performance.
Revealing the relationship between dress, the body and human existence, and acknowledging a global as well as an Anglo and Eurocentric perspective, this book shows costume’s ability to cross both geographical and disciplinary borders. Through it, we come to question the extent to which the material costume actually co-authors the performance itself, speaking of embodied histories, states of being and never-before imagined futures, which come to life in the temporary space of the performance.”

https://www.bloomsbury.com/uk/costume-in-performance-9781474236881/

Postitas Lilja Blumenfeld — Püsilink

DONATELLA BARBIERI MEISTRIKLASS 25.-27. september

Esmaspäev 25 september, 2017

9781474236881

25.-27. septembrini viib stsenograafia osakonnas magistrikursuse raames läbi meistriklassi ning peab avaliku loengu kostüümikunstnik ja kostüümi-uurija Donatella Barbieri (London College of Fashion/ Victoria& Albert Museum). Kursusel osalevad nii stsenograafia kui ka moeosakonna tudengid.

Donatella Barbieri uurimisobjektiks on kostüümi, keha ja inimeksistentsi omavaheline suhe ehk kehastunud kogemus teatrilaval.

2017. aastal on temalt ilmunud ka Bloomsbury kirjastuse väljaandena raamat

“Costume in Performance: Materiality, Culture and the Body”

Bloomsbury kirjastus tutvustab raamatut järgmiselt:

“This beautifully illustrated book conveys the centrality of costume to live performance. Finding associations between contemporary practices and historical manifestations, costume is explored in six thematic chapters, examining the transformative ritual of costuming; choruses as reflective of society; the grotesque, transgressive costume; the female sublime as emancipation; costume as sculptural art in motion; and the here-and-now as history.
Viewing the material costume as a crucial aspect in the preparation, presentation and reception of live performance, the book brings together costumed performances through history. These range from ancient Greece to modern experimental productions, from medieval theatre to modernist dance, from the ‘fashion plays’ to contemporary Shakespeare, marking developments in both culture and performance.
Revealing the relationship between dress, the body and human existence, and acknowledging a global as well as an Anglo and Eurocentric perspective, this book shows costume’s ability to cross both geographical and disciplinary borders. Through it, we come to question the extent to which the material costume actually co-authors the performance itself, speaking of embodied histories, states of being and never-before imagined futures, which come to life in the temporary space of the performance.”

https://www.bloomsbury.com/uk/costume-in-performance-9781474236881/

Postitas Lilja Blumenfeld — Püsilink

25.09.2017 — 01.10.2017

Tulevikutekstiilide näitus ja pärastlõuna Disainiööl

Textile Futures Estonia


Materjalide ja rõiva loomise viisid ning tehnoloogiad on pidevas muutumises. Maailmas käib pidev dialoog rõiva väljanägemise ja funktsionaalsuse vahel. Massimoe kõrvale tekib jõudsalt jätkusuutliku disaini näiteid ning tehnoloogial on üha kandvam roll materialide ning rõiva tootmisel. Tekstiilituleviku näitus esitleb tekstiili ja rõivadisaini traditsioonilisele tootmisele alternatiive otsides erinevaid lähenemise suundasid tekstiili ja tehnoloogia ühendamiseks. Reedesel seminaril räägivad külalised lugusid tulevikurõiva ja -tekstiili visioonidest ning kuidas need tooteks realiseeruvad. Vestlusring pakub võimaluse näitusel osalevate disainerite ja kunstnike mõttemaailmaga tutvuda.

Esinevad:
Anja Hertenberger (Holland)
Tara St James (USA)
Oscar Tomico (Holland/Spain)
Kristi Kuusk (Eesti)
ja näitusel osalejad.

Üritus on tasuta, aga palun registreeru:

RSVP kristi@spell.ee

Täpsem info: http://www.disainioo.ee/2017-program/textile-futures-talks

Postitas Piret Valk — Püsilink

Tulevikutekstiilide näitus ja pärastlõuna Disainiööl

Esmaspäev 25 september, 2017 — Pühapäev 01 oktoober, 2017

Textile Futures Estonia


Materjalide ja rõiva loomise viisid ning tehnoloogiad on pidevas muutumises. Maailmas käib pidev dialoog rõiva väljanägemise ja funktsionaalsuse vahel. Massimoe kõrvale tekib jõudsalt jätkusuutliku disaini näiteid ning tehnoloogial on üha kandvam roll materialide ning rõiva tootmisel. Tekstiilituleviku näitus esitleb tekstiili ja rõivadisaini traditsioonilisele tootmisele alternatiive otsides erinevaid lähenemise suundasid tekstiili ja tehnoloogia ühendamiseks. Reedesel seminaril räägivad külalised lugusid tulevikurõiva ja -tekstiili visioonidest ning kuidas need tooteks realiseeruvad. Vestlusring pakub võimaluse näitusel osalevate disainerite ja kunstnike mõttemaailmaga tutvuda.

Esinevad:
Anja Hertenberger (Holland)
Tara St James (USA)
Oscar Tomico (Holland/Spain)
Kristi Kuusk (Eesti)
ja näitusel osalejad.

Üritus on tasuta, aga palun registreeru:

RSVP kristi@spell.ee

Täpsem info: http://www.disainioo.ee/2017-program/textile-futures-talks

Postitas Piret Valk — Püsilink

12.10.2017

Mida tähendavad mõisted nagu õppijakeskne õppimine, õpiväljundid, õppekava EKA kontekstis? Hea õpetamise seminar

050917_leiaomatee_artun_banner
Maiki Udam. Allikas: EKKA kodulehekülg

Kõik õppejõud on nende mõistetega kokku puutunud ja pigem tunduvad need olevat peale surutud haridussüsteemi bürokraatliku poole pealt. Mida need aga sisuliselt tähendavad, miks ei saa neid enda jaoks lihtsalt kantselliidina maha kanda ja kuidas neid kasutada nõnda, et õppejõud saaks aru, mida ja miks ta ainekaarti kirjutab ning (tulevane) tudeng saaks aru, mida tema õpe sisaldab.

Seminari veavad Maiki Udam (PhD, Eesti Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri rahvusvahelise koostöö juht) ja Lia Toro (MA, õppeosakonna juhataja).

Lisaks EKKA tööle on Maiki Udam hinnatud õppejõudude koolitaja (õppekava, hindamine, kvaliteet) ning kuulub kõrghariduse kvaliteediagentuuride ülemaailmse võrgustiku INQAAHE (International Network for Quality Assurance Agencies in Higher Education) nõukogusse.

Kohtumine on osa hea õpetamise seminaride sarjast.

Osalemiseks palume registreeruda hiljemalt 1. oktoobriks.

Seminarid on EKA koosseisulisele ja mittekoosseisulisele õppejõule tasuta. Seminare toetab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

Mida tähendavad mõisted nagu õppijakeskne õppimine, õpiväljundid, õppekava EKA kontekstis? Hea õpetamise seminar

Neljapäev 12 oktoober, 2017

050917_leiaomatee_artun_banner
Maiki Udam. Allikas: EKKA kodulehekülg

Kõik õppejõud on nende mõistetega kokku puutunud ja pigem tunduvad need olevat peale surutud haridussüsteemi bürokraatliku poole pealt. Mida need aga sisuliselt tähendavad, miks ei saa neid enda jaoks lihtsalt kantselliidina maha kanda ja kuidas neid kasutada nõnda, et õppejõud saaks aru, mida ja miks ta ainekaarti kirjutab ning (tulevane) tudeng saaks aru, mida tema õpe sisaldab.

Seminari veavad Maiki Udam (PhD, Eesti Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri rahvusvahelise koostöö juht) ja Lia Toro (MA, õppeosakonna juhataja).

Lisaks EKKA tööle on Maiki Udam hinnatud õppejõudude koolitaja (õppekava, hindamine, kvaliteet) ning kuulub kõrghariduse kvaliteediagentuuride ülemaailmse võrgustiku INQAAHE (International Network for Quality Assurance Agencies in Higher Education) nõukogusse.

Kohtumine on osa hea õpetamise seminaride sarjast.

Osalemiseks palume registreeruda hiljemalt 1. oktoobriks.

Seminarid on EKA koosseisulisele ja mittekoosseisulisele õppejõule tasuta. Seminare toetab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

Postitas Kristiina Krabi — Püsilink

04.09.2017

Avatud Loeng – 3D Modelling and Printing, Samson Shafran, 04.09.17, 14.15, E-426

Samson Shafran (Shenkar College of Engineering, Design and Art)

An overview of 3D Modelling and Printing technologies and their impact on the industry both in terms of design process and creative development.

– 3D printing technologies, their use and implementation.

– Use of 3D modelling software as creative development tool.

– Use of 3D printing in a variety of design segments from industrial design to textiles.

– Recent developments and inventions in 3D printing technology.

– Work of prominent 3D artists who use 3D modelling and 3D printing technologies in their work.

Postitas Piret Valk — Püsilink

Avatud Loeng – 3D Modelling and Printing, Samson Shafran, 04.09.17, 14.15, E-426

Esmaspäev 04 september, 2017

Samson Shafran (Shenkar College of Engineering, Design and Art)

An overview of 3D Modelling and Printing technologies and their impact on the industry both in terms of design process and creative development.

– 3D printing technologies, their use and implementation.

– Use of 3D modelling software as creative development tool.

– Use of 3D printing in a variety of design segments from industrial design to textiles.

– Recent developments and inventions in 3D printing technology.

