AksessuaaridisainAnimatsioonArhitektuur ja linnaplaneerimineArhitektuuriteaduskondAvatud akadeemiaDesign and Technology FuturesDisainiteaduskondDoktorikoolDoktorikoolEhte- ja sepakunstErialadERKI MoeshowFotograafiaGaleriiGraafikaGraafiline disainHaldusosakond ja töökojadInstallatsioon ja skulptuurIT osakondJätkusuutliku disaini laborJoonistamineKaasaegne kunstKeraamikaKlaasKommunikatsiooniosakondKunstiharidusKunstiteadus ja visuaalkultuurKunstikultuuri teaduskondMaalMoedisainMuinsuskaitse ja konserveerimineÕppeosakondRaamatukoguRahandusosakondRektoraatSisearhitektuurStsenograafiaTasapinnaliste tehnoloogiate tehnokeskusTeadus- ja arendusosakondTegevuskunstTekstiilidisainTootedisainTugistruktuuridÜliõpilasesindusUncategorizedUrbanistikaUusmeediaVabade kunstide teaduskondVälissuhete osakond
Rubriik: Ehte- ja sepakunst
08.11.2017
Karl Hallberg’i avatud loeng kolmapäeval, 8. novembril
Ehte- ja sepakunst
Kolmapäeval, 8 novembril Karl Hallbergi (Fengersfors, Rootsi) loeng oma loomingust. Loeng toimub Estonia pst 7 ruumis 426 algusega kell 17.30
Kunstnik Karl Hallberg on keskendunud oma loomingus klassikalise sepatöö mõiste laiendamisele, luues nii avalikku ruumi interaktiivseid ja kineetilisi objekte.
Lisainfo:
Eve Margus-Villems
Assistent
Ehte- ja sepakunsti osakond
Postitas Mart Vainre — Püsilink
Karl Hallberg’i avatud loeng kolmapäeval, 8. novembril
Kolmapäev 08 november, 2017
Ehte- ja sepakunst
Kolmapäeval, 8 novembril Karl Hallbergi (Fengersfors, Rootsi) loeng oma loomingust. Loeng toimub Estonia pst 7 ruumis 426 algusega kell 17.30
Kunstnik Karl Hallberg on keskendunud oma loomingus klassikalise sepatöö mõiste laiendamisele, luues nii avalikku ruumi interaktiivseid ja kineetilisi objekte.
Lisainfo:
Eve Margus-Villems
Assistent
Ehte- ja sepakunsti osakond
Postitas Mart Vainre — Püsilink
07.04.2017 — 14.05.2017
Muuseumis Kiek in de Kök avatakse kehaehete näitus „ARMOUR“
Ehte- ja sepakunst
7. aprillist alates võib Kiek in de Köki kaitsetorni galeriis näha eesti noorema põlvkonna ehte- ja sepakunstnike loodud kehaehteid ja -objekte, kaasaegseid tõlgendusi ajaloolisest soomusrüüst või turvisest.
Näituse „ARMOUR“ idee sündis Kiek in de Köki suurtükitorni ajalooliste müüride vahel, mis on endasse salvestanud erinevate emotsioonide tulva. Ent siin on veel küllaldaselt ruumi tänapäevastele konfliktidele. Milline on aja möödudes ihu külge kasvanud turvise olemus? Kas lisab see kindlustunnet või hoopis ängistab? Millist taktikat eelistada, kas asuda rünnakule või püsida kaitsepositsioonidel? Kes lahkub lahingust kilbiga, kes kilbil?
Kahekümne viiel kunstnikul avaneb võimalus kaasa rääkida ühiskonda pinevil hoidval teemal, kas ja kuidas on saavutatav indiviidi ja kogukonna kaitstuse tunne ning kelle eest tuleks meid ikkagi kaitsta.
Otseses tähenduses inimmõõdulisel näitusel kohtab nii ootamatuid materjalikäsitlusi, enese- ja sotsiaalkriitilist lähenemist kui ka filosoofilisemaid mõtisklusi inimese ja teda ümbritseva keskkonna suhetest. Näitus jääb avatuks 14. maini.
