Rubriik: Disaini­­teaduskond

30.10.2015

EKA Disainiteaduskonna krokii

krokii R 30 okt 2015 Eliise S

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokiis on modelliks Eliise, BMO 1.

Vt ka meie stuudio fb albumit https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3 

Postitas Ülle Marks — Püsilink

EKA Disainiteaduskonna krokii

Reede 30 oktoober, 2015

krokii R 30 okt 2015 Eliise S

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokiis on modelliks Eliise, BMO 1.

Vt ka meie stuudio fb albumit https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3 

Postitas Ülle Marks — Püsilink

30.10.2015 — 10.01.2016

Eve Koha. Ruumikogemus 30.10.2015-10.01.2016

eve_koha_kutse

„Kogemata veel „ruume“ (nii füüsilisi- kui ka vaimuruume) tervikuna, annab see võimaluse oma fantaasiaruumide tekkimiseks, mis ei pruugi vastata üldse hiljem tervikuna kogetud ruumidele.“

Eve Koha

Eve Koha on kunstnik, kes on pikki aastaid andnud kristalli ja klaasi kaudu edasi ideed olemasolevast ruumist ja selle mitmeti tajumisest, tegeledes läbipaistva materjali optika uurimisega lihvimistehnikat kasutades. Kunstniku viimaste aastate fookuses on lasergraveerimise võimalused, millega ta Eesti klaasikunstikest ainsana on nii järjekindlalt tegelenud.

Teosed koosnevad läbipaistvatest klaaskuupidest, mille sees olev graafika on valminud 3D- lasergraveerimise tehnoloogiat kasutades. Graveeringud on valgustatud LED-valgusega. Tehniliselt joonistatakse olemasolev ruumiline idee 3D-lasergraveerimiseks erinevaid vaateid tehes kahemõõtmeliselt. Seejärel kantakse joonised ruumiliseks projekteerimiseks mõeldud arvutiprogrammi, mida loeb spetsiaalne 3D-laser. Järgnevalt toimub graveerimine laserkiire abil, mis lööb klaasi sisse imepeened matid punktid, millest koosnebki kogu kujutaju. Peegelduste ja korduste tekitamiseks on kasutatud läbipaistvatele klaaskuupidele omaseid füüsikalisi omadusi.

ETDM-i trepigaleriis on näha kunstniku seitse uut teost.

Eve Koha lõpetas Eesti Riikliku Kunstiinstituudi (praegune Eesti Kunstiakadeemia, EKA) klaasikunsti eriala 1981. aastal. Jätkates mõne aasta vältel vabakunstnikuna, on ta 1984. aastast töötanud kunstiakadeemia klaasikunsti osakonnas õppejõuna, praegu dotsendina. Aastatel 2004–2009 õppis ta EKA muinsuskaitse- ja restaureerimise osakonna doktorantuuris.

Näitustel on ta osalenud nii Eestis kui ka mujal alates 1983. aastast. Lisaks on ta ise kureerinud näitusi ning osalenud klaasieriala õpitubades ja sümpoosionidel. Eve Koha on koostanud kaks albumit Eesti klaasikunstist: „Eesti klaasikunst 60“ (1997) koos Mare Saarega ja „Kümme aastat Eesti klaasikunsti 1997–2007“ (2011).

1981. aastast on ta tegelenud Eesti ajalooliste klaasimaalide konserveerimise ja restaureerimisega ning on mitme Eesti kiriku vitraažide ennistaja (Tallinna Pühavaimu, Oleviste, Ruhnu, Paide jt kirikutes).

1990. aastast on ta üks ON-grupi asutajaliikmetest, 1991. aastast Eesti Kunstnike Liidu liige ja 1998. aastast Glass Art Society (USA) liige. E. Koha tööd kuuluvad ETDM-i, Tallinna Kunstihoone ja Frauenau Klaasimuuseumi (Saksamaa) kogudesse ning erakogudesse USA-s ja Saksamaal.