– Work of prominent 3D artists who use 3D modelling and 3D printing technologies in their work.

Postitas Piret Valk — Püsilink

25.08.2017

Tallinn Summer Academy – Numbers and Cognition in Urban Environment kutsub täna kl 14.00 avalikule presentatsioonile arhitektuuriteaduskonda

Lugupeetud linnakodanikud ja huvilised!

Ootame teid täna, 25. augustil kl 14.00 Eesti Kunstiakadeemia arhitektuuriteaduskonna III korruse loenguruumi (Pikk 20) EKA rahvusvahelise suveakadeemia arhitektuuri töötoa Numbers and Cognition in Urban Environment lõpupresentatsioonile.

Vahemikus 21.08-25.08 on välistudengid koos EKA tudengitega käinud välisvaatlustel ja kogunud numbrilist infot, mis tänaseks visuaalsesse vormi pannakse. Käesolev töötuba on üles ehitatud arhitektuuri, numbrite ja tunnetuse peale, kus keskendutakse peamiselt avalikule ruumile. Kaasaegne arhitektuur on läbi põimunud numbritest, mis omavad olulist rolli lähtematerjalis, tööriistades ning tulemustes. Numbritena esinevad arhitektuuris ruumide dimensioonid, seinte kandevõime, päevavalguse hulk, kasutajate sagedus ja seda tuleb sünteesida ning kokku kombineerida projektis. Võib julgelt öelda, et enamus arhitekte töötab arvutiga, kus oluliseks töömeetodiks on numbrite sisestamine. Töötoa eesmärgiks on läbi tarkvaraliste tööriistade jõuda lähemale inimesest lähtuvale linna representatsioonile ja tekitada sügavamat mõistmist, mida üks või teine näitaja linnaanalüüsis tähendab.

Töötoa taustast:

Kui vaadata avalikku ruumi laiemalt, kaasates sellesse inimesed, nende liikumised (põhjused, sagedus), kliima, müra, siis avaneb meile dünaamiline keskkond. Sellest keskkonnast oluliste parameetrite (omaduste) väljanoppimine on olnud pikka aega linnauurijate tähelepanu all, näiteks William H. Whyte, kes püüdis välja joonistada avaliku ruumi kasutamismustreid või Kevin Lynch, kes püüdis leida mentaalset mudelit, mida inimesed kasutavad linna mõistmiseks.

20. sajandi lõpp on sisse toonud arvutusliku jõudluse kasvu, mis on muutnud paljude arvutuste täpsust ning kasutust. Kui varem ei olnud mõeldav käsitsi arvutada trajektoore ühest hoonest teise, siis nüüd on see võimalik. Selle kõrval on tekkinud täiesti uus valdkond, milleks on erinevad simulatsioonid: simuleeritakse liiklust, jalakäijaid või mõlemaid koos. Andmete kogumine on muutunud intensiivsemaks, fookusega kvalitatiivsete andmete kogumiselt kvantitatiivsete andmete poole.

Töötuba juhendasid Raul Kalvo, Mikk Meelak ja Marti Kaljuve.

EKA rahvusvaheline suvekool toimub projekti “Tallinn Summer Academy of Art, Design and Architecture – Edge/ Blurring Boundaries” raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond summas 37 079,24 eurot.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

Tallinn Summer Academy – Numbers and Cognition in Urban Environment kutsub täna kl 14.00 avalikule presentatsioonile arhitektuuriteaduskonda

Reede 25 august, 2017

Lugupeetud linnakodanikud ja huvilised!

Ootame teid täna, 25. augustil kl 14.00 Eesti Kunstiakadeemia arhitektuuriteaduskonna III korruse loenguruumi (Pikk 20) EKA rahvusvahelise suveakadeemia arhitektuuri töötoa Numbers and Cognition in Urban Environment lõpupresentatsioonile.

Vahemikus 21.08-25.08 on välistudengid koos EKA tudengitega käinud välisvaatlustel ja kogunud numbrilist infot, mis tänaseks visuaalsesse vormi pannakse. Käesolev töötuba on üles ehitatud arhitektuuri, numbrite ja tunnetuse peale, kus keskendutakse peamiselt avalikule ruumile. Kaasaegne arhitektuur on läbi põimunud numbritest, mis omavad olulist rolli lähtematerjalis, tööriistades ning tulemustes. Numbritena esinevad arhitektuuris ruumide dimensioonid, seinte kandevõime, päevavalguse hulk, kasutajate sagedus ja seda tuleb sünteesida ning kokku kombineerida projektis. Võib julgelt öelda, et enamus arhitekte töötab arvutiga, kus oluliseks töömeetodiks on numbrite sisestamine. Töötoa eesmärgiks on läbi tarkvaraliste tööriistade jõuda lähemale inimesest lähtuvale linna representatsioonile ja tekitada sügavamat mõistmist, mida üks või teine näitaja linnaanalüüsis tähendab.

Töötoa taustast:

Kui vaadata avalikku ruumi laiemalt, kaasates sellesse inimesed, nende liikumised (põhjused, sagedus), kliima, müra, siis avaneb meile dünaamiline keskkond. Sellest keskkonnast oluliste parameetrite (omaduste) väljanoppimine on olnud pikka aega linnauurijate tähelepanu all, näiteks William H. Whyte, kes püüdis välja joonistada avaliku ruumi kasutamismustreid või Kevin Lynch, kes püüdis leida mentaalset mudelit, mida inimesed kasutavad linna mõistmiseks.

20. sajandi lõpp on sisse toonud arvutusliku jõudluse kasvu, mis on muutnud paljude arvutuste täpsust ning kasutust. Kui varem ei olnud mõeldav käsitsi arvutada trajektoore ühest hoonest teise, siis nüüd on see võimalik. Selle kõrval on tekkinud täiesti uus valdkond, milleks on erinevad simulatsioonid: simuleeritakse liiklust, jalakäijaid või mõlemaid koos. Andmete kogumine on muutunud intensiivsemaks, fookusega kvalitatiivsete andmete kogumiselt kvantitatiivsete andmete poole.

Töötuba juhendasid Raul Kalvo, Mikk Meelak ja Marti Kaljuve.

EKA rahvusvaheline suvekool toimub projekti “Tallinn Summer Academy of Art, Design and Architecture – Edge/ Blurring Boundaries” raames. Projekti rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond summas 37 079,24 eurot.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

30.08.2017

Lõpetamata Linn. Rahvusvaheline konverents linnaplaneerimisest

lõpetamatalinnkonverentseelreg

Pea igal otsusel on mingi ruumiline mõõde, tulevikku ulatuv mõju ja tagajärg. Paljuski on linnad seesuguste väga erinevatest distsipliinidest tulenevate otsuste ja kestvate protsesside tulem. Uurime, kes ja kuidas seda tulemust teadlikult suunavad ja mida tahame linnalt tulevikus.

Konverentsil küsime:

  • Kuidas loovad tulevikku erinevad erialad?
  • Kas pikad strateegilised plaanid on mõistlikud ja võimalikud, või liigume me üha enam kiirete ja taktikaliste otsuste suunas?
  • Kui pea kõigi osaliste ja protsesside kohta on pea kõik andmed saadaval, siis kuidas teeme üldistusi ning otsuseid?
  • Kui linnad peavad pakkuma head elukeskkonda kogu ühiskonnale, siis kellele täpsemalt ja kellega me sellest räägime?
  • Kuidas töötame juhusliku ja ettemääramatuga, kas planeerida ja kavandada saab täringuid visates?
  • Kuidas sätestame tulevikku, kas selle saabumist saab ette määrata jooniste, kirjelduste, kavade ja seadustega?

Lõplik programm selgub lähinädalatel.

Registreeru TASUTA!


ESINEJAD:

Thomas Auer alustas oma karjääri 1994 aastal peatselt pärast Transsolari asutamist ning tema väljapaistev insenerivõimekus ja juhtimisoskused tõid ta aastal 2000 ettevõtte juhtkonda. Tuginedes põhjalikele teadmistele integreeritud ehitussüsteemidest ja hoonete energiatõhususest, on Thomas arendanud energia- ja ehitusteenuste kontseptsioone projektidele üle terve maailma ning pälvinud tunnustust nende innovaatilise disaini ja energiatõhususe eest. Tema väljatöötatud kontseptid on maailma tipparhitektide loomingulise käekirja tähtis osa. Thomas on osalenud paljudes rahvusvahelistes disainiprojektides ja -võistlustel koostöös maailma tuntud arhitektidega. Tema projektidest on saanud Transsolari ajaloo verstapostid – nt KfW panga hoone Frankfurtis ja Charles de Gaulle’i lütseum Damaskuses – Manitoba Hydro peakorterit Winnipegis (Kanada), peetakse üheks Põhja-Ameerika energiatõhusaimaks kõrghooneks.

Markus Schaeferil (MSc, MArch, SIA) on magistrikraad arhitektuuris Harvardi ülikoolist ning lisaks sellele magistrikraad neurobioloogias Zürichi ülikoolist. Enne koos Hiromi Hosoyaga Hosoya Shaefer Architects asutamist juhtis Schaefer Rotterdamis AMOt – AMO on Rem Koolhaasi asutatud OMA arhitektuuribüroo mõttekoda ja uuringute osakond. Nii oma töö eest OMAs kui Hosoya Shaeferis on Markus Schaefer võitnud mitmeid rahvusvahelisi auhindu. Schaefer peab sageli loenguid ja kirjutab arhitektuurist ning on partner ja uuringute juht CityTrackerX AGs, mis on erarahastusega uuringute ja arendusettevõte, mis tegeleb linnade toimimise analüüsiga reaalajas.