Näitusel osalevad kunstnikud: Kätrin Beljaev (1982), Rita-Livia Erikson (1990), Nils Hint (1986), Pilleriin Jürisoo (1984), Annika Kedelauk (1986), Mart Kekišev (1986), Kairin Koovit (1990), Keiu Koppel (1988), Katrin Kosenkranius (1980), Katarina Kotselainen (1982), Triin Kukk (1989), Siim Kuusemäe (1985), Kadi Kübarsepp (1982), Andreas Lichfeld (1991), Helen-Kristi Loo (1992), Marita Lumi (1985), Liina Lõõbas (1987), Urmas Lüüs (1987), Anneli Oppar (1980), Rauno Paju (1993), Ettel Poobus (1988), Darja Popolitova (1989), Anna-Maria Saar (1988), Merilin Tõnisoja (1989), Paul Villemi (1983)
Näituse kuraatorid on Triin Elias, Katrin Kosenkranius ja Liina Lõõbas.
Näitus „ARMOUR“ on osa 7. Tallinna rakenduskunsti triennaali satelliitprogrammist. Triennaal on rahvusvaheline kunstisündmus, mille käigus rakenduskunstnikud ja disainerid mõtestavad aega ja selle erinevaid käsitlusi. Tänavuse triennaali peanäitus „Ajavahe. Time Difference“ on üleval Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumis 21.04-23.07.2017. Mahukas satelliitprogramm Tallinna galeriides, kohvikutes, avatud stuudiotes ja teistes põnevates paikades kestab märtsi lõpust augusti alguseni.
Näitust „ARMOUR“ toetab Eesti Kultuurkapital, Kultuuriministeerium ja Avallone AS.
Muuseum Kiek in de Kök (Komandandi tee 2) on avatud T–P 10.30–17.30.
Lisainfo:
Katrin Kosenkranius
55649294
katrin.kosenkranius@artun.ee
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
Muuseumis Kiek in de Kök avatakse kehaehete näitus „ARMOUR“
Reede 07 aprill, 2017 — Pühapäev 14 mai, 2017
Ehte- ja sepakunst
7. aprillist alates võib Kiek in de Köki kaitsetorni galeriis näha eesti noorema põlvkonna ehte- ja sepakunstnike loodud kehaehteid ja -objekte, kaasaegseid tõlgendusi ajaloolisest soomusrüüst või turvisest.
Näituse „ARMOUR“ idee sündis Kiek in de Köki suurtükitorni ajalooliste müüride vahel, mis on endasse salvestanud erinevate emotsioonide tulva. Ent siin on veel küllaldaselt ruumi tänapäevastele konfliktidele. Milline on aja möödudes ihu külge kasvanud turvise olemus? Kas lisab see kindlustunnet või hoopis ängistab? Millist taktikat eelistada, kas asuda rünnakule või püsida kaitsepositsioonidel? Kes lahkub lahingust kilbiga, kes kilbil?
Kahekümne viiel kunstnikul avaneb võimalus kaasa rääkida ühiskonda pinevil hoidval teemal, kas ja kuidas on saavutatav indiviidi ja kogukonna kaitstuse tunne ning kelle eest tuleks meid ikkagi kaitsta.
Otseses tähenduses inimmõõdulisel näitusel kohtab nii ootamatuid materjalikäsitlusi, enese- ja sotsiaalkriitilist lähenemist kui ka filosoofilisemaid mõtisklusi inimese ja teda ümbritseva keskkonna suhetest. Näitus jääb avatuks 14. maini.
Näitusel osalevad kunstnikud: Kätrin Beljaev (1982), Rita-Livia Erikson (1990), Nils Hint (1986), Pilleriin Jürisoo (1984), Annika Kedelauk (1986), Mart Kekišev (1986), Kairin Koovit (1990), Keiu Koppel (1988), Katrin Kosenkranius (1980), Katarina Kotselainen (1982), Triin Kukk (1989), Siim Kuusemäe (1985), Kadi Kübarsepp (1982), Andreas Lichfeld (1991), Helen-Kristi Loo (1992), Marita Lumi (1985), Liina Lõõbas (1987), Urmas Lüüs (1987), Anneli Oppar (1980), Rauno Paju (1993), Ettel Poobus (1988), Darja Popolitova (1989), Anna-Maria Saar (1988), Merilin Tõnisoja (1989), Paul Villemi (1983)
Näituse kuraatorid on Triin Elias, Katrin Kosenkranius ja Liina Lõõbas.
