Aarne Mesikäpp 80: “Kuradi kurb kunstinäitus” EKA raamatukogus

23.04.2019 — 25.05.2019

Aarne Mesikäpp 80: “Kuradi kurb kunstinäitus” EKA raamatukogus

dav

Teisipäeval, 23. aprillil kell 16 avatakse EKA raamatukogus EKA graafika osakonna legendaarse meistri Aarne Mesikäpp’a näitus “Kuradi kurb kunstinäitus”.

Aarne Mesikäpp on sündinud 23. aprillil 1939 Tallinnas. Ta on õppinud Tartu Kunstikoolis teatridekoratsiooni erialal 1955­–1960 ja Eesti Riiklikus Kunstiinstituudis graafika erialal 1960­–1966. Alates 1967. aastast töötab ta Kunstiakadeemia õppejõuna, graafikakateedri juhatajana (1983–1985), meistrina.

Ta on kujundanud raamatuid, plakateid ja tarbegraafikat ning viimasel ajal teinud vabagraafikat kasutades selleks tüpograafia vahendeid.

EKAs raamatukogu näitusel on väljas lai valik Aarne Mesikäpa loomingust alates 1954. aastast kuni tänapäevani.

Postitas Mart Vainre — Püsilink

Aarne Mesikäpp 80: “Kuradi kurb kunstinäitus” EKA raamatukogus

Teisipäev 23 aprill, 2019 — Laupäev 25 mai, 2019

dav

Teisipäeval, 23. aprillil kell 16 avatakse EKA raamatukogus EKA graafika osakonna legendaarse meistri Aarne Mesikäpp’a näitus “Kuradi kurb kunstinäitus”.

Aarne Mesikäpp on sündinud 23. aprillil 1939 Tallinnas. Ta on õppinud Tartu Kunstikoolis teatridekoratsiooni erialal 1955­–1960 ja Eesti Riiklikus Kunstiinstituudis graafika erialal 1960­–1966. Alates 1967. aastast töötab ta Kunstiakadeemia õppejõuna, graafikakateedri juhatajana (1983–1985), meistrina.

Ta on kujundanud raamatuid, plakateid ja tarbegraafikat ning viimasel ajal teinud vabagraafikat kasutades selleks tüpograafia vahendeid.

EKAs raamatukogu näitusel on väljas lai valik Aarne Mesikäpa loomingust alates 1954. aastast kuni tänapäevani.

Postitas Mart Vainre — Püsilink

22.04.2019 — 30.04.2019

EKA Galerii näituseprogrammi taotlusvooru tähtaeg pikeneb 30. aprillini!

EKA_galerii_open-call_1

Avatud on EKA Galerii projektide taotlusvoor aastaks 2020. Taotlusvoor on avatud kohalikele ja rahvusvahelistele kunstiprojektidele, isiku-ja kuraatorinäitustele, üritustele, performance’itele ja töötubadele. EKA Galerii näitusepind on rendivaba.

Rohkem infot: https://www.artun.ee/eka-naitused/taotlused/

Taotluste tähtaeg 30.04.2019

Postitas Pire Sova — Püsilink

EKA Galerii näituseprogrammi taotlusvooru tähtaeg pikeneb 30. aprillini!

Esmaspäev 22 aprill, 2019 — Teisipäev 30 aprill, 2019

EKA_galerii_open-call_1

Avatud on EKA Galerii projektide taotlusvoor aastaks 2020. Taotlusvoor on avatud kohalikele ja rahvusvahelistele kunstiprojektidele, isiku-ja kuraatorinäitustele, üritustele, performance’itele ja töötubadele. EKA Galerii näitusepind on rendivaba.

Rohkem infot: https://www.artun.ee/eka-naitused/taotlused/

Taotluste tähtaeg 30.04.2019

Postitas Pire Sova — Püsilink

06.05.2019 — 08.05.2019

Seminar: Utilizing Art and Design Practice as a Method for Research Inquiry

Date: 6–8 May 2019 at 10.00 – 15.30

Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A402 (6-7 May), A301 (8 May)

Lecturer: Nithikul Nimkulrat

 

Practice-based research[1]has been adopted by creative practitioners in various art and design disciplines for over three decades. Its basic proposition is that “not only is practice embedded in the research process but research questions arise from the process of practice, the answers to which are directed toward enlightening and enhancing practice” (Candy and Edmonds 2018, p. 63). An emphasis on the contribution of research outcomes from practice-based research is that new knowledge is generated to inform creative practice and such knowledge may at times only be obtainable by means of practice.