Johannes Kuehn asutas 2001. aastal Berliinis koos Simona Malvezzi ja Wilfried Kuehniga Kuehn Malvezzi. Alates 2016. aastast on ta ehituse ja disaini professor Bauhausi ülikoolis Weimaris. Kuehn Malvezzi töö fookuseks – ning üldisemalt ka nende disainistrateegia lähtepunktiks – on näitused ja muuseumid: kõikidel skaaladel, alates näitusekujundustest ja lõpetades linnaga, lähtuvad nad kuraatorlikust lähenemisest arhitektuurile. Kuehn Malvezzi tegi Documenta 11 arhitektuurse disaini, näitusekujundused Flick Collection’ile Hamburger Bahnhofis Berliinis ning Julia Stoscheki kollektsioonile Düsseldorfis. Viimane kandideeris ka rahvusvahelisele Mies van der Rohe kaasaegse arhitektuuri preemiale.

Praksise teiseks fookuseks on kuraatorlik lähenemine linlikule arhitektuurile ja avalikule ruumile. Kuehn Malvezzi võitis 2012. aastal rahvusvahelise konkursi religioonidevahelise pühakoja House of One projekteerimiseks Berliini Petriplatzile. Viimastel aastatel on järjest olulisemaks muutunud eluasemeprojektid: käesoleval aastal lõpetas ettevõte uue elamurajooni Stuttgarti lähedal (Villengärten am Relenberg) ning hetkel töötab projektidega, mis mõeldud Mainzi ja Baden-Badenisse.

Kuehn Malvezzi kriitiline lähenemine rekonstrueerimisele pälvis eripreemia Humboldt-Forumi konkursil, samuti Saksa kriitikute preemia arhitektuuri kategoorias (2009). Nende projektid on väljas olnud mitmetel rahvusvahelistel näitustel, sh Veneetsia XIV arhitektuuribiennaalil ja Chicago I arhitektuuribiennaalil (2015).

Postitas Pille Epner — Püsilink

Lõpetamata Linn. Rahvusvaheline konverents linnaplaneerimisest

Kolmapäev 30 august, 2017

lõpetamatalinnkonverentseelreg

Pea igal otsusel on mingi ruumiline mõõde, tulevikku ulatuv mõju ja tagajärg. Paljuski on linnad seesuguste väga erinevatest distsipliinidest tulenevate otsuste ja kestvate protsesside tulem. Uurime, kes ja kuidas seda tulemust teadlikult suunavad ja mida tahame linnalt tulevikus.

Konverentsil küsime:

  • Kuidas loovad tulevikku erinevad erialad?
  • Kas pikad strateegilised plaanid on mõistlikud ja võimalikud, või liigume me üha enam kiirete ja taktikaliste otsuste suunas?
  • Kui pea kõigi osaliste ja protsesside kohta on pea kõik andmed saadaval, siis kuidas teeme üldistusi ning otsuseid?
  • Kui linnad peavad pakkuma head elukeskkonda kogu ühiskonnale, siis kellele täpsemalt ja kellega me sellest räägime?
  • Kuidas töötame juhusliku ja ettemääramatuga, kas planeerida ja kavandada saab täringuid visates?
  • Kuidas sätestame tulevikku, kas selle saabumist saab ette määrata jooniste, kirjelduste, kavade ja seadustega?

Lõplik programm selgub lähinädalatel.

Registreeru TASUTA!


ESINEJAD:

Thomas Auer alustas oma karjääri 1994 aastal peatselt pärast Transsolari asutamist ning tema väljapaistev insenerivõimekus ja juhtimisoskused tõid ta aastal 2000 ettevõtte juhtkonda. Tuginedes põhjalikele teadmistele integreeritud ehitussüsteemidest ja hoonete energiatõhususest, on Thomas arendanud energia- ja ehitusteenuste kontseptsioone projektidele üle terve maailma ning pälvinud tunnustust nende innovaatilise disaini ja energiatõhususe eest. Tema väljatöötatud kontseptid on maailma tipparhitektide loomingulise käekirja tähtis osa. Thomas on osalenud paljudes rahvusvahelistes disainiprojektides ja -võistlustel koostöös maailma tuntud arhitektidega. Tema projektidest on saanud Transsolari ajaloo verstapostid – nt KfW panga hoone Frankfurtis ja Charles de Gaulle’i lütseum Damaskuses – Manitoba Hydro peakorterit Winnipegis (Kanada), peetakse üheks Põhja-Ameerika energiatõhusaimaks kõrghooneks.

Markus Schaeferil (MSc, MArch, SIA) on magistrikraad arhitektuuris Harvardi ülikoolist ning lisaks sellele magistrikraad neurobioloogias Zürichi ülikoolist. Enne koos Hiromi Hosoyaga Hosoya Shaefer Architects asutamist juhtis Schaefer Rotterdamis AMOt – AMO on Rem Koolhaasi asutatud OMA arhitektuuribüroo mõttekoda ja uuringute osakond. Nii oma töö eest OMAs kui Hosoya Shaeferis on Markus Schaefer võitnud mitmeid rahvusvahelisi auhindu. Schaefer peab sageli loenguid ja kirjutab arhitektuurist ning on partner ja uuringute juht CityTrackerX AGs, mis on erarahastusega uuringute ja arendusettevõte, mis tegeleb linnade toimimise analüüsiga reaalajas.

Johannes Kuehn asutas 2001. aastal Berliinis koos Simona Malvezzi ja Wilfried Kuehniga Kuehn Malvezzi. Alates 2016. aastast on ta ehituse ja disaini professor Bauhausi ülikoolis Weimaris. Kuehn Malvezzi töö fookuseks – ning üldisemalt ka nende disainistrateegia lähtepunktiks – on näitused ja muuseumid: kõikidel skaaladel, alates näitusekujundustest ja lõpetades linnaga, lähtuvad nad kuraatorlikust lähenemisest arhitektuurile. Kuehn Malvezzi tegi Documenta 11 arhitektuurse disaini, näitusekujundused Flick Collection’ile Hamburger Bahnhofis Berliinis ning Julia Stoscheki kollektsioonile Düsseldorfis. Viimane kandideeris ka rahvusvahelisele Mies van der Rohe kaasaegse arhitektuuri preemiale.

Praksise teiseks fookuseks on kuraatorlik lähenemine linlikule arhitektuurile ja avalikule ruumile. Kuehn Malvezzi võitis 2012. aastal rahvusvahelise konkursi religioonidevahelise pühakoja House of One projekteerimiseks Berliini Petriplatzile. Viimastel aastatel on järjest olulisemaks muutunud eluasemeprojektid: käesoleval aastal lõpetas ettevõte uue elamurajooni Stuttgarti lähedal (Villengärten am Relenberg) ning hetkel töötab projektidega, mis mõeldud Mainzi ja Baden-Badenisse.

Kuehn Malvezzi kriitiline lähenemine rekonstrueerimisele pälvis eripreemia Humboldt-Forumi konkursil, samuti Saksa kriitikute preemia arhitektuuri kategoorias (2009). Nende projektid on väljas olnud mitmetel rahvusvahelistel näitustel, sh Veneetsia XIV arhitektuuribiennaalil ja Chicago I arhitektuuribiennaalil (2015).

Postitas Pille Epner — Püsilink

09.06.2017

Homme esilinastuvad Kino Sõpruses uued ja parimad EKA tudengifilmid. Esimese TASE külalislinastusena tuleb ekraanile BFM parim dokk EKA modellist Nataljast!

TASEFILM

 

9.06.2017 17.00 TASE FILM ’17, Kino Sõprus

Homme, 9. juunil kell 17.00 – 20.00 linastuvad Kino Sõpruses TASE FILMIL Eesti Kunstiakadeemia 2016/17 tudengifilmide paremik. Esmakordselt linastub TASE FILMIl külalislinateos “Natalja” (Kadi Poll, Laura Kõrvits), mis võitis Balti Filmi- ja Meediakooli parim dokumentaali tiitli. Film räägib EKA modellist Nataljast. Sissejuhatuse teeb produtsent Laura Kõrvits.

Seekord tegi valiku žürii koosseisus kunstnik Kristi Kongi, kunstiteadlane Keiu Krikmann, kunstnik Olivia Verev (I TASE FILM korraldaja), graafiline disainer/visuaalkunstnik Norman Orro, turundusspetsialist/kunstnik Rachel Kinbar, animatsiooni osakonna juhataja Helen Unt ja kommunikatsiooni osakonna juhataja Solveig Jahnke.

Valikusse sattusid filmid nii vabade kunstide, arhitektuuri- kui disainiteaduskonnast. Ringvaatesse saavad ka valitud lühikatsetused ja moestilistika reklaamfilmid, mida saavad näha varased saabujad alates kell 16.30.

Kõik on teretulnud! Pilet 2 Eurot.

Screening of EAA Student Films of 2016 and 2017. In addition, for the first time – a guest film from Baltic Film and Media School – Best Documentary” about the EAA model Natalya.

Special priced ticket – 2 Euros!

Programm

16:30 Ringvaade

17.00 – 20.00 Žürii valitud filmid

I sessioon

 

Natalja (13 min) – Režissöör Kadi Poll, produtsent Laura Kõrvits (BFM parim dokk!).
I TASE külalisfilm, mis räägib loo EKA modellist Nataljast.