Näitus „ARMOUR“ on osa 7. Tallinna rakenduskunsti triennaali satelliitprogrammist. Triennaal on rahvusvaheline kunstisündmus, mille käigus rakenduskunstnikud ja disainerid mõtestavad aega ja selle erinevaid käsitlusi. Tänavuse triennaali peanäitus „Ajavahe. Time Difference“ on üleval Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumis 21.04-23.07.2017. Mahukas satelliitprogramm Tallinna galeriides, kohvikutes, avatud stuudiotes ja teistes põnevates paikades kestab märtsi lõpust augusti alguseni.
Näitust „ARMOUR“ toetab Eesti Kultuurkapital, Kultuuriministeerium ja Avallone AS.
Muuseum Kiek in de Kök (Komandandi tee 2) on avatud T–P 10.30–17.30.
Lisainfo:
Katrin Kosenkranius
55649294
katrin.kosenkranius@artun.ee
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
05.04.2017
Avatud loeng: Helene Vetik 5.04.17
Aksessuaaridisain
Graphic designer, blogger and enterpreneur Helene Vetik:
Self presentation in internet.
10 years on the field – evolution of the field and myself.
Disainiteaduskonna avatud loengud kevadel 2017
Postitas merle.lobjakas — Püsilink
Avatud loeng: Helene Vetik 5.04.17
Kolmapäev 05 aprill, 2017
Aksessuaaridisain
Graphic designer, blogger and enterpreneur Helene Vetik:
Self presentation in internet.
10 years on the field – evolution of the field and myself.
Disainiteaduskonna avatud loengud kevadel 2017
Postitas merle.lobjakas — Püsilink
22.03.2017
Avatud loeng: Martin ja Marje Eelma 22.03.17
Aksessuaaridisain
Graafilised disainerid Martin ja Marje Eelma peavad loengu teemal Mis on graafiline identiteet?
Ettevõtte või toote graafilisest identiteedist, kuidas valmib kataloog, raamat, trükis; fotode trükiettevalmistuse tähtsusest.
Disainiteaduskonna avatud loengud aine “Mis juhtub peale toote sündi?” raames: https://www.artun.ee/kalender/disainiteaduskonna-avatud-loengudopen-lectures-in-faculty-of-design/
Postitas merle.lobjakas — Püsilink
Avatud loeng: Martin ja Marje Eelma 22.03.17
Kolmapäev 22 märts, 2017
Aksessuaaridisain
Graafilised disainerid Martin ja Marje Eelma peavad loengu teemal Mis on graafiline identiteet?
Ettevõtte või toote graafilisest identiteedist, kuidas valmib kataloog, raamat, trükis; fotode trükiettevalmistuse tähtsusest.
Disainiteaduskonna avatud loengud aine “Mis juhtub peale toote sündi?” raames: https://www.artun.ee/kalender/disainiteaduskonna-avatud-loengudopen-lectures-in-faculty-of-design/
Postitas merle.lobjakas — Püsilink
17.03.2017 — 17.04.2017
TSIRKUS SAAREMAAL
Ehte- ja sepakunst
17. märts – 17. aprill, 2017 Saaremaa Kunstistuudio, Saaremaa
Üksteist rahvusvahelist magistranti Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti erialalt koondavad oma tööd ühisnimetaja „Tsirkus“ alla. Publiku ees rullub lahti kaasaegseid ehteid ja metallikunsti taieseid eksponeeriv vaatemäng. Objektid, mis pühitsevad, vaidlustavad ja täidavad nõidusliku auraga meie
igapäevaseid kogemusi.
Kunstnikke ühendav vaikiv intensiivsus ja janu teadmatu järele kandub üle ka ruumi õhustikku.