Teate koostas

Ketli Tiitsar

ketli@etdm.ee

627 4602, 552 8904

Lisainfo:

Eve Koha

evekoha@gmail.com

5554 0790

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

Eve Koha. Ruumikogemus 30.10.2015-10.01.2016

Reede 30 oktoober, 2015 — Pühapäev 10 jaanuar, 2016

eve_koha_kutse

„Kogemata veel „ruume“ (nii füüsilisi- kui ka vaimuruume) tervikuna, annab see võimaluse oma fantaasiaruumide tekkimiseks, mis ei pruugi vastata üldse hiljem tervikuna kogetud ruumidele.“

Eve Koha

Eve Koha on kunstnik, kes on pikki aastaid andnud kristalli ja klaasi kaudu edasi ideed olemasolevast ruumist ja selle mitmeti tajumisest, tegeledes läbipaistva materjali optika uurimisega lihvimistehnikat kasutades. Kunstniku viimaste aastate fookuses on lasergraveerimise võimalused, millega ta Eesti klaasikunstikest ainsana on nii järjekindlalt tegelenud.

Teosed koosnevad läbipaistvatest klaaskuupidest, mille sees olev graafika on valminud 3D- lasergraveerimise tehnoloogiat kasutades. Graveeringud on valgustatud LED-valgusega. Tehniliselt joonistatakse olemasolev ruumiline idee 3D-lasergraveerimiseks erinevaid vaateid tehes kahemõõtmeliselt. Seejärel kantakse joonised ruumiliseks projekteerimiseks mõeldud arvutiprogrammi, mida loeb spetsiaalne 3D-laser. Järgnevalt toimub graveerimine laserkiire abil, mis lööb klaasi sisse imepeened matid punktid, millest koosnebki kogu kujutaju. Peegelduste ja korduste tekitamiseks on kasutatud läbipaistvatele klaaskuupidele omaseid füüsikalisi omadusi.

ETDM-i trepigaleriis on näha kunstniku seitse uut teost.

Eve Koha lõpetas Eesti Riikliku Kunstiinstituudi (praegune Eesti Kunstiakadeemia, EKA) klaasikunsti eriala 1981. aastal. Jätkates mõne aasta vältel vabakunstnikuna, on ta 1984. aastast töötanud kunstiakadeemia klaasikunsti osakonnas õppejõuna, praegu dotsendina. Aastatel 2004–2009 õppis ta EKA muinsuskaitse- ja restaureerimise osakonna doktorantuuris.

Näitustel on ta osalenud nii Eestis kui ka mujal alates 1983. aastast. Lisaks on ta ise kureerinud näitusi ning osalenud klaasieriala õpitubades ja sümpoosionidel. Eve Koha on koostanud kaks albumit Eesti klaasikunstist: „Eesti klaasikunst 60“ (1997) koos Mare Saarega ja „Kümme aastat Eesti klaasikunsti 1997–2007“ (2011).

1981. aastast on ta tegelenud Eesti ajalooliste klaasimaalide konserveerimise ja restaureerimisega ning on mitme Eesti kiriku vitraažide ennistaja (Tallinna Pühavaimu, Oleviste, Ruhnu, Paide jt kirikutes).

1990. aastast on ta üks ON-grupi asutajaliikmetest, 1991. aastast Eesti Kunstnike Liidu liige ja 1998. aastast Glass Art Society (USA) liige. E. Koha tööd kuuluvad ETDM-i, Tallinna Kunstihoone ja Frauenau Klaasimuuseumi (Saksamaa) kogudesse ning erakogudesse USA-s ja Saksamaal.

Teate koostas

Ketli Tiitsar

ketli@etdm.ee

627 4602, 552 8904

Lisainfo:

Eve Koha

evekoha@gmail.com

5554 0790

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

23.10.2015

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

krokii R 23 okt 2015 Mari-Liis

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudios on krokiimodelliks Mari-Liis.