OFF (11 min) – Kelli Gedvil
Ma olin jõudnud oma loomaprotsessis punkti, kus millegi loomiseks, oli vaja vana pind hävitada. Nii eemaldasin need vanad kihid kihtide haaval.

Reidi tee projekt – Juhan Teppart
Urbanistika magistritöö osana valminud dokfilmi. Magistritöö uurib Reidi tee projekteerimise ümber lahvatanud konflikti, selle erinevaid osapooli ja mõju teeprojekti menetlemisele. Dokfilm on kokku lõigatud magistritöö raames läbiviidud intervjuudest ja toob välja võtmeisikute rollid ja eri osapoolte vastandlikud seisukohad ja Tallinna linnaplaneerimise murekohad.

Sessiooni kestvus 56:25 min

II sessioon

Freedog Trippo Priidik (7 min) – Vello Lutter
Käesoleva aasta alguses toimus EKA graafilise disaini II kuruse tudengite eksperimentaalsete lühidokumentaalfilmide workshop “14 karakterit”. Minu poolt valmis film “Freedog Trippo Priidik”, milles räägib oma nägemusest ja nime valimisest muusik Priidik Hallas. Muusika filmis on tema enda looming. Film ise on tänu oma tempole ja peategelase karakterile 7-minutiline vitamiinipomm.

Funeral (32 min) – Robin Nõgisto
Autorifilm, mis jutustab igavikulise loo elust ja surmast. Robin Nõgisto film “Funeral” ei ole religioosne film, vaid räägib lugu autori enda loodud mütoloogilisest maailmast.

Filmis põimuvad läbi kolm tegelast, kes kõik on otsingutel, otsides neile kuuluvat vabadust. Lugu keerleb ümber noormehe, kes on kahe maailma vahel kinni ja kelle missiooniks on leida lepitus iseendaga, kuid hoopis leiab armastuse keda on igatsenud.

“Funeral” on kõike muud kui dramaturgia, tegemist on kunstniku omanäolise positsiooniga. See seisab kõige eest mida autor omal nahal tunneb ja tunnetab.

Teos on filmitud anamorphic objektiiviga ja on mõeldud spetsiaalselt suurele ekraanile.

Filmis löövad kaasa peale autori enda, Roosi Natali Nõgisto ja Olivia Verev.

Sessiooni kestvus 39 min

III sessioon TASE Anima

Aggie Lee Pak Yee
Muteum
Joonisfilm / drawn film
4’09’’

Kunstimuuseumis me peaksime olema…
In an Art Museum, we ought to be…

Evgeniia Golikova
Don’t wake / Ära ärata

Maalianimatsioon / paint-on-glass
5’30’’
A man spent most of his life in a prison.His body fully covered with tattoos, which says plenty about his criminal past and high authority status. But at one point, the time came to leave the prison… Would it be easy for the inmate to leave his Zone – comfort zone?

Mees veetis enamus oma elust vanglas. Tema keha on üleni kaetud tätoveeringutega, mis räägivad tema kriminaalsest minevikust ja kõrgest positsioonist. Aga ühel hetkel saab ta vanglast välja.. Kui lihtne on tal lahkuda oma Tsoonist, oma mugavustsoonist?

Helen Woolston
Krooniline tsirkus / A Chronic Circus
Joonisfilm / drawn film
6’

Igavlev lehm üritab leida mõnd väljendusvahendit. Saabuvad klounid ahvatlevad kaosega. Talumees üritab lehma kontrolli all hoida ning kaost ojata. Aga kaose seemned on külvatud sügavale ja päris ära ei kao.

A bored cow tries to find some means of self expression. Some visiting clowns offer a tempting glimpse of chaos. A farmer tries to keep control of the situation, seeing this spread of chaos as a kind of plague which he must put a stop to. But the seeds of chaos are planted deeply and cannot be eradicated completely.

Helen Woolston
Magic Potion

Eksperimentaalfilm / experimental film
2’32’’
Nõia võlujoogi pajas tantsivad, oigavad ja muunduvad erinevad koostisosad, et luua uusi eluvorme.

Within the melting pot of a witch’s magic potion, the different ingredients dance, moan and transform together to create new forms of life.

Terje Henk
Soorebane / Swampfox

Liivaanimatsioon / sand animation
5’55’’

Liivanimatsioon kolmest inimesest ja ühest rebasest. Kuidas kinnismõte kaasa kisub, sõber lahti ei lase ja kui raske on unustada. See on lugu olukorrast, mis nõnda vetrub ja vajub, et raske on terve nahaga pääseda. Nurjatu rebane ei oska aidata ka siis, kui ta seda väga tahab.

Sand animation about three people and one fox. How obsession pulls, friend refuses to let go and how hard it is to forget. It’s a story of a situation so muddy it’s difficult to come out of it in tact. The wicked fox can’t help even if she really wants to.

Teele Strauss
Ükskord igavuse väljadel / Once in the Fields of Boredom

Segatehnika / mixed media
6’

Lugu „Ükskord igavuse väljadel“ kätkeb endas õhtuhämaruses peetavat õhtusööki, piknikku, mille osalisteks on tegelased Naine ja Mees. Tegevust justkui ei toimuks, dialoog näib olevat vaikimises, kuniks toimub katkestus – mille tagajärjel Naine lahkub/kaob vaateväljalt. Mees on segaduses ja otsustab Naisele järgneda. Peale pikki otsinguid metsas jõuab ta sarnasele piknikustseenile, mille osalisteks on Naine koos uue, tundmatu tegelasega. Mehe kohaleilmumisest ei muutu midagi, tema roll ühe osapoolena selles suhtes on läbi saanud.

Film räägib igavusest. Eksistentsiaalsest tühjusest ja igatsusest. Joonistatud animatsioonitegelaste viimisega projektsioonina metsa taustale üritasin tekitada teatava nihke karakterite olemuse ja ümbritseva keskkonna vahel, mis aitaks edasi anda nende valikuid ja käitumist.

My short animation „Once in the Fields of Boredom“ is a short story about a couple whose life together has come to an end – they struggle with boredom.

The movie starts with a supper, which is obviously dull and intolerable for both of them, especially for the Women. When there is an interruption with the flow and the Man shifts his attention to the possible interloper, the Woman disappears. As there is still some feelings and curiosity left, the Man starts to look for the Woman. He finds her after interrupting her supper with a new companion and realizes his defeat.

This story is technically a mixture of frame-by-frame animation projected on the forest. There is a shift in the design of the characters and the real forest. With this technique I wanted to emphasize their acting and the importance of the choices they make.

Katarina Skott
Esimesest silmapilgust / At First Sight

Kuivpastellis joonisfilm / drawn film with pastels
4’16”

“Esimesest silmapilgust” räägib valgusest pimedas armastuses. Kui elad maailmas mis sinus väärtust ei näe, kas seda näeb keegi teine?

“At First Sight” is a story about hope in blind love. When living in a world that sees no value in you, will somebody else set their sights on it instead?

Leore Klyszejko
Põdra Maja / Moose House

Joonisfilm / drawn film
2’56”

Põdral maja metsa sees, väiksest aknast välja vaatab.
There’s a moose in the forest, he has a house with tiny windows.

Jüri Lääs
Paradise Island

Joonisfilm / drawn film
3’14”

Jääkaru ärkab kiiresti muutuvasse maailma. Olles pikalt merel triivinud, leiab ta viimase kuiva maa.

A polar bear wakes up into a world that is changing fast. After a long drift on the sea he finds the last piece of land above water.

Liisi Grünberg
Muki ja Kalju seiklus surnuaial / Muki and Kalju have a Graveyard Adventure

Digitaalne kollaaž vesivärvist ja pastapliiatsist / digital collage of water colour paint and ball-point pen
3’21”

Muki ja Kalju teavad, mida saab teha surnuaia kaevu põhja koguneva veega. Nende rituaal vabastab maapinnast teadvused, kes ei suuda teha rohkemat, kui ühte liigutust korrata. Mõni asi tiksub, mõni voolab ja kolmas võtab lihtsalt poose. Muusikaline animatsioon proovib oma audiovisuaalses maailmas väljendada liikumise vaatamisest saadavat mõnu.

Muki and Kalju know what can be done with the water in the graveyard well. Their ritual frees spirits hidden in the ground. Such consciousness can do nothing but repeat an action. There are things that tick, some that flow and others that just strike poses. The audiovisual world in this musical animation is trying to convey the pleasure in watching movement.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

Homme esilinastuvad Kino Sõpruses uued ja parimad EKA tudengifilmid. Esimese TASE külalislinastusena tuleb ekraanile BFM parim dokk EKA modellist Nataljast!

Reede 09 juuni, 2017

TASEFILM

 

9.06.2017 17.00 TASE FILM ’17, Kino Sõprus

Homme, 9. juunil kell 17.00 – 20.00 linastuvad Kino Sõpruses TASE FILMIL Eesti Kunstiakadeemia 2016/17 tudengifilmide paremik. Esmakordselt linastub TASE FILMIl külalislinateos “Natalja” (Kadi Poll, Laura Kõrvits), mis võitis Balti Filmi- ja Meediakooli parim dokumentaali tiitli. Film räägib EKA modellist Nataljast. Sissejuhatuse teeb produtsent Laura Kõrvits.