Ärgitab ehitama sildu, et minna uitama tundmatutele radadele. Vaatamata teatavale vaimsele ühisosale on tulemused selgelt eristuvad, kontseptuaalselt provokatiivsed ning kohati ka pettekujutelmi loovad. Reaalsuse kihistumine loob platvormi võimatuna näivatele liikumistele.
Kehalisus lahustub ulmadesse. Mõtteaines kristalliseerub. Tõstatatud küsimused jäävad õhku rippu tsirkuse taaskohtumist ootama.
“They are enthusiasts, devotees. Addicts. Something about the circus stirs their souls, and they ache for it when it is absent. They seek each other out, these people of such specific like mind. They tell of how they found the circus, how those first few steps were like magic. Like stepping into a fairy tale under a curtain of stars…when they depart, they shake hands and embrace like old friends, even if they have only just met, and as they go their separate ways they feel less alone than they had before.” Erin Morgenstern, The Night Circus
Näitusel osalevad: Erinn M. Cox (USA), Sou Inoue (Jaapan), Alexander Kamelhair (USA), Moonika Kase (Eesti), Triin Kukk (Eesti), Timmo Lember (Eesti), Merlin Meremaa (Eesti), Anneli Oppar (Eesti), Hansel Tai (Hiina), Hannes Tōnuri (Eesti), and Hanna-Maria Vanaküla (Eesti).
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
TSIRKUS SAAREMAAL
Reede 17 märts, 2017 — Esmaspäev 17 aprill, 2017
Ehte- ja sepakunst
17. märts – 17. aprill, 2017 Saaremaa Kunstistuudio, Saaremaa
Üksteist rahvusvahelist magistranti Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti erialalt koondavad oma tööd ühisnimetaja „Tsirkus“ alla. Publiku ees rullub lahti kaasaegseid ehteid ja metallikunsti taieseid eksponeeriv vaatemäng. Objektid, mis pühitsevad, vaidlustavad ja täidavad nõidusliku auraga meie
igapäevaseid kogemusi.
Kunstnikke ühendav vaikiv intensiivsus ja janu teadmatu järele kandub üle ka ruumi õhustikku.
Ärgitab ehitama sildu, et minna uitama tundmatutele radadele. Vaatamata teatavale vaimsele ühisosale on tulemused selgelt eristuvad, kontseptuaalselt provokatiivsed ning kohati ka pettekujutelmi loovad. Reaalsuse kihistumine loob platvormi võimatuna näivatele liikumistele.
Kehalisus lahustub ulmadesse. Mõtteaines kristalliseerub. Tõstatatud küsimused jäävad õhku rippu tsirkuse taaskohtumist ootama.
“They are enthusiasts, devotees. Addicts. Something about the circus stirs their souls, and they ache for it when it is absent. They seek each other out, these people of such specific like mind. They tell of how they found the circus, how those first few steps were like magic. Like stepping into a fairy tale under a curtain of stars…when they depart, they shake hands and embrace like old friends, even if they have only just met, and as they go their separate ways they feel less alone than they had before.” Erin Morgenstern, The Night Circus
Näitusel osalevad: Erinn M. Cox (USA), Sou Inoue (Jaapan), Alexander Kamelhair (USA), Moonika Kase (Eesti), Triin Kukk (Eesti), Timmo Lember (Eesti), Merlin Meremaa (Eesti), Anneli Oppar (Eesti), Hansel Tai (Hiina), Hannes Tōnuri (Eesti), and Hanna-Maria Vanaküla (Eesti).
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
08.03.2017
Avatud loeng: Aljona Eesmaa 8.03.17
Aksessuaaridisain
Toode meedia kõverpeeglis.
Sul on valmis toode, millega sa oled rahul, kuid
sa ei tea, kuidas seda laiema publikuni viia? Trükipressiga suhtlemine tundub
ulmeline ning sa ei tea isegi, kust pihta hakata? Võtad siis äkki hoopis ette
sotsiaalmeedia? Või tahad minna otse telesse? On sul üldse väärt infot, mida
jagada – tootefotodest grammatiliselt korrektse pressiteateni välja?
