AksessuaaridisainAnimatsioonArhitektuur ja linnaplaneerimineArhitektuuriteaduskondAvatud akadeemiaDesign and Technology FuturesDisainiteaduskondDoktorikoolDoktorikoolEhte- ja sepakunstErialadERKI MoeshowFotograafiaGaleriiGraafikaGraafiline disainHaldusosakond ja töökojadInstallatsioon ja skulptuurIT osakondJätkusuutliku disaini laborJoonistamineKaasaegne kunstKeraamikaKlaasKommunikatsiooniosakondKunstiharidusKunstiteadus ja visuaalkultuurKunstikultuuri teaduskondMaalMoedisainMuinsuskaitse ja konserveerimineÕppeosakondRaamatukoguRahandusosakondRektoraatSisearhitektuurStsenograafiaTasapinnaliste tehnoloogiate tehnokeskusTeadus- ja arendusosakondTegevuskunstTekstiilidisainTootedisainTugistruktuuridÜliõpilasesindusUncategorizedUrbanistikaUusmeediaVabade kunstide teaduskondVälissuhete osakond
Rubriik: Doktorikool
26.06.2019
Britta Benno näituse eelretsenseerimine
Disainiteaduskond
Kolmapäeval, 26. juunil 2019. a kell 12.00 toimub Tallinna Kunstihoone galeriis (Vabaduse väljak 8, Tallinn) kunsti ja disaini eriala doktorandi Britta Benno doktoritöö loomingulise osa juurde kuuluva isikunäituse „Düstoopiline Tallinn” eelretsenseerimine.
Näitus on avatud 20. juunist 11. augustini 2019.
Avamine toimub 19. juunil kl 18.00.
Doktoritöö juhendaja on dr Elnara Taidre (Eesti Kunstimuuseum).
Näituse eelretsensendid on dr Jaak Tomberg (Tartu Ülikool) ja dr Elo-Hanna Seljamaa (Tartu Ülikool).
Tulevik on käes, maailmalõpp on möödas. Inimkonna lugu on läbi, floora ja fauna on taas saanud takistamatult vohada mehitamata Maakeral. Järel on vaid fragmendid ajaloo silmapilgutusest, mis kätkes endas inimese elu ja tegu.
Need killud on tükikesed urbanistlikest maastikest, äratuntavad hooned ja arhitektuursed objektid paigas, mida nimetati kord Tallinnaks. Märgilise tähendusega hooned on võõrkehadena jäänud asfaldi seest kasvanud džunglisse. Tihedas, soises, uduses metsas on minetanud oma koha kunagised võimu ja mõju kehastused: Tallinna linnavalitsuse hoone, hotell Palace, Vene teater, Vabadussõja võidusammas, Jaani kirik ja Kunstihoone.
Näitus „Düstoopiline Tallinn“ koorub järk-järgult lahti. Kunstihoone galerii esimese saali üpris traditsiooniliselt vormistatud graafikasarja jutustus jätkub teise saali dioraamis – tulevikukoha ruumilises mudelis. Hämaras ja uduses ruumis leiab aset lavastus juhuslikult säilinud Kunstihoonest keset vesist maastikku. On tajutav Ruinenlust – varemete iha black-mirror’likus filmiõhustikus.
Britta Benno (1984) on Tallinnas elav ja töötav eesti kunstnik. Sageli esitleb ta oma loomingus argiseid autobiograafilisi lugusid, vahenditeks joonistamine, graafiline trükk, animatsioon ja installatsioon. Viimased isikunäitused olid „Lõksus“ (Draakoni galerii, 2017) ja „Rööprähkleja/Multitasking“ (Hobusepea galerii, 2015). Benno on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia bakalureuseõppe ja magistriõppe graafika erialal ning täiendanud end Viini Kunstiakadeemias ja Tallinna Ülikoolis. 2018. aastast jätkab ta õpinguid Eesti Kunstiakadeemia doktoriõppes kunsti ja disaini erialal, loomepõhise uurimistöö teemaks „Kaasaegsed eesti naisgraafikud: identiteedid, meediumid ja omaruumid“.
Näituse kuraator: Siim Preimann
Kunstnik tänab: Ragnar Neljandi (Nukufilm), Roman Kuznetsov, (Linnateater), Mihkel Kivi, Juhan Vihterpal, Lauri Koppel (Ubu Noir), Eesti Kunstiakadeemia doktorikool, Elnara Taidre, Elo-Hanna Seljamaa, Jaak Tomberg.
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Olete oodatud!
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
Britta Benno näituse eelretsenseerimine
Kolmapäev 26 juuni, 2019
Disainiteaduskond
Kolmapäeval, 26. juunil 2019. a kell 12.00 toimub Tallinna Kunstihoone galeriis (Vabaduse väljak 8, Tallinn) kunsti ja disaini eriala doktorandi Britta Benno doktoritöö loomingulise osa juurde kuuluva isikunäituse „Düstoopiline Tallinn” eelretsenseerimine.
Näitus on avatud 20. juunist 11. augustini 2019.
Avamine toimub 19. juunil kl 18.00.
Doktoritöö juhendaja on dr Elnara Taidre (Eesti Kunstimuuseum).
Näituse eelretsensendid on dr Jaak Tomberg (Tartu Ülikool) ja dr Elo-Hanna Seljamaa (Tartu Ülikool).
Tulevik on käes, maailmalõpp on möödas. Inimkonna lugu on läbi, floora ja fauna on taas saanud takistamatult vohada mehitamata Maakeral. Järel on vaid fragmendid ajaloo silmapilgutusest, mis kätkes endas inimese elu ja tegu.
Need killud on tükikesed urbanistlikest maastikest, äratuntavad hooned ja arhitektuursed objektid paigas, mida nimetati kord Tallinnaks. Märgilise tähendusega hooned on võõrkehadena jäänud asfaldi seest kasvanud džunglisse. Tihedas, soises, uduses metsas on minetanud oma koha kunagised võimu ja mõju kehastused: Tallinna linnavalitsuse hoone, hotell Palace, Vene teater, Vabadussõja võidusammas, Jaani kirik ja Kunstihoone.