Seekord tegi valiku žürii koosseisus kunstnik Kristi Kongi, kunstiteadlane Keiu Krikmann, kunstnik Olivia Verev (I TASE FILM korraldaja), graafiline disainer/visuaalkunstnik Norman Orro, turundusspetsialist/kunstnik Rachel Kinbar, animatsiooni osakonna juhataja Helen Unt ja kommunikatsiooni osakonna juhataja Solveig Jahnke.

Valikusse sattusid filmid nii vabade kunstide, arhitektuuri- kui disainiteaduskonnast. Ringvaatesse saavad ka valitud lühikatsetused ja moestilistika reklaamfilmid, mida saavad näha varased saabujad alates kell 16.30.

Kõik on teretulnud! Pilet 2 Eurot.

Screening of EAA Student Films of 2016 and 2017. In addition, for the first time – a guest film from Baltic Film and Media School – Best Documentary” about the EAA model Natalya.

Special priced ticket – 2 Euros!

Programm

16:30 Ringvaade

17.00 – 20.00 Žürii valitud filmid

I sessioon

 

Natalja (13 min) – Režissöör Kadi Poll, produtsent Laura Kõrvits (BFM parim dokk!).
I TASE külalisfilm, mis räägib loo EKA modellist Nataljast.

OFF (11 min) – Kelli Gedvil
Ma olin jõudnud oma loomaprotsessis punkti, kus millegi loomiseks, oli vaja vana pind hävitada. Nii eemaldasin need vanad kihid kihtide haaval.

Reidi tee projekt – Juhan Teppart
Urbanistika magistritöö osana valminud dokfilmi. Magistritöö uurib Reidi tee projekteerimise ümber lahvatanud konflikti, selle erinevaid osapooli ja mõju teeprojekti menetlemisele. Dokfilm on kokku lõigatud magistritöö raames läbiviidud intervjuudest ja toob välja võtmeisikute rollid ja eri osapoolte vastandlikud seisukohad ja Tallinna linnaplaneerimise murekohad.

Sessiooni kestvus 56:25 min

II sessioon

Freedog Trippo Priidik (7 min) – Vello Lutter
Käesoleva aasta alguses toimus EKA graafilise disaini II kuruse tudengite eksperimentaalsete lühidokumentaalfilmide workshop “14 karakterit”. Minu poolt valmis film “Freedog Trippo Priidik”, milles räägib oma nägemusest ja nime valimisest muusik Priidik Hallas. Muusika filmis on tema enda looming. Film ise on tänu oma tempole ja peategelase karakterile 7-minutiline vitamiinipomm.

Funeral (32 min) – Robin Nõgisto
Autorifilm, mis jutustab igavikulise loo elust ja surmast. Robin Nõgisto film “Funeral” ei ole religioosne film, vaid räägib lugu autori enda loodud mütoloogilisest maailmast.

Filmis põimuvad läbi kolm tegelast, kes kõik on otsingutel, otsides neile kuuluvat vabadust. Lugu keerleb ümber noormehe, kes on kahe maailma vahel kinni ja kelle missiooniks on leida lepitus iseendaga, kuid hoopis leiab armastuse keda on igatsenud.

“Funeral” on kõike muud kui dramaturgia, tegemist on kunstniku omanäolise positsiooniga. See seisab kõige eest mida autor omal nahal tunneb ja tunnetab.

Teos on filmitud anamorphic objektiiviga ja on mõeldud spetsiaalselt suurele ekraanile.

Filmis löövad kaasa peale autori enda, Roosi Natali Nõgisto ja Olivia Verev.

Sessiooni kestvus 39 min

III sessioon TASE Anima

Aggie Lee Pak Yee
Muteum
Joonisfilm / drawn film
4’09’’

Kunstimuuseumis me peaksime olema…
In an Art Museum, we ought to be…

Evgeniia Golikova
Don’t wake / Ära ärata

Maalianimatsioon / paint-on-glass
5’30’’
A man spent most of his life in a prison.His body fully covered with tattoos, which says plenty about his criminal past and high authority status. But at one point, the time came to leave the prison… Would it be easy for the inmate to leave his Zone – comfort zone?

Mees veetis enamus oma elust vanglas. Tema keha on üleni kaetud tätoveeringutega, mis räägivad tema kriminaalsest minevikust ja kõrgest positsioonist. Aga ühel hetkel saab ta vanglast välja.. Kui lihtne on tal lahkuda oma Tsoonist, oma mugavustsoonist?

Helen Woolston
Krooniline tsirkus / A Chronic Circus
Joonisfilm / drawn film
6’

Igavlev lehm üritab leida mõnd väljendusvahendit. Saabuvad klounid ahvatlevad kaosega. Talumees üritab lehma kontrolli all hoida ning kaost ojata. Aga kaose seemned on külvatud sügavale ja päris ära ei kao.

A bored cow tries to find some means of self expression. Some visiting clowns offer a tempting glimpse of chaos. A farmer tries to keep control of the situation, seeing this spread of chaos as a kind of plague which he must put a stop to. But the seeds of chaos are planted deeply and cannot be eradicated completely.

Helen Woolston
Magic Potion

Eksperimentaalfilm / experimental film
2’32’’
Nõia võlujoogi pajas tantsivad, oigavad ja muunduvad erinevad koostisosad, et luua uusi eluvorme.

Within the melting pot of a witch’s magic potion, the different ingredients dance, moan and transform together to create new forms of life.

Terje Henk
Soorebane / Swampfox

Liivaanimatsioon / sand animation
5’55’’

Liivanimatsioon kolmest inimesest ja ühest rebasest. Kuidas kinnismõte kaasa kisub, sõber lahti ei lase ja kui raske on unustada. See on lugu olukorrast, mis nõnda vetrub ja vajub, et raske on terve nahaga pääseda. Nurjatu rebane ei oska aidata ka siis, kui ta seda väga tahab.

Sand animation about three people and one fox. How obsession pulls, friend refuses to let go and how hard it is to forget. It’s a story of a situation so muddy it’s difficult to come out of it in tact. The wicked fox can’t help even if she really wants to.

Teele Strauss
Ükskord igavuse väljadel / Once in the Fields of Boredom

Segatehnika / mixed media
6’

Lugu „Ükskord igavuse väljadel“ kätkeb endas õhtuhämaruses peetavat õhtusööki, piknikku, mille osalisteks on tegelased Naine ja Mees. Tegevust justkui ei toimuks, dialoog näib olevat vaikimises, kuniks toimub katkestus – mille tagajärjel Naine lahkub/kaob vaateväljalt. Mees on segaduses ja otsustab Naisele järgneda. Peale pikki otsinguid metsas jõuab ta sarnasele piknikustseenile, mille osalisteks on Naine koos uue, tundmatu tegelasega. Mehe kohaleilmumisest ei muutu midagi, tema roll ühe osapoolena selles suhtes on läbi saanud.

Film räägib igavusest. Eksistentsiaalsest tühjusest ja igatsusest. Joonistatud animatsioonitegelaste viimisega projektsioonina metsa taustale üritasin tekitada teatava nihke karakterite olemuse ja ümbritseva keskkonna vahel, mis aitaks edasi anda nende valikuid ja käitumist.

My short animation „Once in the Fields of Boredom“ is a short story about a couple whose life together has come to an end – they struggle with boredom.

The movie starts with a supper, which is obviously dull and intolerable for both of them, especially for the Women. When there is an interruption with the flow and the Man shifts his attention to the possible interloper, the Woman disappears. As there is still some feelings and curiosity left, the Man starts to look for the Woman. He finds her after interrupting her supper with a new companion and realizes his defeat.

This story is technically a mixture of frame-by-frame animation projected on the forest. There is a shift in the design of the characters and the real forest. With this technique I wanted to emphasize their acting and the importance of the choices they make.

Katarina Skott
Esimesest silmapilgust / At First Sight

Kuivpastellis joonisfilm / drawn film with pastels
4’16”

“Esimesest silmapilgust” räägib valgusest pimedas armastuses. Kui elad maailmas mis sinus väärtust ei näe, kas seda näeb keegi teine?

“At First Sight” is a story about hope in blind love. When living in a world that sees no value in you, will somebody else set their sights on it instead?

Leore Klyszejko
Põdra Maja / Moose House

Joonisfilm / drawn film
2’56”

Põdral maja metsa sees, väiksest aknast välja vaatab.
There’s a moose in the forest, he has a house with tiny windows.

Jüri Lääs
Paradise Island

Joonisfilm / drawn film
3’14”

Jääkaru ärkab kiiresti muutuvasse maailma. Olles pikalt merel triivinud, leiab ta viimase kuiva maa.

A polar bear wakes up into a world that is changing fast. After a long drift on the sea he finds the last piece of land above water.

Liisi Grünberg
Muki ja Kalju seiklus surnuaial / Muki and Kalju have a Graveyard Adventure

Digitaalne kollaaž vesivärvist ja pastapliiatsist / digital collage of water colour paint and ball-point pen
3’21”

Muki ja Kalju teavad, mida saab teha surnuaia kaevu põhja koguneva veega. Nende rituaal vabastab maapinnast teadvused, kes ei suuda teha rohkemat, kui ühte liigutust korrata. Mõni asi tiksub, mõni voolab ja kolmas võtab lihtsalt poose. Muusikaline animatsioon proovib oma audiovisuaalses maailmas väljendada liikumise vaatamisest saadavat mõnu.