Aljona Eesmaa on Polhem PR Estonia pressijuht, ajakirja Säde moetoimetaja ja stilist, veebiportaali Portail.ee asutaja ja peatoimetaja ning moeblogija.
portail.ee/, behindthescenesprgirl.net/
Disainiteaduskonna avatud loengud aine “Mis juhtub peale toote sündi?” raames: https://www.artun.ee/kalender/disainiteaduskonna-avatud-loengudopen-lectures-in-faculty-of-design/
Postitas merle.lobjakas — Püsilink
Avatud loeng: Aljona Eesmaa 8.03.17
Kolmapäev 08 märts, 2017
Aksessuaaridisain
Toode meedia kõverpeeglis.
Sul on valmis toode, millega sa oled rahul, kuid
sa ei tea, kuidas seda laiema publikuni viia? Trükipressiga suhtlemine tundub
ulmeline ning sa ei tea isegi, kust pihta hakata? Võtad siis äkki hoopis ette
sotsiaalmeedia? Või tahad minna otse telesse? On sul üldse väärt infot, mida
jagada – tootefotodest grammatiliselt korrektse pressiteateni välja?
Aljona Eesmaa on Polhem PR Estonia pressijuht, ajakirja Säde moetoimetaja ja stilist, veebiportaali Portail.ee asutaja ja peatoimetaja ning moeblogija.
portail.ee/, behindthescenesprgirl.net/
Disainiteaduskonna avatud loengud aine “Mis juhtub peale toote sündi?” raames: https://www.artun.ee/kalender/disainiteaduskonna-avatud-loengudopen-lectures-in-faculty-of-design/
Postitas merle.lobjakas — Püsilink
15.02.2017
Avatud loeng: Ülle Pihlak 15.02 kl 17.30
Aksessuaaridisain
Ülle Pihlak (dotsent, Estonian Business School) peab disainiteaduskonnas avatud loengu, mille teemaks on kultuuriliste eripäradega arvestamine suhtlemisel Aasia äripartneritega.
Aine “Mis juhtub peale toote sündi” terve loengukava: https://www.artun.ee/kalender/disainiteaduskonna-avatud-loengudopen-lectures-in-faculty-of-design/
Postitas merle.lobjakas — Püsilink
Avatud loeng: Ülle Pihlak 15.02 kl 17.30
Kolmapäev 15 veebruar, 2017
Aksessuaaridisain
Ülle Pihlak (dotsent, Estonian Business School) peab disainiteaduskonnas avatud loengu, mille teemaks on kultuuriliste eripäradega arvestamine suhtlemisel Aasia äripartneritega.
Aine “Mis juhtub peale toote sündi” terve loengukava: https://www.artun.ee/kalender/disainiteaduskonna-avatud-loengudopen-lectures-in-faculty-of-design/
Postitas merle.lobjakas — Püsilink
24.01.2017 — 14.02.2017
Sofia Hallik “Born-Digitals” 26.01.-14.02.2017
Ehte- ja sepakunst
Sofia Hallik “Born-Digitals”
26.01.-14.02.2017
HOP galerii
Tallinn
Hobusepea 2
HOP galeriis Sofia Halliku isiknäitus “Born-Digitals”
Sofia Hallik (s.1991) on ehtekunstnik ning Eesti Kunstiakadeemia doktorant (aastast 2015). Oma doktoritöös “Theomorphic Jewellery Essence by Means of Virtuality and Autonomy”. (juhendajad prof. Kadri Mälk ja dr Jaak Tomberg) keskendub noor kunstnik jumaliku vormi otsingutele läbi innovatiivsete materjalide ja tehnoloogiate. Enim huvitab teda, kuidas küberruum ja digitaalne tehnoloogia mõjutavad ehtekunsti.