Flaieril on kasutatud Frida Jõe visandit.

Vt ka meie stuudio tegemisi fb albumis https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3

Postitas Ülle Marks — Püsilink

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

Reede 23 oktoober, 2015

krokii R 23 okt 2015 Mari-Liis

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudios on krokiimodelliks Mari-Liis.

Flaieril on kasutatud Frida Jõe visandit.

Vt ka meie stuudio tegemisi fb albumis https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3

Postitas Ülle Marks — Püsilink

16.10.2015 — 09.11.2015

Urmas Lüüsi näitus „Verest ja rauast“

Reedest, 16. oktoobrist on A-galeriis avatud Urmas Lüüsi näitus „Verest ja rauast“, mis mõtiskleb sepakunsti kui arhailise käsitöövormi elujõu ja funktsiooni üle.Punavat rauamaaki on juba aastatuhandete tagant tõlgendatud mütoloogilisteskujutelmades emakese maa verena. Esimesed savist sulatusahjud vormitinais-sümboolikaga, kelle kehasse tungis läbi fallosliku düüsi viljastavatõhku ning vulvast voolas hõõguva laava taolist šlakki. Ahjust sündinudtoorraua känkrad vormiti tööriistadeks ning sepad paiskasid asjad südamenaveenidesse, kus need said inimkonda siduvaks vereks. See veri kuulutaslõppu pronksiaja tehnoloogiale ning kastis inimeste endi rohke veregasõjaväljadel tärkavaid lilli.Olles uurinud etnograafilisi materjale, aidanud sooritadaeksperimentaal-arheoloogilisi rauasulatuskatseid ja vähernudmetallikunstnikuna identiteedikriisides, tundsin üha süvenevat vajadustjuurelda juurte juures sepaoskuste olemuse üle. Vaatlesin sepakunsti kuielementaarset ellujäämise oskust. Otsustasin kaks kätt taskus sisenedaposturbanistliku nomaadina tänapäevasest hooletusest laastatud metsa javäljuda sealt rauast terariistaga, mis aitaks mul teed rajada, ehitada ningpakuks kaitset ohtude eest. Aktsioon oli orgaaniliseks jätkuks varasemateleloomingulistele tegemistele katastroofijärgses fiktsioonmaailmas.Suur tänu: Ott Pulst, Erle ja Reimo Võsa-Tangsoo, HDK Steneby.Näitus on avatud:16.10.–09.11. 2015E-R 10–18L 11–16P suletudLisainfo:Urmas Lüüs+372 53 84 31 39urmas.lyys@artun.eeA-galeriiHobusepea 2, 10133 TallinnTel 372 6464101www.agalerii.ee

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

Urmas Lüüsi näitus „Verest ja rauast“

Reede 16 oktoober, 2015 — Esmaspäev 09 november, 2015

Reedest, 16. oktoobrist on A-galeriis avatud Urmas Lüüsi näitus „Verest ja rauast“, mis mõtiskleb sepakunsti kui arhailise käsitöövormi elujõu ja funktsiooni üle.Punavat rauamaaki on juba aastatuhandete tagant tõlgendatud mütoloogilisteskujutelmades emakese maa verena. Esimesed savist sulatusahjud vormitinais-sümboolikaga, kelle kehasse tungis läbi fallosliku düüsi viljastavatõhku ning vulvast voolas hõõguva laava taolist šlakki. Ahjust sündinudtoorraua känkrad vormiti tööriistadeks ning sepad paiskasid asjad südamenaveenidesse, kus need said inimkonda siduvaks vereks. See veri kuulutaslõppu pronksiaja tehnoloogiale ning kastis inimeste endi rohke veregasõjaväljadel tärkavaid lilli.Olles uurinud etnograafilisi materjale, aidanud sooritadaeksperimentaal-arheoloogilisi rauasulatuskatseid ja vähernudmetallikunstnikuna identiteedikriisides, tundsin üha süvenevat vajadustjuurelda juurte juures sepaoskuste olemuse üle. Vaatlesin sepakunsti kuielementaarset ellujäämise oskust. Otsustasin kaks kätt taskus sisenedaposturbanistliku nomaadina tänapäevasest hooletusest laastatud metsa javäljuda sealt rauast terariistaga, mis aitaks mul teed rajada, ehitada ningpakuks kaitset ohtude eest. Aktsioon oli orgaaniliseks jätkuks varasemateleloomingulistele tegemistele katastroofijärgses fiktsioonmaailmas.Suur tänu: Ott Pulst, Erle ja Reimo Võsa-Tangsoo, HDK Steneby.Näitus on avatud:16.10.–09.11. 2015E-R 10–18L 11–16P suletudLisainfo:Urmas Lüüs+372 53 84 31 39urmas.lyys@artun.eeA-galeriiHobusepea 2, 10133 TallinnTel 372 6464101www.agalerii.ee