Näitus „Düstoopiline Tallinn“ koorub järk-järgult lahti. Kunstihoone galerii esimese saali üpris traditsiooniliselt vormistatud graafikasarja jutustus jätkub teise saali dioraamis – tulevikukoha ruumilises mudelis. Hämaras ja uduses ruumis leiab aset lavastus juhuslikult säilinud Kunstihoonest keset vesist maastikku. On tajutav Ruinenlust – varemete iha black-mirror’likus filmiõhustikus.
Britta Benno (1984) on Tallinnas elav ja töötav eesti kunstnik. Sageli esitleb ta oma loomingus argiseid autobiograafilisi lugusid, vahenditeks joonistamine, graafiline trükk, animatsioon ja installatsioon. Viimased isikunäitused olid „Lõksus“ (Draakoni galerii, 2017) ja „Rööprähkleja/Multitasking“ (Hobusepea galerii, 2015). Benno on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia bakalureuseõppe ja magistriõppe graafika erialal ning täiendanud end Viini Kunstiakadeemias ja Tallinna Ülikoolis. 2018. aastast jätkab ta õpinguid Eesti Kunstiakadeemia doktoriõppes kunsti ja disaini erialal, loomepõhise uurimistöö teemaks „Kaasaegsed eesti naisgraafikud: identiteedid, meediumid ja omaruumid“.
Näituse kuraator: Siim Preimann
Kunstnik tänab: Ragnar Neljandi (Nukufilm), Roman Kuznetsov, (Linnateater), Mihkel Kivi, Juhan Vihterpal, Lauri Koppel (Ubu Noir), Eesti Kunstiakadeemia doktorikool, Elnara Taidre, Elo-Hanna Seljamaa, Jaak Tomberg.
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Olete oodatud!
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
04.06.2019
Darja Popolitova näituse eelretsenseerimine
Disainiteaduskond
Teisipäeval, 4. juunil 2019. a kell 18.00 toimub A-galerii Seifis (Hobusepea 2, Tallinn) kunsti ja disaini eriala doktorandi Darja Popolitova doktoritöö loomingulise osa juurde kuuluva isikunäituse „iTouch Store” eelretsenseerimine.
Näitust saab külastada 31. maist 1. juulini 2019.
Avamine toimub 7. juunil kl 18.00.
Doktoritöö juhendajad on prof Kadri Mälk (Eesti Kunstiakadeemia) ja dr Raivo Kelomees (Eesti Kunstiakadeemia)
Näituse eelretsensendid on dr Varvara Guljajeva (Eesti Kunstiakadeemia) ja Keiu Krikmann
Darja Popolitova näitus uurib puudutust kui digitaalse kultuuri osa: digitaalselt edastatavate ehtekujutiste taktiilsust, arvestades telefonile ja ekraanile suunatud liigset tähelepanu.
Publik saab teoseid näha ka nende representatsioonides – videoreklaami vormis, kus autor püüab leida vastuseid järgmistele küsimustele: kas ehete digitaalsel representatsioonil võivad olla taktiilsed omadused? Kuidas mõjutab ehete digitaalne representatsioon taktiilsel tasandil reaalseid ehteid? Kuidas muudab digitaalse meedia kasutus ehte ja taktiilsuse omavahelist suhet?
Ehted ja objektid näitusel on mõeldud digitaalse ajastu võimalike probleemide lahendamiseks. Teoste nimed räägivad enda eest: „Hot Not Only Online Phone Case”, „Silicon Nail for Touching Screen”, „Digital Detox Brush” jne.
Näitus on stiliseeritud poeks ja see ei ole juhuslik. Meediakriitik Erkki Huhtamo toob paralleeli muuseumi ja poe vahel, mille traditsioon on seotud „taktiloklasmidega” ehk taktiilsete hoiakute, reeglite ja keeldudega avalikes ruumides. Kui varem oli kauplustes võimalik toote juurde pääseda müüja kaudu, siis näituseruumid ei luba külastajatel ehteid puudutada turvanõuete tõttu. Sellest, et ehete tajumine muuseumis on piiratud nägemismeelega, samal ajal kui ehte potentsiaalseks sihtpunktiks on keha, rääkis omakorda ehtekunsti ajaloolane Namita Gupta Wiggers.
Puutemeele asendamine nägemismeelega jätkub internetiajastul. Darja Popolitova märgib, et ta on saanud inspiratsiooni AliExpressi e-poe reklaamidest. „Toodete läbivaatamine – isegi neid ostmata – pakub mulle teatud naudingut. Lugedes meediateoreetiku Laura U. Marksi raamatut, inspireeris mind termin „taktiilne visuaalsus”. Ja siis tulin mõttele: suhtun tootepiltidesse teatud plastilisusega – silmad ei näe, vaid „puudutavad” neid pilte. Seetõttu otsustasin oma näitusega uurida ehtekujutiste puutetundlikke omadusi”, kommenteerib kunstnik.
Darja Popolitova on sündinud 1989. aastal Sillamäel, elab ja töötab Tallinnas ning on doktorant Eesti Kunstiakadeemias. Ta loob ehteid, kasutades uuenduslikke tehnoloogiaid ja segameediumeid. Viimasel ajal on Darja Popolitova osalenud näitustel Kunsti- ja disainimuuseumis New Yorgis (2019), galeriis Kunstnerforbundet Oslos (2018) ja kaasaegse ehtekunsti neljandal biennaalil METALLOphone Vilniuses (2018). Darja Popolitovat esindavad galeriid Marzee Nijmegenis, Beyond Antverpenis, Door Mariaheides. Tema tööd asuvad Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumi kollektsioonis ja ka erakoguses. Darja Popolitova loomingut on tunnustatud 2018. aastal Kultuuriministeeriumi ja Adamson-Ericu stipendiumitega. Samuti on ta 2015. aastal pälvinud stipendiumi Noor Ehe.