Avatav isiknäitus “Born-Digitals” puudutab küberruumi mõjusid ning digitaalse tehnoloogia kasutamist kunstiteosega manipuleerimisel. Digitaalse revolutsiooni järelkajana toimub üldine kunstiteoste dematerialiseerumine ja virtualiseerumine, mis mõjutab muuhulgas ka ehtekunsti, mis on oma olemuselt äärmiselt füüsiline kunstivorm. Halliku tööde eesmärk avaldub käsi- ja masinatöö vastandlike kontseptsioonide häbitus ja teadlikus kohandamises. Täpselt nende kahe kontseptsiooni ristumiskohal tekib midagi tõeliselt atraktiivset, mis saab osaks meie reaalsusest.
Oma uues ehteseerias loob kunstnik unenäolise installatsiooni nii reaalses kui ka virtuaalses ruumis. Eriti just valminud ehetes väljendub tema radikaalne lähenemine, mis lubab kunstnikul võimalikult täielikult väljendada virtuaalse täiuslikkuse ideed.
Sofia Hallik kaitses 2015. aastal Eesti Kunstiakadeemia ehtekunsti erialal magistrikraadi cum laude. Sofial on olnud kolm isiknäitust, neist viimane toimus suvel 2015 HOP galeriis; aastal 2015 pälvis ta SA Noor Ehe stipendiumi. Tema loomingut on eksponeeritud rahvusvahelistel väljapanekutel, millest viimased olulisimad on “European Prize for Applied Arts 2015” Belgias, Monsis; “Marzee International Graduate Show 2015” Hollandis; “ESTONISHING!” Thomas Cohni galeriis Munich Jewellery Week 2016 raames ja Brasiilias SãoPaulos.
Suured tänud: Kadri Mälk, Jaak Tomberg, Maria Valdma, Raiko Suits, Viktorija Domarkaite, Andres Hallik, Margarita Teeääre, Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti eriala.
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Näitusi Hop galeriis toetavad Eesti Kultuuriministeerium ja Eesti Kultuurkapital.
Lisainfo:
Maria Valdma
HOP galerii
Hobusepea 2
10133 Tallinn
tel: +372 6462887
gsm: +372 5112350
e-mail: www.eaa.ee/hop
hop@eaa.ee
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
Sofia Hallik “Born-Digitals” 26.01.-14.02.2017
Teisipäev 24 jaanuar, 2017 — Teisipäev 14 veebruar, 2017
Ehte- ja sepakunst
Sofia Hallik “Born-Digitals”
26.01.-14.02.2017
HOP galerii
Tallinn
Hobusepea 2
HOP galeriis Sofia Halliku isiknäitus “Born-Digitals”
Sofia Hallik (s.1991) on ehtekunstnik ning Eesti Kunstiakadeemia doktorant (aastast 2015). Oma doktoritöös “Theomorphic Jewellery Essence by Means of Virtuality and Autonomy”. (juhendajad prof. Kadri Mälk ja dr Jaak Tomberg) keskendub noor kunstnik jumaliku vormi otsingutele läbi innovatiivsete materjalide ja tehnoloogiate. Enim huvitab teda, kuidas küberruum ja digitaalne tehnoloogia mõjutavad ehtekunsti.
Avatav isiknäitus “Born-Digitals” puudutab küberruumi mõjusid ning digitaalse tehnoloogia kasutamist kunstiteosega manipuleerimisel. Digitaalse revolutsiooni järelkajana toimub üldine kunstiteoste dematerialiseerumine ja virtualiseerumine, mis mõjutab muuhulgas ka ehtekunsti, mis on oma olemuselt äärmiselt füüsiline kunstivorm. Halliku tööde eesmärk avaldub käsi- ja masinatöö vastandlike kontseptsioonide häbitus ja teadlikus kohandamises. Täpselt nende kahe kontseptsiooni ristumiskohal tekib midagi tõeliselt atraktiivset, mis saab osaks meie reaalsusest.
Oma uues ehteseerias loob kunstnik unenäolise installatsiooni nii reaalses kui ka virtuaalses ruumis. Eriti just valminud ehetes väljendub tema radikaalne lähenemine, mis lubab kunstnikul võimalikult täielikult väljendada virtuaalse täiuslikkuse ideed.