Muki and Kalju know what can be done with the water in the graveyard well. Their ritual frees spirits hidden in the ground. Such consciousness can do nothing but repeat an action. There are things that tick, some that flow and others that just strike poses. The audiovisual world in this musical animation is trying to convey the pleasure in watching movement.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

09.06.2017

Homme esilinastuvad Kino Sõpruses uued ja parimad EKA tudengifilmid. Esimese TASE külalislinastusena tuleb ekraanile BFM parim dokk EKA modellist Nataljast!

TASEFILM

9.06.2017 17.00 Kino Sõprus

Homme, 9. juunil kell 17.00 – 20.00 linastuvad Kino Sõpruses TASE FILMIL Eesti Kunstiakadeemia 2016/17 tudengifilmide paremik. Esmakordselt linastub TASE FILMIl külalislinateos “Natalja” (Kadi Poll, Laura Kõrvits), mis võitis Balti Filmi- ja Meediakooli parim dokumentaali tiitli. Film räägib EKA modellist Nataljast. Sissejuhatuse teeb produtsent Laura Kõrvits.

Seekord tegi valiku žürii koosseisus kunstnik Kristi Kongi, kunstiteadlane Keiu Krikmann, kunstnik Olivia Verev (I TASE FILM korraldaja), graafiline disainer/visuaalkunstnik Norman Orro, turundusspetsialist/kunstnik Rachel Kinbar, animatsiooni osakonna juhataja Helen Unt ja kommunikatsiooni osakonna juhataja Solveig Jahnke.

Valikusse sattusid filmid nii vabade kunstide, arhitektuuri- kui disainiteaduskonnast. Ringvaatesse saavad ka valitud lühikatsetused ja moestilistika reklaamfilmid, mida saavad näha varased saabujad alates kell 16.30.

Kõik on teretulnud! Pilet 2 Eurot.

Screening of EAA Student Films of 2016 and 2017. In addition, for the first time – a guest film from Baltic Film and Media School – Best Documentary” about the EAA model Natalya.

Special priced ticket – 2 Euros!

Programm

16:30 Ringvaade

17.00 – 20.00 Žürii valitud filmid

I sessioon

 

Natalja (13 min) – Režissöör Kadi Poll, produtsent Laura Kõrvits (BFM parim dokk!).
I TASE külalisfilm, mis räägib loo EKA modellist Nataljast.

OFF (11 min) – Kelli Gedvil
Ma olin jõudnud oma loomaprotsessis punkti, kus millegi loomiseks, oli vaja vana pind hävitada. Nii eemaldasin need vanad kihid kihtide haaval.

Reidi tee projekt – Juhan Teppart
Urbanistika magistritöö osana valminud dokfilmi. Magistritöö uurib Reidi tee projekteerimise ümber lahvatanud konflikti, selle erinevaid osapooli ja mõju teeprojekti menetlemisele. Dokfilm on kokku lõigatud magistritöö raames läbiviidud intervjuudest ja toob välja võtmeisikute rollid ja eri osapoolte vastandlikud seisukohad ja Tallinna linnaplaneerimise murekohad.

Sessiooni kestvus 56:25 min

II sessioon

Freedog Trippo Priidik (7 min) – Vello Lutter
Käesoleva aasta alguses toimus EKA graafilise disaini II kuruse tudengite eksperimentaalsete lühidokumentaalfilmide workshop “14 karakterit”. Minu poolt valmis film “Freedog Trippo Priidik”, milles räägib oma nägemusest ja nime valimisest muusik Priidik Hallas. Muusika filmis on tema enda looming. Film ise on tänu oma tempole ja peategelase karakterile 7-minutiline vitamiinipomm.

Funeral (32 min) – Robin Nõgisto
Autorifilm, mis jutustab igavikulise loo elust ja surmast. Robin Nõgisto film “Funeral” ei ole religioosne film, vaid räägib lugu autori enda loodud mütoloogilisest maailmast.

Filmis põimuvad läbi kolm tegelast, kes kõik on otsingutel, otsides neile kuuluvat vabadust. Lugu keerleb ümber noormehe, kes on kahe maailma vahel kinni ja kelle missiooniks on leida lepitus iseendaga, kuid hoopis leiab armastuse keda on igatsenud.

“Funeral” on kõike muud kui dramaturgia, tegemist on kunstniku omanäolise positsiooniga. See seisab kõige eest mida autor omal nahal tunneb ja tunnetab.

Teos on filmitud anamorphic objektiiviga ja on mõeldud spetsiaalselt suurele ekraanile.

Filmis löövad kaasa peale autori enda, Roosi Natali Nõgisto ja Olivia Verev.

Sessiooni kestvus 39 min

III sessioon TASE Anima

Aggie Lee Pak Yee
Muteum
Joonisfilm / drawn film
4’09’’

Kunstimuuseumis me peaksime olema…
In an Art Museum, we ought to be…

Evgeniia Golikova
Don’t wake / Ära ärata

Maalianimatsioon / paint-on-glass
5’30’’
A man spent most of his life in a prison.His body fully covered with tattoos, which says plenty about his criminal past and high authority status. But at one point, the time came to leave the prison… Would it be easy for the inmate to leave his Zone – comfort zone?

Mees veetis enamus oma elust vanglas. Tema keha on üleni kaetud tätoveeringutega, mis räägivad tema kriminaalsest minevikust ja kõrgest positsioonist. Aga ühel hetkel saab ta vanglast välja.. Kui lihtne on tal lahkuda oma Tsoonist, oma mugavustsoonist?

Helen Woolston
Krooniline tsirkus / A Chronic Circus
Joonisfilm / drawn film
6’

Igavlev lehm üritab leida mõnd väljendusvahendit. Saabuvad klounid ahvatlevad kaosega. Talumees üritab lehma kontrolli all hoida ning kaost ojata. Aga kaose seemned on külvatud sügavale ja päris ära ei kao.

A bored cow tries to find some means of self expression. Some visiting clowns offer a tempting glimpse of chaos. A farmer tries to keep control of the situation, seeing this spread of chaos as a kind of plague which he must put a stop to. But the seeds of chaos are planted deeply and cannot be eradicated completely.

Helen Woolston
Magic Potion

Eksperimentaalfilm / experimental film
2’32’’
Nõia võlujoogi pajas tantsivad, oigavad ja muunduvad erinevad koostisosad, et luua uusi eluvorme.

Within the melting pot of a witch’s magic potion, the different ingredients dance, moan and transform together to create new forms of life.

Terje Henk
Soorebane / Swampfox

Liivaanimatsioon / sand animation
5’55’’

Liivanimatsioon kolmest inimesest ja ühest rebasest. Kuidas kinnismõte kaasa kisub, sõber lahti ei lase ja kui raske on unustada. See on lugu olukorrast, mis nõnda vetrub ja vajub, et raske on terve nahaga pääseda. Nurjatu rebane ei oska aidata ka siis, kui ta seda väga tahab.

Sand animation about three people and one fox. How obsession pulls, friend refuses to let go and how hard it is to forget. It’s a story of a situation so muddy it’s difficult to come out of it in tact. The wicked fox can’t help even if she really wants to.

Teele Strauss
Ükskord igavuse väljadel / Once in the Fields of Boredom

Segatehnika / mixed media
6’

Lugu „Ükskord igavuse väljadel“ kätkeb endas õhtuhämaruses peetavat õhtusööki, piknikku, mille osalisteks on tegelased Naine ja Mees. Tegevust justkui ei toimuks, dialoog näib olevat vaikimises, kuniks toimub katkestus – mille tagajärjel Naine lahkub/kaob vaateväljalt. Mees on segaduses ja otsustab Naisele järgneda. Peale pikki otsinguid metsas jõuab ta sarnasele piknikustseenile, mille osalisteks on Naine koos uue, tundmatu tegelasega. Mehe kohaleilmumisest ei muutu midagi, tema roll ühe osapoolena selles suhtes on läbi saanud.

Film räägib igavusest. Eksistentsiaalsest tühjusest ja igatsusest. Joonistatud animatsioonitegelaste viimisega projektsioonina metsa taustale üritasin tekitada teatava nihke karakterite olemuse ja ümbritseva keskkonna vahel, mis aitaks edasi anda nende valikuid ja käitumist.

My short animation „Once in the Fields of Boredom“ is a short story about a couple whose life together has come to an end – they struggle with boredom.

The movie starts with a supper, which is obviously dull and intolerable for both of them, especially for the Women. When there is an interruption with the flow and the Man shifts his attention to the possible interloper, the Woman disappears. As there is still some feelings and curiosity left, the Man starts to look for the Woman. He finds her after interrupting her supper with a new companion and realizes his defeat.

This story is technically a mixture of frame-by-frame animation projected on the forest. There is a shift in the design of the characters and the real forest. With this technique I wanted to emphasize their acting and the importance of the choices they make.

Katarina Skott
Esimesest silmapilgust / At First Sight

Kuivpastellis joonisfilm / drawn film with pastels
4’16”

“Esimesest silmapilgust” räägib valgusest pimedas armastuses. Kui elad maailmas mis sinus väärtust ei näe, kas seda näeb keegi teine?

“At First Sight” is a story about hope in blind love. When living in a world that sees no value in you, will somebody else set their sights on it instead?

Leore Klyszejko
Põdra Maja / Moose House

Joonisfilm / drawn film
2’56”

Põdral maja metsa sees, väiksest aknast välja vaatab.
There’s a moose in the forest, he has a house with tiny windows.

Jüri Lääs
Paradise Island

Joonisfilm / drawn film
3’14”

Jääkaru ärkab kiiresti muutuvasse maailma. Olles pikalt merel triivinud, leiab ta viimase kuiva maa.