___
Video: Ando Naulainen
Helikujundus: Andres Nõlvak
Graafiline kujundus: Johanna Ruukholm
Kunstnik tänab: 3DKoda OÜ, A-galerii, Adamson-Ericu muuseum,
Anastassia Dratšova, Benjamin Lignel, Daniil Popov,
Eesti Kunstiakadeemia doktorikool, Kadri Mälk, Keiu Krikmann, Kultuuriminiteerium, MakerLab Tallinn, Martina Gofman, Olesja Kulikova, Orbital Vox Stuudiod, Pire Sova, Raivo Kelomees, Sarah Elizabeth Johnston, Shapeways Inc., Varvara Guljajeva, Vladimir Ljadov
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
Darja Popolitova näituse eelretsenseerimine
Teisipäev 04 juuni, 2019
Disainiteaduskond
Teisipäeval, 4. juunil 2019. a kell 18.00 toimub A-galerii Seifis (Hobusepea 2, Tallinn) kunsti ja disaini eriala doktorandi Darja Popolitova doktoritöö loomingulise osa juurde kuuluva isikunäituse „iTouch Store” eelretsenseerimine.
Näitust saab külastada 31. maist 1. juulini 2019.
Avamine toimub 7. juunil kl 18.00.
Doktoritöö juhendajad on prof Kadri Mälk (Eesti Kunstiakadeemia) ja dr Raivo Kelomees (Eesti Kunstiakadeemia)
Näituse eelretsensendid on dr Varvara Guljajeva (Eesti Kunstiakadeemia) ja Keiu Krikmann
Darja Popolitova näitus uurib puudutust kui digitaalse kultuuri osa: digitaalselt edastatavate ehtekujutiste taktiilsust, arvestades telefonile ja ekraanile suunatud liigset tähelepanu.
Publik saab teoseid näha ka nende representatsioonides – videoreklaami vormis, kus autor püüab leida vastuseid järgmistele küsimustele: kas ehete digitaalsel representatsioonil võivad olla taktiilsed omadused? Kuidas mõjutab ehete digitaalne representatsioon taktiilsel tasandil reaalseid ehteid? Kuidas muudab digitaalse meedia kasutus ehte ja taktiilsuse omavahelist suhet?
Ehted ja objektid näitusel on mõeldud digitaalse ajastu võimalike probleemide lahendamiseks. Teoste nimed räägivad enda eest: „Hot Not Only Online Phone Case”, „Silicon Nail for Touching Screen”, „Digital Detox Brush” jne.
Näitus on stiliseeritud poeks ja see ei ole juhuslik. Meediakriitik Erkki Huhtamo toob paralleeli muuseumi ja poe vahel, mille traditsioon on seotud „taktiloklasmidega” ehk taktiilsete hoiakute, reeglite ja keeldudega avalikes ruumides. Kui varem oli kauplustes võimalik toote juurde pääseda müüja kaudu, siis näituseruumid ei luba külastajatel ehteid puudutada turvanõuete tõttu. Sellest, et ehete tajumine muuseumis on piiratud nägemismeelega, samal ajal kui ehte potentsiaalseks sihtpunktiks on keha, rääkis omakorda ehtekunsti ajaloolane Namita Gupta Wiggers.
Puutemeele asendamine nägemismeelega jätkub internetiajastul. Darja Popolitova märgib, et ta on saanud inspiratsiooni AliExpressi e-poe reklaamidest. „Toodete läbivaatamine – isegi neid ostmata – pakub mulle teatud naudingut. Lugedes meediateoreetiku Laura U. Marksi raamatut, inspireeris mind termin „taktiilne visuaalsus”. Ja siis tulin mõttele: suhtun tootepiltidesse teatud plastilisusega – silmad ei näe, vaid „puudutavad” neid pilte. Seetõttu otsustasin oma näitusega uurida ehtekujutiste puutetundlikke omadusi”, kommenteerib kunstnik.
Darja Popolitova on sündinud 1989. aastal Sillamäel, elab ja töötab Tallinnas ning on doktorant Eesti Kunstiakadeemias. Ta loob ehteid, kasutades uuenduslikke tehnoloogiaid ja segameediumeid. Viimasel ajal on Darja Popolitova osalenud näitustel Kunsti- ja disainimuuseumis New Yorgis (2019), galeriis Kunstnerforbundet Oslos (2018) ja kaasaegse ehtekunsti neljandal biennaalil METALLOphone Vilniuses (2018). Darja Popolitovat esindavad galeriid Marzee Nijmegenis, Beyond Antverpenis, Door Mariaheides. Tema tööd asuvad Eesti Tarbekunsti- ja Disainimuuseumi kollektsioonis ja ka erakoguses. Darja Popolitova loomingut on tunnustatud 2018. aastal Kultuuriministeeriumi ja Adamson-Ericu stipendiumitega. Samuti on ta 2015. aastal pälvinud stipendiumi Noor Ehe.
___
Video: Ando Naulainen
Helikujundus: Andres Nõlvak
Graafiline kujundus: Johanna Ruukholm
Kunstnik tänab: 3DKoda OÜ, A-galerii, Adamson-Ericu muuseum,
Anastassia Dratšova, Benjamin Lignel, Daniil Popov,
Eesti Kunstiakadeemia doktorikool, Kadri Mälk, Keiu Krikmann, Kultuuriminiteerium, MakerLab Tallinn, Martina Gofman, Olesja Kulikova, Orbital Vox Stuudiod, Pire Sova, Raivo Kelomees, Sarah Elizabeth Johnston, Shapeways Inc., Varvara Guljajeva, Vladimir Ljadov
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
06.05.2019 — 08.05.2019
Seminar: Utilizing Art and Design Practice as a Method for Research Inquiry
Disainiteaduskond
Date: 6–8 May 2019 at 10.00 – 15.30
Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A402 (6-7 May), A301 (8 May)
Lecturer: Nithikul Nimkulrat
Practice-based research[1]has been adopted by creative practitioners in various art and design disciplines for over three decades. Its basic proposition is that “not only is practice embedded in the research process but research questions arise from the process of practice, the answers to which are directed toward enlightening and enhancing practice” (Candy and Edmonds 2018, p. 63). An emphasis on the contribution of research outcomes from practice-based research is that new knowledge is generated to inform creative practice and such knowledge may at times only be obtainable by means of practice.