Sofia Hallik kaitses 2015. aastal Eesti Kunstiakadeemia ehtekunsti erialal magistrikraadi cum laude. Sofial on olnud kolm isiknäitust, neist viimane toimus suvel 2015 HOP galeriis; aastal 2015 pälvis ta SA Noor Ehe stipendiumi. Tema loomingut on eksponeeritud rahvusvahelistel väljapanekutel, millest viimased olulisimad on “European Prize for Applied Arts 2015” Belgias, Monsis; “Marzee International Graduate Show 2015” Hollandis; “ESTONISHING!” Thomas Cohni galeriis Munich Jewellery Week 2016 raames ja Brasiilias SãoPaulos.
Suured tänud: Kadri Mälk, Jaak Tomberg, Maria Valdma, Raiko Suits, Viktorija Domarkaite, Andres Hallik, Margarita Teeääre, Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti eriala.
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Näitusi Hop galeriis toetavad Eesti Kultuuriministeerium ja Eesti Kultuurkapital.
Lisainfo:
Maria Valdma
HOP galerii
Hobusepea 2
10133 Tallinn
tel: +372 6462887
gsm: +372 5112350
e-mail: www.eaa.ee/hop
hop@eaa.ee
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
14.11.2016 — 18.11.2016
Piirid EKA G Galeriis – Zach Lihatshi meistriklassis valminud tööde näitus
Ehte- ja sepakunst
Alates esmaspäevast, 14.11 on võimalik EKA G Galeriis, Estonia pst 7, Tallinnas vaadata sepakunsti eriala külaliskunstniku Zach Lihatsh-i juhendatud meistriklassi “Piirid / Borders” raames valminud töid.
Näitus jääb avatuks kuni reedeni 18.11. Avamine kolmapäeval 16.11 kell 16:30.
The blacksmith shop at the Estonian Academy of Arts is currently located in a part of the Noblessner Ship yard. My daily walk or bicycle ride to the smithy at Noblessener is usually quiet and alone. I ride my bicycle by the Patarei Prison on the coast with its rusting bars and layers of peeling paint. I walk by the abandoned Soviet Submarine facility, now rotting and being reclaimed by the elements. I pass through the Kalamaja kalmistupark, once a graveyard. A stonewall once topped with barbed wire offers passage to the seashore. I make my way to the blacksmith shop. The shop is in a place that was at one time off limits to most. It is now a place where people meet to learn and work, to sauna and talk; flowers and food grow here now.
-Zach Lihatsh
Artist in Residence, November 10th, 2016.
Edge and border exist in many forms around us. They function on a global level to determine geo/political barriers. They function both conceptually as well as physically. Walls and borders define spaces dictating how we move and relate to our world. Metal, particularly steel, makes up a percentage of these barriers. Steel is both strong and linear as well as soft and malleable. For this reason, it is an appropriate medium to explore these concepts. “Where do our own boundaries lie? ”, “ How might we subvert these boundaries?”, “When do spaces of division become spaces of connection?”. For this small exhibition students have explored their own concepts relating to edge and border.
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
Piirid EKA G Galeriis – Zach Lihatshi meistriklassis valminud tööde näitus
Esmaspäev 14 november, 2016 — Reede 18 november, 2016
Ehte- ja sepakunst
Alates esmaspäevast, 14.11 on võimalik EKA G Galeriis, Estonia pst 7, Tallinnas vaadata sepakunsti eriala külaliskunstniku Zach Lihatsh-i juhendatud meistriklassi “Piirid / Borders” raames valminud töid.
Näitus jääb avatuks kuni reedeni 18.11. Avamine kolmapäeval 16.11 kell 16:30.
The blacksmith shop at the Estonian Academy of Arts is currently located in a part of the Noblessner Ship yard. My daily walk or bicycle ride to the smithy at Noblessener is usually quiet and alone. I ride my bicycle by the Patarei Prison on the coast with its rusting bars and layers of peeling paint. I walk by the abandoned Soviet Submarine facility, now rotting and being reclaimed by the elements. I pass through the Kalamaja kalmistupark, once a graveyard. A stonewall once topped with barbed wire offers passage to the seashore. I make my way to the blacksmith shop. The shop is in a place that was at one time off limits to most. It is now a place where people meet to learn and work, to sauna and talk; flowers and food grow here now.