A polar bear wakes up into a world that is changing fast. After a long drift on the sea he finds the last piece of land above water.

Liisi Grünberg
Muki ja Kalju seiklus surnuaial / Muki and Kalju have a Graveyard Adventure

Digitaalne kollaaž vesivärvist ja pastapliiatsist / digital collage of water colour paint and ball-point pen
3’21”

Muki ja Kalju teavad, mida saab teha surnuaia kaevu põhja koguneva veega. Nende rituaal vabastab maapinnast teadvused, kes ei suuda teha rohkemat, kui ühte liigutust korrata. Mõni asi tiksub, mõni voolab ja kolmas võtab lihtsalt poose. Muusikaline animatsioon proovib oma audiovisuaalses maailmas väljendada liikumise vaatamisest saadavat mõnu.

Muki and Kalju know what can be done with the water in the graveyard well. Their ritual frees spirits hidden in the ground. Such consciousness can do nothing but repeat an action. There are things that tick, some that flow and others that just strike poses. The audiovisual world in this musical animation is trying to convey the pleasure in watching movement.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

Homme esilinastuvad Kino Sõpruses uued ja parimad EKA tudengifilmid. Esimese TASE külalislinastusena tuleb ekraanile BFM parim dokk EKA modellist Nataljast!

Reede 09 juuni, 2017

TASEFILM

9.06.2017 17.00 Kino Sõprus

Homme, 9. juunil kell 17.00 – 20.00 linastuvad Kino Sõpruses TASE FILMIL Eesti Kunstiakadeemia 2016/17 tudengifilmide paremik. Esmakordselt linastub TASE FILMIl külalislinateos “Natalja” (Kadi Poll, Laura Kõrvits), mis võitis Balti Filmi- ja Meediakooli parim dokumentaali tiitli. Film räägib EKA modellist Nataljast. Sissejuhatuse teeb produtsent Laura Kõrvits.

Seekord tegi valiku žürii koosseisus kunstnik Kristi Kongi, kunstiteadlane Keiu Krikmann, kunstnik Olivia Verev (I TASE FILM korraldaja), graafiline disainer/visuaalkunstnik Norman Orro, turundusspetsialist/kunstnik Rachel Kinbar, animatsiooni osakonna juhataja Helen Unt ja kommunikatsiooni osakonna juhataja Solveig Jahnke.

Valikusse sattusid filmid nii vabade kunstide, arhitektuuri- kui disainiteaduskonnast. Ringvaatesse saavad ka valitud lühikatsetused ja moestilistika reklaamfilmid, mida saavad näha varased saabujad alates kell 16.30.

Kõik on teretulnud! Pilet 2 Eurot.

Screening of EAA Student Films of 2016 and 2017. In addition, for the first time – a guest film from Baltic Film and Media School – Best Documentary” about the EAA model Natalya.

Special priced ticket – 2 Euros!

Programm

16:30 Ringvaade

17.00 – 20.00 Žürii valitud filmid

I sessioon

 

Natalja (13 min) – Režissöör Kadi Poll, produtsent Laura Kõrvits (BFM parim dokk!).
I TASE külalisfilm, mis räägib loo EKA modellist Nataljast.

OFF (11 min) – Kelli Gedvil
Ma olin jõudnud oma loomaprotsessis punkti, kus millegi loomiseks, oli vaja vana pind hävitada. Nii eemaldasin need vanad kihid kihtide haaval.

Reidi tee projekt – Juhan Teppart
Urbanistika magistritöö osana valminud dokfilmi. Magistritöö uurib Reidi tee projekteerimise ümber lahvatanud konflikti, selle erinevaid osapooli ja mõju teeprojekti menetlemisele. Dokfilm on kokku lõigatud magistritöö raames läbiviidud intervjuudest ja toob välja võtmeisikute rollid ja eri osapoolte vastandlikud seisukohad ja Tallinna linnaplaneerimise murekohad.

Sessiooni kestvus 56:25 min

II sessioon

Freedog Trippo Priidik (7 min) – Vello Lutter
Käesoleva aasta alguses toimus EKA graafilise disaini II kuruse tudengite eksperimentaalsete lühidokumentaalfilmide workshop “14 karakterit”. Minu poolt valmis film “Freedog Trippo Priidik”, milles räägib oma nägemusest ja nime valimisest muusik Priidik Hallas. Muusika filmis on tema enda looming. Film ise on tänu oma tempole ja peategelase karakterile 7-minutiline vitamiinipomm.

Funeral (32 min) – Robin Nõgisto
Autorifilm, mis jutustab igavikulise loo elust ja surmast. Robin Nõgisto film “Funeral” ei ole religioosne film, vaid räägib lugu autori enda loodud mütoloogilisest maailmast.

Filmis põimuvad läbi kolm tegelast, kes kõik on otsingutel, otsides neile kuuluvat vabadust. Lugu keerleb ümber noormehe, kes on kahe maailma vahel kinni ja kelle missiooniks on leida lepitus iseendaga, kuid hoopis leiab armastuse keda on igatsenud.

“Funeral” on kõike muud kui dramaturgia, tegemist on kunstniku omanäolise positsiooniga. See seisab kõige eest mida autor omal nahal tunneb ja tunnetab.

Teos on filmitud anamorphic objektiiviga ja on mõeldud spetsiaalselt suurele ekraanile.

Filmis löövad kaasa peale autori enda, Roosi Natali Nõgisto ja Olivia Verev.

Sessiooni kestvus 39 min

III sessioon TASE Anima

Aggie Lee Pak Yee
Muteum
Joonisfilm / drawn film
4’09’’

Kunstimuuseumis me peaksime olema…
In an Art Museum, we ought to be…

Evgeniia Golikova
Don’t wake / Ära ärata

Maalianimatsioon / paint-on-glass
5’30’’
A man spent most of his life in a prison.His body fully covered with tattoos, which says plenty about his criminal past and high authority status. But at one point, the time came to leave the prison… Would it be easy for the inmate to leave his Zone – comfort zone?

Mees veetis enamus oma elust vanglas. Tema keha on üleni kaetud tätoveeringutega, mis räägivad tema kriminaalsest minevikust ja kõrgest positsioonist. Aga ühel hetkel saab ta vanglast välja.. Kui lihtne on tal lahkuda oma Tsoonist, oma mugavustsoonist?

Helen Woolston
Krooniline tsirkus / A Chronic Circus
Joonisfilm / drawn film
6’

Igavlev lehm üritab leida mõnd väljendusvahendit. Saabuvad klounid ahvatlevad kaosega. Talumees üritab lehma kontrolli all hoida ning kaost ojata. Aga kaose seemned on külvatud sügavale ja päris ära ei kao.

A bored cow tries to find some means of self expression. Some visiting clowns offer a tempting glimpse of chaos. A farmer tries to keep control of the situation, seeing this spread of chaos as a kind of plague which he must put a stop to. But the seeds of chaos are planted deeply and cannot be eradicated completely.

Helen Woolston
Magic Potion

Eksperimentaalfilm / experimental film
2’32’’
Nõia võlujoogi pajas tantsivad, oigavad ja muunduvad erinevad koostisosad, et luua uusi eluvorme.

Within the melting pot of a witch’s magic potion, the different ingredients dance, moan and transform together to create new forms of life.

Terje Henk
Soorebane / Swampfox

Liivaanimatsioon / sand animation
5’55’’

Liivanimatsioon kolmest inimesest ja ühest rebasest. Kuidas kinnismõte kaasa kisub, sõber lahti ei lase ja kui raske on unustada. See on lugu olukorrast, mis nõnda vetrub ja vajub, et raske on terve nahaga pääseda. Nurjatu rebane ei oska aidata ka siis, kui ta seda väga tahab.

Sand animation about three people and one fox. How obsession pulls, friend refuses to let go and how hard it is to forget. It’s a story of a situation so muddy it’s difficult to come out of it in tact. The wicked fox can’t help even if she really wants to.

Teele Strauss
Ükskord igavuse väljadel / Once in the Fields of Boredom

Segatehnika / mixed media
6’

Lugu „Ükskord igavuse väljadel“ kätkeb endas õhtuhämaruses peetavat õhtusööki, piknikku, mille osalisteks on tegelased Naine ja Mees. Tegevust justkui ei toimuks, dialoog näib olevat vaikimises, kuniks toimub katkestus – mille tagajärjel Naine lahkub/kaob vaateväljalt. Mees on segaduses ja otsustab Naisele järgneda. Peale pikki otsinguid metsas jõuab ta sarnasele piknikustseenile, mille osalisteks on Naine koos uue, tundmatu tegelasega. Mehe kohaleilmumisest ei muutu midagi, tema roll ühe osapoolena selles suhtes on läbi saanud.

Film räägib igavusest. Eksistentsiaalsest tühjusest ja igatsusest. Joonistatud animatsioonitegelaste viimisega projektsioonina metsa taustale üritasin tekitada teatava nihke karakterite olemuse ja ümbritseva keskkonna vahel, mis aitaks edasi anda nende valikuid ja käitumist.

My short animation „Once in the Fields of Boredom“ is a short story about a couple whose life together has come to an end – they struggle with boredom.

The movie starts with a supper, which is obviously dull and intolerable for both of them, especially for the Women. When there is an interruption with the flow and the Man shifts his attention to the possible interloper, the Woman disappears. As there is still some feelings and curiosity left, the Man starts to look for the Woman. He finds her after interrupting her supper with a new companion and realizes his defeat.