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

16.10.2015

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

krokii R 16 okt 2015 K. J

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokiimodelliks on Kristiina BMO 2.

Vt ka meie stuudio fb albumit https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3 

Postitas Ülle Marks — Püsilink

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

Reede 16 oktoober, 2015

krokii R 16 okt 2015 K. J

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokiimodelliks on Kristiina BMO 2.

Vt ka meie stuudio fb albumit https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3 

Postitas Ülle Marks — Püsilink

20.10.2015

Avatud loeng: Lúdmila Žoldáková “Eesti mütoloogia inspiratsiooni allikana”

Zoldakova- foto

20. oktoobril kell 17.00 – 18.30

Eesti Kunstiakadeemias ruumis 405 (Estonia pst 7, IV korrus)

Lúdmila Žoldáková (Slovakkia) ingliskeelne loeng

“Eesti mütoloogia inspiratsiooni allikana”.

Septembris toimus Lúdmila loeng Slovakkia moemaailmast ja slaavi mütoloogiast kui inspiratsiooni allikast. Nüüd on aeg rääkida eesti mütoloogiast! Tallinnas viibimise ajal on Lúdmila töötanud väikese peakatete kollektsiooni kallal. Kollektsioon on inspireeritud Eesti rahvariietest ja eelkõige taevaga seotud muistenditest. Hämarik ja Koit, Linnutee, Kuu ja Päike, jne. Tõenäoliselt on need lood sulle tuttavad. Mis oleks kui tutvuks nende lugudega Eestist väljaspool elava inimese pilgu läbi?

Loeng on tasuta. Kõik huvilised on oodatud!

Loengule järgneb küsimuste ja vastuste sessioon.

Lúdmila Žoldáková tegutseb vabakutselise illustraatori ja moedisainerina. Tema 2008. aastal loodud moebränd LU-KA on inspireeritud folkloorist ning on tuntud naiselike joonte ja värvide kasutamise poolest. Lúdmila viimase aja moeprojektid on inspireeritud ajaloost, traditsioonidest, mütoloogiast, raamatutest ja muinasjuttudest. Lúdmila jaoks on oluline eetilise äri väärtused nagu loomaõiguslus, kohalik produktsioon, taaskasutus ja väärtustav taaskasutus. Lúdmila otsib loomeprotsessis vabadust – “Ma armastan luua loomise ajal, mitte planeerida igat väikest detaili. Ennekõike soovin lasta ennast värvidel, lugudel, materjalidel ning erinevatel tehnikatel kaasa kanda”. Lúdmila viibib Eestis perioodil 1. september – 30. oktoober.

Märtsi alguses kuulutas Tallinna Kultuurikatel koostöös K.A.I.R – Košice Kunstnikeresidentuuriga välja loovisikutele suunatud konkursi kahekuuliseks viibimiseks Eestis ja Slovakkias. Augustikuust alates on Eesti tootedisainer Johanna Tammsalu resideerunud Košices ja alates septembrikuu algusest on Slovakkia moedisainer Lúdmila Žoldáková viibinud Tallinnas.