Whilst artifacts created from within a research project is viewed as an integral part of the practice-based research process, they are expected to be placed in context through written theses and/or disseminated in published papers. By the necessity of written theses in academic research, reflection and documentation of the creative process and the overall research process is unavoidable (Nimkulart 2007).
This seminar aims to assist art and design students in situating their creative artifacts in research (Nimkulrat 2013) and in designing and structing their research conduct that involves their own practice as a research method based on their research questions initially set. This is not to understand practice as research. Practice is not research but can play a significant role in research.
The seminar will focus on the following research components:
- Research question– Why would art and design practice be necessary for answering it?
- Research process– How is it constructed based on the research question? Where is art and design practice located within the research process? How is documentation performed throughout the processes? How does reflection drive the process further and transform the research question initially set?
- Artifacts– Do they answer or support the written thesis to answer the research question?
In addition, the seminar will highlight how documentation functions as a research tool for capturing the practitioner-researcher’s reflection in- and on- action (Mäkelä and Nimkulrat 2018).
Requirement
To participate in the seminar, please send an abstract (250 words) that describes their PhD project and includes a few photos of artifacts and their processes, if any, to elika.kiilo@artun.eeby 1 May 2019. Please note that a primary research question must be clearly stated in the abstract.
In preparation for the seminar, participants will be asked to read
Candy, L. and Edmonds E. (2018). Practice-Based Research in the Creative Arts: Foundations and Futures from the Front Line. Leonardo 51(1), 63–69. https://www.mitpressjournals.org/doi/pdf/10.1162/LEON_a_01471
Mäkelä, M., & Nimkulrat, N. (2018). Documentation as Practice-Led Research Tools for Reflection on Experiential Knowledge. FORMakademisk 11(2).
DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.1818
Nimkulrat, N. (2007). The Role of Documentation in Practice-Led Research. Journal of Research Practice, 3(1), Article M6. http://jrp.icaap.org/index.php/jrp/article/view/58/83
Nimkulrat, N. (2009). Paperness: Expressive Material in Textile Art from an Artist’s Viewpoint (pp. 34–38). Helsinki, Finland: University of Art and Design Helsinki. https://nithikul.com/PDF/Paperness.pdf
Nimkulrat, N. (2013). Situating Creative Artifacts in Art and Design Research. FORMakademisk, 6(2), Article 4. DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.657
Registration
The seminar is open to PhD students. Registration is open until 30.04.2019.
Nithikul Nimkulrat is a practitioner-researcher who intertwines research with textile practice, focusing on experiential knowledge in craft processes in the context of design research. Prior to her current appointment as a Tenured Associate Professor at OCAD University in Canada in December 2018, Nithikul has worked at Estonian Academy of Arts, Loughborough University, and Aalto University, where she earned a doctorate in 2009. Nithikul is an elected council member of the Design Research Society (DRS), the convenor of the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge (EKSIG), and the leader of the Cumulus Association’s Fashion and Textile Working Group.
[1]The term “practice-based research” is chosen over “artistic research” and “practice-led research” to be used in the workshop in order to give practice a general role in scholarly research. For differentiation in meaning of different terms, see Nimkulrat (2009, pp. 34–38) and Candy and Edmonds (2018, pp. 64–65).
This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
Seminar: Utilizing Art and Design Practice as a Method for Research Inquiry
Esmaspäev 06 mai, 2019 — Kolmapäev 08 mai, 2019
Disainiteaduskond
Date: 6–8 May 2019 at 10.00 – 15.30
Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A402 (6-7 May), A301 (8 May)
Lecturer: Nithikul Nimkulrat
Practice-based research[1]has been adopted by creative practitioners in various art and design disciplines for over three decades. Its basic proposition is that “not only is practice embedded in the research process but research questions arise from the process of practice, the answers to which are directed toward enlightening and enhancing practice” (Candy and Edmonds 2018, p. 63). An emphasis on the contribution of research outcomes from practice-based research is that new knowledge is generated to inform creative practice and such knowledge may at times only be obtainable by means of practice.
Whilst artifacts created from within a research project is viewed as an integral part of the practice-based research process, they are expected to be placed in context through written theses and/or disseminated in published papers. By the necessity of written theses in academic research, reflection and documentation of the creative process and the overall research process is unavoidable (Nimkulart 2007).
This seminar aims to assist art and design students in situating their creative artifacts in research (Nimkulrat 2013) and in designing and structing their research conduct that involves their own practice as a research method based on their research questions initially set. This is not to understand practice as research. Practice is not research but can play a significant role in research.
The seminar will focus on the following research components:
- Research question– Why would art and design practice be necessary for answering it?
- Research process– How is it constructed based on the research question? Where is art and design practice located within the research process? How is documentation performed throughout the processes? How does reflection drive the process further and transform the research question initially set?
- Artifacts– Do they answer or support the written thesis to answer the research question?
In addition, the seminar will highlight how documentation functions as a research tool for capturing the practitioner-researcher’s reflection in- and on- action (Mäkelä and Nimkulrat 2018).
Requirement
To participate in the seminar, please send an abstract (250 words) that describes their PhD project and includes a few photos of artifacts and their processes, if any, to elika.kiilo@artun.eeby 1 May 2019. Please note that a primary research question must be clearly stated in the abstract.
In preparation for the seminar, participants will be asked to read
Candy, L. and Edmonds E. (2018). Practice-Based Research in the Creative Arts: Foundations and Futures from the Front Line. Leonardo 51(1), 63–69. https://www.mitpressjournals.org/doi/pdf/10.1162/LEON_a_01471
Mäkelä, M., & Nimkulrat, N. (2018). Documentation as Practice-Led Research Tools for Reflection on Experiential Knowledge. FORMakademisk 11(2).
DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.1818
Nimkulrat, N. (2007). The Role of Documentation in Practice-Led Research. Journal of Research Practice, 3(1), Article M6. http://jrp.icaap.org/index.php/jrp/article/view/58/83
Nimkulrat, N. (2009). Paperness: Expressive Material in Textile Art from an Artist’s Viewpoint (pp. 34–38). Helsinki, Finland: University of Art and Design Helsinki. https://nithikul.com/PDF/Paperness.pdf
Nimkulrat, N. (2013). Situating Creative Artifacts in Art and Design Research. FORMakademisk, 6(2), Article 4. DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.657
Registration
The seminar is open to PhD students. Registration is open until 30.04.2019.
Nithikul Nimkulrat is a practitioner-researcher who intertwines research with textile practice, focusing on experiential knowledge in craft processes in the context of design research. Prior to her current appointment as a Tenured Associate Professor at OCAD University in Canada in December 2018, Nithikul has worked at Estonian Academy of Arts, Loughborough University, and Aalto University, where she earned a doctorate in 2009. Nithikul is an elected council member of the Design Research Society (DRS), the convenor of the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge (EKSIG), and the leader of the Cumulus Association’s Fashion and Textile Working Group.
[1]The term “practice-based research” is chosen over “artistic research” and “practice-led research” to be used in the workshop in order to give practice a general role in scholarly research. For differentiation in meaning of different terms, see Nimkulrat (2009, pp. 34–38) and Candy and Edmonds (2018, pp. 64–65).
This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
17.05.2019
Kädi Talvoja doktoritöö kaitsmine
Doktorikool
17. mail 2019 kaitseb Eesti Kunstiakadeemia kunstiteaduse ja visuaalkultuuri eriala doktorant Kädi Talvoja oma doktoritööd “Karm stiil eesti kunstiajalookirjutuse kontekstis” (“Severe Style in the Context of Estonian Art History Writing”).
Avalik kaitsmine toimub algusega kell 10:00 Põhja pst 7, ruumis A501.
Doktoritöö juhendaja on dr Virve Sarapik.
Doktoritöö eelretsensendid on dr Epp Annus ja dr Anu Allas.
Doktoritöö oponent on dr Epp Annus.
Kädi Talvoja doktoritöö lähtub karmiks stiiliks nimetatud nõukogude perioodi kunstinähtuse ajaloolise tähenduse ja rolli mõtestamisest Eesti kontekstis. 1950. aastate lõpul ja 1960. aastate algul Nõukogude Liidu eri keskustes esile kerkinud karm stiil on ainus fenomen stalinistliku sotsialistliku realismi kõrval, mida nõukogudejärgsed tõlgendused määratlevad üsna üksmeelselt ametliku kunstina. Erinevalt repressiivselt kunstnikele peale surutud sotsialistlikust realismist tärkas karm stiil suhteliselt liberaalses sula õhustikus ja kunstnike initsiatiivil, mitte käsukorras. Vabatahtliku ametlikkuse motiiv aga ei taha kuidagi klappida eesti kunsti ajaloo vastupanupõhiste mudelitega. Uurimuse strateegiliseks lähtepunktiks on arusaam, et vastupanu kontseptsioonist ajenduv käsitlusviis pigem varjab kui avab Nõukogude Eesti kunstivälja toimimisviise: maskeerib ametlike diskursuste laialdast, kuigi kohati hämarat mõju eesti kunstile ning eirab neid muutusi, mis nõukogude kultuuri kontseptsioonides ja praktikates aja jooksul aset leidsid. Analüüsides omaaegsete arutelude abil sulaperioodi kunsti keskseid (st ametlikke) diskursusi ja nende muutuste dünaamikat, liigub uurimus karmi stiili problemaatika kaudu avaramale väljale ja esitab laiema pildi ajajärgu kunstiprotsessidest.
Doktoritööga on võimalik tutvuda Eesti Kunstiakadeemia doktorikooli kodulehel.
Doktoritöö kaitsmiskomisjoni liikmed on dr Anu Allas, prof Krista Kodres, prof Andres Kurg, dr Anneli Randla ja prof Marek Tamm.
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
Kädi Talvoja doktoritöö kaitsmine
Reede 17 mai, 2019
Doktorikool
17. mail 2019 kaitseb Eesti Kunstiakadeemia kunstiteaduse ja visuaalkultuuri eriala doktorant Kädi Talvoja oma doktoritööd “Karm stiil eesti kunstiajalookirjutuse kontekstis” (“Severe Style in the Context of Estonian Art History Writing”).
Avalik kaitsmine toimub algusega kell 10:00 Põhja pst 7, ruumis A501.
Doktoritöö juhendaja on dr Virve Sarapik.
Doktoritöö eelretsensendid on dr Epp Annus ja dr Anu Allas.
Doktoritöö oponent on dr Epp Annus.
Kädi Talvoja doktoritöö lähtub karmiks stiiliks nimetatud nõukogude perioodi kunstinähtuse ajaloolise tähenduse ja rolli mõtestamisest Eesti kontekstis. 1950. aastate lõpul ja 1960. aastate algul Nõukogude Liidu eri keskustes esile kerkinud karm stiil on ainus fenomen stalinistliku sotsialistliku realismi kõrval, mida nõukogudejärgsed tõlgendused määratlevad üsna üksmeelselt ametliku kunstina. Erinevalt repressiivselt kunstnikele peale surutud sotsialistlikust realismist tärkas karm stiil suhteliselt liberaalses sula õhustikus ja kunstnike initsiatiivil, mitte käsukorras. Vabatahtliku ametlikkuse motiiv aga ei taha kuidagi klappida eesti kunsti ajaloo vastupanupõhiste mudelitega. Uurimuse strateegiliseks lähtepunktiks on arusaam, et vastupanu kontseptsioonist ajenduv käsitlusviis pigem varjab kui avab Nõukogude Eesti kunstivälja toimimisviise: maskeerib ametlike diskursuste laialdast, kuigi kohati hämarat mõju eesti kunstile ning eirab neid muutusi, mis nõukogude kultuuri kontseptsioonides ja praktikates aja jooksul aset leidsid. Analüüsides omaaegsete arutelude abil sulaperioodi kunsti keskseid (st ametlikke) diskursusi ja nende muutuste dünaamikat, liigub uurimus karmi stiili problemaatika kaudu avaramale väljale ja esitab laiema pildi ajajärgu kunstiprotsessidest.