This story is technically a mixture of frame-by-frame animation projected on the forest. There is a shift in the design of the characters and the real forest. With this technique I wanted to emphasize their acting and the importance of the choices they make.

Katarina Skott
Esimesest silmapilgust / At First Sight

Kuivpastellis joonisfilm / drawn film with pastels
4’16”

“Esimesest silmapilgust” räägib valgusest pimedas armastuses. Kui elad maailmas mis sinus väärtust ei näe, kas seda näeb keegi teine?

“At First Sight” is a story about hope in blind love. When living in a world that sees no value in you, will somebody else set their sights on it instead?

Leore Klyszejko
Põdra Maja / Moose House

Joonisfilm / drawn film
2’56”

Põdral maja metsa sees, väiksest aknast välja vaatab.
There’s a moose in the forest, he has a house with tiny windows.

Jüri Lääs
Paradise Island

Joonisfilm / drawn film
3’14”

Jääkaru ärkab kiiresti muutuvasse maailma. Olles pikalt merel triivinud, leiab ta viimase kuiva maa.

A polar bear wakes up into a world that is changing fast. After a long drift on the sea he finds the last piece of land above water.

Liisi Grünberg
Muki ja Kalju seiklus surnuaial / Muki and Kalju have a Graveyard Adventure

Digitaalne kollaaž vesivärvist ja pastapliiatsist / digital collage of water colour paint and ball-point pen
3’21”

Muki ja Kalju teavad, mida saab teha surnuaia kaevu põhja koguneva veega. Nende rituaal vabastab maapinnast teadvused, kes ei suuda teha rohkemat, kui ühte liigutust korrata. Mõni asi tiksub, mõni voolab ja kolmas võtab lihtsalt poose. Muusikaline animatsioon proovib oma audiovisuaalses maailmas väljendada liikumise vaatamisest saadavat mõnu.

Muki and Kalju know what can be done with the water in the graveyard well. Their ritual frees spirits hidden in the ground. Such consciousness can do nothing but repeat an action. There are things that tick, some that flow and others that just strike poses. The audiovisual world in this musical animation is trying to convey the pleasure in watching movement.

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

05.06.2017

EKA Õpilasakadeemia: kohtumine disainer Björn Koopiga

EKA_tootedisain_akadeemia_05

EKA Õpilasakadeemia kutsub: autodisainer Björn Koop ning vestlusring disaineri ameti ambitsioonide teemadel!

5. juunil kell 17.30


Semestri lõpuspurdina viib Õpilasakadeemia huvilisi tutvuma erineva kaliibriga ettevõtete ning inimestega, kes kuuluvad üldise nimetaja “tootedisain” alla. Kui lai see valdkond tegelikult on! Piret Mägi juhatusel piilume stuudiotesse, räägime eriala võimalustest, noorte ettevõtjate karjäärivalikutest, tegevusala mitmekülgsusest.

Björn Koop – Valgast Fraknfurti autodisaineriks, Kia firmasse autode eksterjööre disainima. Siinse loomerahva rõõmuks käib muheda jutu ning rahuliku olekuga mees ka EKAs erinevaid kursusi andmas. Muuseas, ta on välja töödanud ka omapärase tehnika – teibimaalingu.

Björn räägib disaineri ametist, võimalustest, arengu ambitsioonist, kuhu edasi. Miks on disain oluline ja vajalik, kuidas leida selles valdkonnas enda positsioon. Inspiratsiooni ning mõtteainest Euroopa südames töötavalt Björn Koop-ilt!

Kogunemine esmaspäeval, 5. juunil kl 17.30 EKA peamajas, Estonia pst 7 fuajee-galeriis.

Osalemine on kõigile huvilistele tasuta, kuid vajalik on registreerumine SIIN!

EKA Õpilasakadeemia teiste ettevõtmiste kohta loe lähemalt artun.ee/sisseastumine/eka-opilasakadeemia/

Tere tulemast!

Postitas Reesi Kallas — Püsilink

EKA Õpilasakadeemia: kohtumine disainer Björn Koopiga

Esmaspäev 05 juuni, 2017

EKA_tootedisain_akadeemia_05

EKA Õpilasakadeemia kutsub: autodisainer Björn Koop ning vestlusring disaineri ameti ambitsioonide teemadel!

5. juunil kell 17.30


Semestri lõpuspurdina viib Õpilasakadeemia huvilisi tutvuma erineva kaliibriga ettevõtete ning inimestega, kes kuuluvad üldise nimetaja “tootedisain” alla. Kui lai see valdkond tegelikult on! Piret Mägi juhatusel piilume stuudiotesse, räägime eriala võimalustest, noorte ettevõtjate karjäärivalikutest, tegevusala mitmekülgsusest.

Björn Koop – Valgast Fraknfurti autodisaineriks, Kia firmasse autode eksterjööre disainima. Siinse loomerahva rõõmuks käib muheda jutu ning rahuliku olekuga mees ka EKAs erinevaid kursusi andmas. Muuseas, ta on välja töödanud ka omapärase tehnika – teibimaalingu.

Björn räägib disaineri ametist, võimalustest, arengu ambitsioonist, kuhu edasi. Miks on disain oluline ja vajalik, kuidas leida selles valdkonnas enda positsioon. Inspiratsiooni ning mõtteainest Euroopa südames töötavalt Björn Koop-ilt!

Kogunemine esmaspäeval, 5. juunil kl 17.30 EKA peamajas, Estonia pst 7 fuajee-galeriis.

Osalemine on kõigile huvilistele tasuta, kuid vajalik on registreerumine SIIN!

EKA Õpilasakadeemia teiste ettevõtmiste kohta loe lähemalt artun.ee/sisseastumine/eka-opilasakadeemia/

Tere tulemast!

Postitas Reesi Kallas — Püsilink

05.06.2017

ÕPILASAKADEEMIA KUTSUB: BJÖRN KOOP!

Björn Koop EKAS_foto Marianna Gunja

EKA Õpilasakadeemia kutsub: autodisainer Björn Koop ning vestlusring disaineri ameti ambitsioonide teemadel!

5. juunil kell 17.30

Semestri lõpuspurdina viib Õpilasakadeemia huvilisi tutvuma erineva kaliibriga ettevõtete ning inimestega, kes kuuluvad üldise nimetaja “tootedisain” alla. Kui lai see valdkond tegelikult on! Piret Mägi juhatusel piilume stuudiotesse, räägime eriala võimalustest, noorte ettevõtjate karjäärivalikutest, tegevusala mitmekülgsusest.

Björn Koop – Valgast Fraknfurti autodisaineriks, Kia firmasse autode eksterjööre disainima. Siinse loomerahva rõõmuks käib muheda jutu ning rahuliku olekuga mees ka EKAs erinevaid kursusi andmas. Muuseas, ta on välja töödanud ka omapärase tehnika – teibimaalingu.

Björn räägib disaineri ametist, võimalustest, arengu ambitsioonist, kuhu edasi. Miks on disain oluline ja vajalik, kuidas leida selles valdkonnas enda positsioon. Inspiratsiooni ning mõtteainest Euroopa südames töötavalt Björn Koop-ilt!


Kogunemine esmaspäeval, 5. juunil kl 17.30 EKA peamajas, Estonia pst 7 fuajee-galeriis.

Osalemine on kõigile huvilistele tasuta, kuid vajalik on registreerumine SIIN!

EKA Õpilasakadeemia teiste ettevõtmiste kohta loe lähemalt artun.ee/sisseastumine/eka-opilasakadeemia/

Tere tulemast!

Postitas Piret Mägi — Püsilink

ÕPILASAKADEEMIA KUTSUB: BJÖRN KOOP!

Esmaspäev 05 juuni, 2017

Björn Koop EKAS_foto Marianna Gunja

EKA Õpilasakadeemia kutsub: autodisainer Björn Koop ning vestlusring disaineri ameti ambitsioonide teemadel!

5. juunil kell 17.30

Semestri lõpuspurdina viib Õpilasakadeemia huvilisi tutvuma erineva kaliibriga ettevõtete ning inimestega, kes kuuluvad üldise nimetaja “tootedisain” alla. Kui lai see valdkond tegelikult on! Piret Mägi juhatusel piilume stuudiotesse, räägime eriala võimalustest, noorte ettevõtjate karjäärivalikutest, tegevusala mitmekülgsusest.

Björn Koop – Valgast Fraknfurti autodisaineriks, Kia firmasse autode eksterjööre disainima. Siinse loomerahva rõõmuks käib muheda jutu ning rahuliku olekuga mees ka EKAs erinevaid kursusi andmas. Muuseas, ta on välja töödanud ka omapärase tehnika – teibimaalingu.

Björn räägib disaineri ametist, võimalustest, arengu ambitsioonist, kuhu edasi. Miks on disain oluline ja vajalik, kuidas leida selles valdkonnas enda positsioon. Inspiratsiooni ning mõtteainest Euroopa südames töötavalt Björn Koop-ilt!


Kogunemine esmaspäeval, 5. juunil kl 17.30 EKA peamajas, Estonia pst 7 fuajee-galeriis.

Osalemine on kõigile huvilistele tasuta, kuid vajalik on registreerumine SIIN!

EKA Õpilasakadeemia teiste ettevõtmiste kohta loe lähemalt artun.ee/sisseastumine/eka-opilasakadeemia/

Tere tulemast!

Postitas Piret Mägi — Püsilink