-Zach Lihatsh
Artist in Residence, November 10th, 2016.
Edge and border exist in many forms around us. They function on a global level to determine geo/political barriers. They function both conceptually as well as physically. Walls and borders define spaces dictating how we move and relate to our world. Metal, particularly steel, makes up a percentage of these barriers. Steel is both strong and linear as well as soft and malleable. For this reason, it is an appropriate medium to explore these concepts. “Where do our own boundaries lie? ”, “ How might we subvert these boundaries?”, “When do spaces of division become spaces of connection?”. For this small exhibition students have explored their own concepts relating to edge and border.
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
05.10.2016
ZACH LIHATSH 5.oktoobril kell 18 ehte-ja sepakunsti erialas
Ehte- ja sepakunst
Kolmapäeval, 5.oktoobril kell 18 esineb ehte-ja sepakunsti erialas loenguga ameerika kunstnik, sepp ja disainer Zach Lihatsh.
Zach Lihatsh viibib Eesti Kunstiakadeemias artist-in-residence programmi raames ning juhendab sepakunsti eriala II ja III kursuse üliõpilasi.
Loeng toimub Estonia pst 7, II korrus ruum 221.
Artist statement:
I strive to explore the tension between industry and the organic. I choose forged steel as my primary method. I do this because forged steel retains an industrial weight as it simultaneously can be made plastic and non linear. Within this merging duality I find a larger narrative. These feelings resonate with my own interests in understanding how we as a people seek to find balance in the world. A balance of our own.
The industrial ruins that dot the American landscape inspire some forms in my work. Other forms are directly related to anatomy and the human body. A recent body of work explores the aesthetic nature of graffiti that dominates these industrial ruins. It is my goal to explore the flux of human impact on the natural world and to comment on our social and physical impact through this exploration.
Zachary Lihatsh is an artist, designer, and blacksmith. Born and raised in New Hampshire, Zach later settled in Arizona where he established his studio. He received his undergraduate degree form Prescott College in northern Arizona and is currently an MFA candidate at Southern Illinois University in Carbondale, Illinois. He has taught blacksmithing at high school and college levels as well as assisting at the Penland School of craft in North Carolina. He has exhibited work nationally and internationally. His Public art commissions can be seen in Tucson, Arizona and at The University of Gothenburg, Sweden.
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink
ZACH LIHATSH 5.oktoobril kell 18 ehte-ja sepakunsti erialas
Kolmapäev 05 oktoober, 2016
Ehte- ja sepakunst
Kolmapäeval, 5.oktoobril kell 18 esineb ehte-ja sepakunsti erialas loenguga ameerika kunstnik, sepp ja disainer Zach Lihatsh.
Zach Lihatsh viibib Eesti Kunstiakadeemias artist-in-residence programmi raames ning juhendab sepakunsti eriala II ja III kursuse üliõpilasi.
Loeng toimub Estonia pst 7, II korrus ruum 221.
Artist statement:
I strive to explore the tension between industry and the organic. I choose forged steel as my primary method. I do this because forged steel retains an industrial weight as it simultaneously can be made plastic and non linear. Within this merging duality I find a larger narrative. These feelings resonate with my own interests in understanding how we as a people seek to find balance in the world. A balance of our own.
The industrial ruins that dot the American landscape inspire some forms in my work. Other forms are directly related to anatomy and the human body. A recent body of work explores the aesthetic nature of graffiti that dominates these industrial ruins. It is my goal to explore the flux of human impact on the natural world and to comment on our social and physical impact through this exploration.
Zachary Lihatsh is an artist, designer, and blacksmith. Born and raised in New Hampshire, Zach later settled in Arizona where he established his studio. He received his undergraduate degree form Prescott College in northern Arizona and is currently an MFA candidate at Southern Illinois University in Carbondale, Illinois. He has taught blacksmithing at high school and college levels as well as assisting at the Penland School of craft in North Carolina. He has exhibited work nationally and internationally. His Public art commissions can be seen in Tucson, Arizona and at The University of Gothenburg, Sweden.
Postitas Solveig Jahnke — Püsilink