Loeng toimub koostöös Tallinna Kultuurikatla ja Eesti Kunstiakadeemiaga.

Vahetusprojekti toetab Slovaki Vabariigi Kultuuriministeerium.

Lisainfo:

Tallinna Kultuurikatla Loovharidusprogrammi projektijuht Dagmar Kase / dagmar.kase@kultuurikatel.ee / +372 58 874 921 / www.kultuurikatel.ee

Eesti Kunstiakadeemia moedisaini osakonna dotsent Marit Ahven / marit.ahven@artun.ee / www.artun.ee

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

Avatud loeng: Lúdmila Žoldáková “Eesti mütoloogia inspiratsiooni allikana”

Teisipäev 20 oktoober, 2015

Zoldakova- foto

20. oktoobril kell 17.00 – 18.30

Eesti Kunstiakadeemias ruumis 405 (Estonia pst 7, IV korrus)

Lúdmila Žoldáková (Slovakkia) ingliskeelne loeng

“Eesti mütoloogia inspiratsiooni allikana”.

Septembris toimus Lúdmila loeng Slovakkia moemaailmast ja slaavi mütoloogiast kui inspiratsiooni allikast. Nüüd on aeg rääkida eesti mütoloogiast! Tallinnas viibimise ajal on Lúdmila töötanud väikese peakatete kollektsiooni kallal. Kollektsioon on inspireeritud Eesti rahvariietest ja eelkõige taevaga seotud muistenditest. Hämarik ja Koit, Linnutee, Kuu ja Päike, jne. Tõenäoliselt on need lood sulle tuttavad. Mis oleks kui tutvuks nende lugudega Eestist väljaspool elava inimese pilgu läbi?

Loeng on tasuta. Kõik huvilised on oodatud!

Loengule järgneb küsimuste ja vastuste sessioon.

Lúdmila Žoldáková tegutseb vabakutselise illustraatori ja moedisainerina. Tema 2008. aastal loodud moebränd LU-KA on inspireeritud folkloorist ning on tuntud naiselike joonte ja värvide kasutamise poolest. Lúdmila viimase aja moeprojektid on inspireeritud ajaloost, traditsioonidest, mütoloogiast, raamatutest ja muinasjuttudest. Lúdmila jaoks on oluline eetilise äri väärtused nagu loomaõiguslus, kohalik produktsioon, taaskasutus ja väärtustav taaskasutus. Lúdmila otsib loomeprotsessis vabadust – “Ma armastan luua loomise ajal, mitte planeerida igat väikest detaili. Ennekõike soovin lasta ennast värvidel, lugudel, materjalidel ning erinevatel tehnikatel kaasa kanda”. Lúdmila viibib Eestis perioodil 1. september – 30. oktoober.

Märtsi alguses kuulutas Tallinna Kultuurikatel koostöös K.A.I.R – Košice Kunstnikeresidentuuriga välja loovisikutele suunatud konkursi kahekuuliseks viibimiseks Eestis ja Slovakkias. Augustikuust alates on Eesti tootedisainer Johanna Tammsalu resideerunud Košices ja alates septembrikuu algusest on Slovakkia moedisainer Lúdmila Žoldáková viibinud Tallinnas.

Loeng toimub koostöös Tallinna Kultuurikatla ja Eesti Kunstiakadeemiaga.

Vahetusprojekti toetab Slovaki Vabariigi Kultuuriministeerium.

Lisainfo:

Tallinna Kultuurikatla Loovharidusprogrammi projektijuht Dagmar Kase / dagmar.kase@kultuurikatel.ee / +372 58 874 921 / www.kultuurikatel.ee

Eesti Kunstiakadeemia moedisaini osakonna dotsent Marit Ahven / marit.ahven@artun.ee / www.artun.ee

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

09.10.2015

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

krokii R 9 okt 2015 Nikolai 1

EKA Disainiteaduskonna joonistustuudios on krokiimodelliks Nikolai.