Doktoritööga on võimalik tutvuda Eesti Kunstiakadeemia doktorikooli kodulehel.
Doktoritöö kaitsmiskomisjoni liikmed on dr Anu Allas, prof Krista Kodres, prof Andres Kurg, dr Anneli Randla ja prof Marek Tamm.
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
04.06.2019 — 07.06.2019
Seminar: Unpacking “show and tell”
Disainiteaduskond
Date: June 4, 6, 7 at 10.00 to 17.00
Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A202
Lecturer: Benjamin Lignel
Artist, writer and curator Benjamin Lignel will conduct a 3-day seminar in June, focusing on the challenges and opportunities inherent to artistic research. We will be thinking through the temporalities of making, documenting, and argumenting, and the different sort of “proof” they invoke; we will attempt a 21st century autopsy of the author-function and look at subject-positions with the help of Italo Calvino, Joan Scott and Audre Lord; we will play at presenting an object (textual or physical) for public scrutiny with a view to understanding what “stewardship of ideas” might imply.
Students who sign up for the seminar will be required to read 3 texts in advance:
Audre Lord, the Use of Anger, Women responding to Racism (1981)
Joan Scott, The Evidence of Experience (1991)
Ulrike Müller, Herstory Inventory (2011)
You will also be required to write, in conversational/diaristic mode, how you first met an idea that subequently guided your current research (max. 500 words).
Registration
The seminar is open to PhD and MA students.
Registration is open until 28.05.2019.
This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
Seminar: Unpacking “show and tell”
Teisipäev 04 juuni, 2019 — Reede 07 juuni, 2019
Disainiteaduskond
Date: June 4, 6, 7 at 10.00 to 17.00
Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A202
Lecturer: Benjamin Lignel
Artist, writer and curator Benjamin Lignel will conduct a 3-day seminar in June, focusing on the challenges and opportunities inherent to artistic research. We will be thinking through the temporalities of making, documenting, and argumenting, and the different sort of “proof” they invoke; we will attempt a 21st century autopsy of the author-function and look at subject-positions with the help of Italo Calvino, Joan Scott and Audre Lord; we will play at presenting an object (textual or physical) for public scrutiny with a view to understanding what “stewardship of ideas” might imply.
Students who sign up for the seminar will be required to read 3 texts in advance:
Audre Lord, the Use of Anger, Women responding to Racism (1981)
Joan Scott, The Evidence of Experience (1991)
Ulrike Müller, Herstory Inventory (2011)
You will also be required to write, in conversational/diaristic mode, how you first met an idea that subequently guided your current research (max. 500 words).
Registration
The seminar is open to PhD and MA students.
Registration is open until 28.05.2019.
This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
11.04.2019
EKA doktorikooli konverents
Doktorikool
|
|
|
|
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
EKA doktorikooli konverents
Neljapäev 11 aprill, 2019
Doktorikool
|
|
|
|
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
21.12.2018
Varvara Guljajeva doktoritöö kaitsmine
Disainiteaduskond
21. detsembril 2018. a kaitseb Eesti Kunstiakadeemia kunsti ja disaini eriala doktorant Varvara Guljajeva doktoritööd “Interaktsioonist osalusjärgsuseni: aktiivse osaleja kaduv roll”(“From interaction to post-participation: the disappearing role of the active participant”).
Avalik kaitsmine toimub algusega kell 12.00 Põhja pst 7, ruumis A101
Doktoritöö juhendajad: dr Raivo Kelomees (Eesti Kunstiakadeemia) ja dr Pau Waelder (The Open University of Catalonia)
Eelretsensendid: prof dr Christa Sommerer (Interface Cultures, The University of Art and Design Linz) ja prof dr Moises Mañas Carbonell (Faculty of Fine Arts, Polytechnic University of Valencia)
Oponent: prof dr Christa Sommerer (Interface Cultures, The University of Art and Design Linz)
Varvara Guljajeva loomepõhine doktoritöö analüüsib ja kontekstualiseerib osalusjärgsuse vaatepunktist passiivset interaktsiooni publikuga ning vaatleb, kuidas interaktiivses kunstis on aktiivne osalus asendunud passiivsega. Doktoritöö käsitleb interaktiivse kunsti ajalugu ja identiteedidiskursust, uurides seda, kuidas räägitakse kunstiteostest, mis ei kaasa publikut, kuid hõlmavad sisemist süsteemiinteraktsiooni andmeallikaga. Teisisõnu, uurimus käsitleb huvi nihkumist inimese ja masina vaheliselt interaktsioonilt süsteemidevahelisele ning selle põhjusi. Käesolevas doktoritöös on eristatud vahetut ja kaudset osalusjärgsust. Valitud kunstiteoseid on uuritud seega kontseptsiooni, vahetu või kaudse osalusjärgsuse ja teostuse vaatepunktist. Lisaks on iga osalusjärgsuse alamkategooria all tutvustatud ja analüüsitud teiste kunstnike seonduvaid teoseid.
Lõpuks annab doktoritöö oma panuse interaktiivse kunsti arendamisse, analüüsides ja kontekstualiseerides osalusjärgsusena avalduvat passiivset osalust publikuga. Autor väidab, et osalusjärgsuse mõiste aitab käsitleda nihet aktiivselt vaatajalt passiivsele keerulisel andmejälitusajastul, mil inimestelt nõusolekut küsimata neid pidevalt jälgitakse, jälitatakse ja vaadeldakse.
Doktoritööga on võimalik tutvuda Eesti Kunstiakadeemia doktorikooli kodulehel.
Kaitsmine toimub inglise keeles.
Doktoritöö kaitsmiskomisjoni liikmed on dr Liina Unt, dr Epp Lankots, dr Virve Sarapik, dr Roomet Jakapi, dr Tahiroglu Koray, prof Kirke Kangro
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
Varvara Guljajeva doktoritöö kaitsmine
Reede 21 detsember, 2018
Disainiteaduskond
21. detsembril 2018. a kaitseb Eesti Kunstiakadeemia kunsti ja disaini eriala doktorant Varvara Guljajeva doktoritööd “Interaktsioonist osalusjärgsuseni: aktiivse osaleja kaduv roll”(“From interaction to post-participation: the disappearing role of the active participant”).