Vt ka meie stuudio fb albumit “Joon ütleb rohkem kui jutt/A LINE TELLS MORE THAN A TALE”https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3

Flaieril on kasutatud Jaan Škerini (BES 2) visandit.

Postitas Ülle Marks — Püsilink

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

Reede 09 oktoober, 2015

krokii R 9 okt 2015 Nikolai 1

EKA Disainiteaduskonna joonistustuudios on krokiimodelliks Nikolai.

Vt ka meie stuudio fb albumit “Joon ütleb rohkem kui jutt/A LINE TELLS MORE THAN A TALE”https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3

Flaieril on kasutatud Jaan Škerini (BES 2) visandit.

Postitas Ülle Marks — Püsilink

25.11.2015 — 26.11.2015

EKSIG 2015: Tangible means – experiential knowledge through materials

EKSIG 2015: Tangible means – experiential knowledge through materials

25-26 November 2015

International Conference 2015 of the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge at Design School Kolding & University of Southern Denmark.

REGISTRATION OPEN!

EKSIG 2015 will address the theme of “Tangible means – experiential knowledge through materials”. It will be convened by the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge (EKSIG), and hosted by Design School Kolding and University of Southern Denmark.

PLEASE NOTICE: EARLY BIRD FEE IS DUE ON 25 OCTOBER!

CONFIRMED KEYNOTE SPEAKERS

Professor Lene Tanggaard (University of Aalborg, DK)

Professor Carole Collet (Central saint Martins, University of the Arts, UK)

Dr Elvin Karana (Delft University of Technology, NL)

We expect to launch the full program medio October.

REGISTRATION OPEN NOW AT:

http://experientialknowledge.org.uk/fees_2015.html

EKSIG 2015 aims to provide a forum for debate about materials as a means for knowledge generation by professionals and academic researchers, exploring the role and relationship of generating and evaluating new and existing knowledge in the creative disciplines and beyond.

In recent years many creative disciplines have shifted focus from what is produced to why it is produced and how it is used. This includes a growing interest for combining craft traditions with design and other related issues such as sustainability. As early as 1983 Schön defined designing “as a conversation with the materials of a situation” (Schön 1983: 78) and the designer as a maker of things even though it is acknowledged that the concept of design can be broader than ‘making things’. Also in the 1980s Manzini (1989: 17) pointed out a need for further development of cognitive tools and cultural references in order to catch up with the technical and scientific development of materials. Recently Karana et al. (2014) have expressed a need to study not only the functional but also the experiential side of materials. Thus, material knowledge is not only about ‘scientific’ facts such as functional and technical properties. It also encompasses personal, experiential, cultural, emotional, environmental and social aspects. In many disciplines, materials pervade all parts of practice, from the processes to the creation of artefacts and/or other kinds of physical manifestations and the interpretation through other professionals, such as curators, critics, historians etc.

With this conference, we wish to explore different ways in which experiential knowledge through materials can be given more appropriate consideration within the framework of research. This may include for example investigations into the nature, aims, validity, evaluation and/or necessity of different modes of communication and exchange.

Organisers: Nithikul Nimkulrat (Estonian Academy of Arts, Estonia), Kristina Niedderer (University of Wolverhampton, UK) and Anne Louise Bang (Design School Kolding, Denmark)

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

EKSIG 2015: Tangible means – experiential knowledge through materials

Kolmapäev 25 november, 2015 — Neljapäev 26 november, 2015

EKSIG 2015: Tangible means – experiential knowledge through materials

25-26 November 2015

International Conference 2015 of the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge at Design School Kolding & University of Southern Denmark.

REGISTRATION OPEN!

EKSIG 2015 will address the theme of “Tangible means – experiential knowledge through materials”. It will be convened by the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge (EKSIG), and hosted by Design School Kolding and University of Southern Denmark.

PLEASE NOTICE: EARLY BIRD FEE IS DUE ON 25 OCTOBER!

CONFIRMED KEYNOTE SPEAKERS

Professor Lene Tanggaard (University of Aalborg, DK)

Professor Carole Collet (Central saint Martins, University of the Arts, UK)

Dr Elvin Karana (Delft University of Technology, NL)

We expect to launch the full program medio October.

REGISTRATION OPEN NOW AT:

http://experientialknowledge.org.uk/fees_2015.html

EKSIG 2015 aims to provide a forum for debate about materials as a means for knowledge generation by professionals and academic researchers, exploring the role and relationship of generating and evaluating new and existing knowledge in the creative disciplines and beyond.

In recent years many creative disciplines have shifted focus from what is produced to why it is produced and how it is used. This includes a growing interest for combining craft traditions with design and other related issues such as sustainability. As early as 1983 Schön defined designing “as a conversation with the materials of a situation” (Schön 1983: 78) and the designer as a maker of things even though it is acknowledged that the concept of design can be broader than ‘making things’. Also in the 1980s Manzini (1989: 17) pointed out a need for further development of cognitive tools and cultural references in order to catch up with the technical and scientific development of materials. Recently Karana et al. (2014) have expressed a need to study not only the functional but also the experiential side of materials. Thus, material knowledge is not only about ‘scientific’ facts such as functional and technical properties. It also encompasses personal, experiential, cultural, emotional, environmental and social aspects. In many disciplines, materials pervade all parts of practice, from the processes to the creation of artefacts and/or other kinds of physical manifestations and the interpretation through other professionals, such as curators, critics, historians etc.

With this conference, we wish to explore different ways in which experiential knowledge through materials can be given more appropriate consideration within the framework of research. This may include for example investigations into the nature, aims, validity, evaluation and/or necessity of different modes of communication and exchange.

Organisers: Nithikul Nimkulrat (Estonian Academy of Arts, Estonia), Kristina Niedderer (University of Wolverhampton, UK) and Anne Louise Bang (Design School Kolding, Denmark)

Postitas Solveig Jahnke — Püsilink

02.10.2015

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

krokii R 2 okt 2015 Nikolai

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudios on krokiimodelliks Nikolai.

Vunder Skizze tutvustab kvaliteetseid kunstitarbeid ja pabereid joonistamiseks.

Vt ka meie stuudio tegemisi fb albumist “Joon ütleb rohkem kui jutt/A LINE TELLS MORE THAN A TALE” Link Facebooki postitusele

Flaieril on kasutatud Jaan Škerini, BES 2, joonistust.

Postitas Ülle Marks — Püsilink

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

Reede 02 oktoober, 2015

krokii R 2 okt 2015 Nikolai

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudios on krokiimodelliks Nikolai.

Vunder Skizze tutvustab kvaliteetseid kunstitarbeid ja pabereid joonistamiseks.

Vt ka meie stuudio tegemisi fb albumist “Joon ütleb rohkem kui jutt/A LINE TELLS MORE THAN A TALE” Link Facebooki postitusele

Flaieril on kasutatud Jaan Škerini, BES 2, joonistust.

Postitas Ülle Marks — Püsilink

25.09.2015

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

krokii R 25 sept 2015  Heidi

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudios on modelliks Heidi.

Flaieril on kasutatud Yhely Hälvini visandit.

Vt ka meie stuudio fb albumit “Joon ütleb rohkem kui jutt”https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3

Postitas Ülle Marks — Püsilink

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudio krokii

Reede 25 september, 2015

krokii R 25 sept 2015  Heidi

EKA Disainiteaduskonna joonistusstuudios on modelliks Heidi.

Flaieril on kasutatud Yhely Hälvini visandit.

Vt ka meie stuudio fb albumit “Joon ütleb rohkem kui jutt”https://www.facebook.com/yllemarks/media_set?set=a.658254700865823.1073741826.100000438963959&type=3

Postitas Ülle Marks — Püsilink