Avalik kaitsmine toimub algusega kell 12.00 Põhja pst 7, ruumis A101
Doktoritöö juhendajad: dr Raivo Kelomees (Eesti Kunstiakadeemia) ja dr Pau Waelder (The Open University of Catalonia)
Eelretsensendid: prof dr Christa Sommerer (Interface Cultures, The University of Art and Design Linz) ja prof dr Moises Mañas Carbonell (Faculty of Fine Arts, Polytechnic University of Valencia)
Oponent: prof dr Christa Sommerer (Interface Cultures, The University of Art and Design Linz)
Varvara Guljajeva loomepõhine doktoritöö analüüsib ja kontekstualiseerib osalusjärgsuse vaatepunktist passiivset interaktsiooni publikuga ning vaatleb, kuidas interaktiivses kunstis on aktiivne osalus asendunud passiivsega. Doktoritöö käsitleb interaktiivse kunsti ajalugu ja identiteedidiskursust, uurides seda, kuidas räägitakse kunstiteostest, mis ei kaasa publikut, kuid hõlmavad sisemist süsteemiinteraktsiooni andmeallikaga. Teisisõnu, uurimus käsitleb huvi nihkumist inimese ja masina vaheliselt interaktsioonilt süsteemidevahelisele ning selle põhjusi. Käesolevas doktoritöös on eristatud vahetut ja kaudset osalusjärgsust. Valitud kunstiteoseid on uuritud seega kontseptsiooni, vahetu või kaudse osalusjärgsuse ja teostuse vaatepunktist. Lisaks on iga osalusjärgsuse alamkategooria all tutvustatud ja analüüsitud teiste kunstnike seonduvaid teoseid.
Lõpuks annab doktoritöö oma panuse interaktiivse kunsti arendamisse, analüüsides ja kontekstualiseerides osalusjärgsusena avalduvat passiivset osalust publikuga. Autor väidab, et osalusjärgsuse mõiste aitab käsitleda nihet aktiivselt vaatajalt passiivsele keerulisel andmejälitusajastul, mil inimestelt nõusolekut küsimata neid pidevalt jälgitakse, jälitatakse ja vaadeldakse.
Doktoritööga on võimalik tutvuda Eesti Kunstiakadeemia doktorikooli kodulehel.
Kaitsmine toimub inglise keeles.
Doktoritöö kaitsmiskomisjoni liikmed on dr Liina Unt, dr Epp Lankots, dr Virve Sarapik, dr Roomet Jakapi, dr Tahiroglu Koray, prof Kirke Kangro
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
18.11.2018
EKA ja EMTA ühisseminar
Disainiteaduskond
18.11.2018
Eesti Kunstiakadeemia
Ruum A403
KAVA
10.45 kogunemine
11.00-11.30 Ruth-Helene Melioranski “Eesti uute disainipraktikatekontseptualiseerimisest”
11.30-12.00 Katrin Kabun „Lambavilla rehabiliteerimine – arhailisematerjali rakendusvõimalused kaasaegses disainis“
12.00-12.30 Maarja Mitt „Ruum: näitleja psühhotehniline vahend“
12.30-12.45 kohvipaus
12.50-13.20 Sirja-Liisa Eelma „Tühjuse paradoks. Maalipraktika, (näituse)ruumist ümbritseva oleku muutmiseni”
13.20-13.50 Jaak Sikk „Stiimuli abil indutseeritud mentaalse ettekujutusemõju vabaimprovisatsioonilisele mänguprotsessile — katselineuurimisprotsess“
13.50-14.20 Piret Jaaks „Kogukondliku dramaturgia eetiline dimensioon“
14.20-14.50 Andrus Kallastu „Mukselist võrsub muusika. Ühe kompositsioonimeetodi kirjeldus“
14.50-15.00 kokkuvõte
15.00 majaekskursioon
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
EKA ja EMTA ühisseminar
Pühapäev 18 november, 2018
Disainiteaduskond
18.11.2018
Eesti Kunstiakadeemia
Ruum A403
KAVA
10.45 kogunemine
11.00-11.30 Ruth-Helene Melioranski “Eesti uute disainipraktikatekontseptualiseerimisest”
11.30-12.00 Katrin Kabun „Lambavilla rehabiliteerimine – arhailisematerjali rakendusvõimalused kaasaegses disainis“
12.00-12.30 Maarja Mitt „Ruum: näitleja psühhotehniline vahend“
12.30-12.45 kohvipaus
12.50-13.20 Sirja-Liisa Eelma „Tühjuse paradoks. Maalipraktika, (näituse)ruumist ümbritseva oleku muutmiseni”
13.20-13.50 Jaak Sikk „Stiimuli abil indutseeritud mentaalse ettekujutusemõju vabaimprovisatsioonilisele mänguprotsessile — katselineuurimisprotsess“
13.50-14.20 Piret Jaaks „Kogukondliku dramaturgia eetiline dimensioon“
14.20-14.50 Andrus Kallastu „Mukselist võrsub muusika. Ühe kompositsioonimeetodi kirjeldus“
14.50-15.00 kokkuvõte
15.00 majaekskursioon
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
16.11.2018
Sofia Hallik’u näituse eelretsenseerimine
Disainiteaduskond
Reedel, 16. novembril 2018. a kell 14.00 toimub ARSi projektiruumis (Pärnu mnt 154, Tallinn) kunsti ja disaini eriala doktorandi Sofia Hallik’u doktoritöö loomingulise osa juurde kuuluva isikunäituse “Tangibility Matters” eelretsenseerimine.
Näitus on avatud:
15.11.2018 kell 12-18
16.11.2018 kell 12-20 (kell 18.00 toimub näituse lõpetamine)
Doktoritöö juhendajad on prof Kadri Mälk (Eesti Kunstiakadeemia) ja dr Jaak Tomberg.
Näituse eelretsensendid on dr Kärt Ojavee (Eesti Kunstiakadeemia) ja dr Raivo Kelomees (Eesti Kunstiakadeemia).
Ehtesari, mis on tehtud näituse jaoks doktoritöö raames, kujutab endast käsitöö ja digitaalse tootmise hübriidi. Luues ehet tunneb autor vajadust seda puudutada ja kompida, kuid 3D-printeriga tehtud objekt on tühi vorm, mis tuleb millegagi täita. Tehnoloogiamaailmas tunneb autor puudust füüsilisest kontaktist kunstiteosega, kuna CAD-programmiga töötamine ja 3D-printimine muudavad käeagakatsutavuse olemust. Just seetõttu autor kustutab prinditud objektilt digitaalsuse kihi käsitöö ja ehtekunsti traditsiooniliste võtetega. Nii tekib 3D-prinditud objektile emotsioon.
Näitusel välja pandud tööd on sündinud kahest vastuolulisest algest: digitaalne tootmine ja käsitöö. Need kehastavad inimese ja masina vastastikust lähedust. Teisisõnu, sel ajal, kui inimesed üha enam pöörduvad digitaalse maailma poole, muutub tehnoloogia inimlikumaks.
Sofia Hallik (s.1991) on ehtekunstnik ning Eesti Kunstiakadeemia doktorant. Oma doktoritöös “Hand vs. Machine: Three Methods of Jewellery Making” keskendub noor kunstnik innovatiivsetele materjalidele ja tehnoloogiatele. Enim huvitab teda, kuidas digitaalne tehnoloogia mõjutab ehtekunsti.
Suured tänud: Kadri Mälk, Jaak Tomberg, Oskar Narusberk, Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti osakond, 3D Koda OÜ.
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
Sofia Hallik’u näituse eelretsenseerimine
Reede 16 november, 2018
Disainiteaduskond
Reedel, 16. novembril 2018. a kell 14.00 toimub ARSi projektiruumis (Pärnu mnt 154, Tallinn) kunsti ja disaini eriala doktorandi Sofia Hallik’u doktoritöö loomingulise osa juurde kuuluva isikunäituse “Tangibility Matters” eelretsenseerimine.
Näitus on avatud:
15.11.2018 kell 12-18
16.11.2018 kell 12-20 (kell 18.00 toimub näituse lõpetamine)
Doktoritöö juhendajad on prof Kadri Mälk (Eesti Kunstiakadeemia) ja dr Jaak Tomberg.
Näituse eelretsensendid on dr Kärt Ojavee (Eesti Kunstiakadeemia) ja dr Raivo Kelomees (Eesti Kunstiakadeemia).
Ehtesari, mis on tehtud näituse jaoks doktoritöö raames, kujutab endast käsitöö ja digitaalse tootmise hübriidi. Luues ehet tunneb autor vajadust seda puudutada ja kompida, kuid 3D-printeriga tehtud objekt on tühi vorm, mis tuleb millegagi täita. Tehnoloogiamaailmas tunneb autor puudust füüsilisest kontaktist kunstiteosega, kuna CAD-programmiga töötamine ja 3D-printimine muudavad käeagakatsutavuse olemust. Just seetõttu autor kustutab prinditud objektilt digitaalsuse kihi käsitöö ja ehtekunsti traditsiooniliste võtetega. Nii tekib 3D-prinditud objektile emotsioon.
Näitusel välja pandud tööd on sündinud kahest vastuolulisest algest: digitaalne tootmine ja käsitöö. Need kehastavad inimese ja masina vastastikust lähedust. Teisisõnu, sel ajal, kui inimesed üha enam pöörduvad digitaalse maailma poole, muutub tehnoloogia inimlikumaks.
Sofia Hallik (s.1991) on ehtekunstnik ning Eesti Kunstiakadeemia doktorant. Oma doktoritöös “Hand vs. Machine: Three Methods of Jewellery Making” keskendub noor kunstnik innovatiivsetele materjalidele ja tehnoloogiatele. Enim huvitab teda, kuidas digitaalne tehnoloogia mõjutab ehtekunsti.
Suured tänud: Kadri Mälk, Jaak Tomberg, Oskar Narusberk, Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti osakond, 3D Koda OÜ.
Näitust toetab Eesti Kultuurkapital.
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
19.11.2018
Seminar: Using Psychoanalysis in Artistic Research
Disainiteaduskond
Date: November 19, 2018 at 14.00 – 17.30
Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A502
Lecturer: Pia Sivenius
The idea of using psychoanalysis for artistic research seems tempting for artists in various fields, designers and architects. The aim of the seminar is to introduce the cornerstones of the theories of psychoanalysis and reflect on their uses in the field of arts.
Pia Sivenius specialises in the French psychoanalysis theories. She has published numerous articles on the subject and translated the works of Lacan, Kristeva and Irigaray into the Finnish language. She is the long standing research coordinator in Aalto Arts (formerly University of Art and Design Helsinki) which gives her valuable insight into current artistic research.
Registration
Theseminar is open to PhD and MA students. Registration is open until16.11.
Program
14.00-15.30 seminar
15.30-16.00 break
16.00-17.30 seminar
This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).
Postitas Elika Kiilo — Püsilink
Seminar: Using Psychoanalysis in Artistic Research
Esmaspäev 19 november, 2018
Disainiteaduskond
Date: November 19, 2018 at 14.00 – 17.30
Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A502
Lecturer: Pia Sivenius
The idea of using psychoanalysis for artistic research seems tempting for artists in various fields, designers and architects. The aim of the seminar is to introduce the cornerstones of the theories of psychoanalysis and reflect on their uses in the field of arts.
Pia Sivenius specialises in the French psychoanalysis theories. She has published numerous articles on the subject and translated the works of Lacan, Kristeva and Irigaray into the Finnish language. She is the long standing research coordinator in Aalto Arts (formerly University of Art and Design Helsinki) which gives her valuable insight into current artistic research.
Registration
Theseminar is open to PhD and MA students. Registration is open until16.11.
Program
14.00-15.30 seminar
15.30-16.00 break
16.00-17.30 seminar
This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).
Postitas Elika Kiilo — Püsilink