 

Whilst artifacts created from within a research project is viewed as an integral part of the practice-based research process, they are expected to be placed in context through written theses and/or disseminated in published papers. By the necessity of written theses in academic research, reflection and documentation of the creative process and the overall research process is unavoidable (Nimkulart 2007).

This seminar aims to assist art and design students in situating their creative artifacts in research (Nimkulrat 2013) and in designing and structing their research conduct that involves their own practice as a research method based on their research questions initially set. This is not to understand practice as research. Practice is not research but can play a significant role in research.

 

The seminar will focus on the following research components:

  1. Research question– Why would art and design practice be necessary for answering it?
  2. Research process– How is it constructed based on the research question? Where is art and design practice located within the research process? How is documentation performed throughout the processes? How does reflection drive the process further and transform the research question initially set?
  3. Artifacts– Do they answer or support the written thesis to answer the research question?

In addition, the seminar will highlight how documentation functions as a research tool for capturing the practitioner-researcher’s reflection in- and on- action (Mäkelä and Nimkulrat 2018).

Requirement

To participate in the seminar, please send an abstract (250 words) that describes their PhD project and includes a few photos of artifacts and their processes, if any, to elika.kiilo@artun.eeby 1 May 2019. Please note that a primary research question must be clearly stated in the abstract.

In preparation for the seminar, participants will be asked to read

Candy, L. and Edmonds E. (2018). Practice-Based Research in the Creative Arts: Foundations and Futures from the Front Line. Leonardo 51(1), 63–69. https://www.mitpressjournals.org/doi/pdf/10.1162/LEON_a_01471

Mäkelä, M., & Nimkulrat, N. (2018). Documentation as Practice-Led Research Tools for Reflection on Experiential Knowledge. FORMakademisk 11(2).

DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.1818

Nimkulrat, N. (2007). The Role of Documentation in Practice-Led Research. Journal of Research Practice, 3(1), Article M6. http://jrp.icaap.org/index.php/jrp/article/view/58/83

Nimkulrat, N. (2009). Paperness: Expressive Material in Textile Art from an Artist’s Viewpoint (pp. 34–38). Helsinki, Finland: University of Art and Design Helsinki. https://nithikul.com/PDF/Paperness.pdf

Nimkulrat, N. (2013). Situating Creative Artifacts in Art and Design Research. FORMakademisk, 6(2), Article 4. DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.657

Registration

The seminar is open to PhD students. Registration is open until 30.04.2019.

Registration form

 

Nithikul Nimkulrat is a practitioner-researcher who intertwines research with textile practice, focusing on experiential knowledge in craft processes in the context of design research. Prior to her current appointment as a Tenured Associate Professor at OCAD University in Canada in December 2018, Nithikul has worked at Estonian Academy of Arts, Loughborough University, and Aalto University, where she earned a doctorate in 2009. Nithikul is an elected council member of the Design Research Society (DRS), the convenor of the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge (EKSIG), and the leader of the Cumulus Association’s Fashion and Textile Working Group.

[1]The term “practice-based research” is chosen over “artistic research” and “practice-led research” to be used in the workshop in order to give practice a general role in scholarly research. For differentiation in meaning of different terms, see Nimkulrat (2009, pp. 34–38) and Candy and Edmonds (2018, pp. 64–65).

 

 

This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).

Postitas Elika Kiilo — Püsilink

Seminar: Utilizing Art and Design Practice as a Method for Research Inquiry

Esmaspäev 06 mai, 2019 — Kolmapäev 08 mai, 2019

Date: 6–8 May 2019 at 10.00 – 15.30

Venue: Estonian Academy of Arts, Põhja pst 7, room A402 (6-7 May), A301 (8 May)

Lecturer: Nithikul Nimkulrat

 

Practice-based research[1]has been adopted by creative practitioners in various art and design disciplines for over three decades. Its basic proposition is that “not only is practice embedded in the research process but research questions arise from the process of practice, the answers to which are directed toward enlightening and enhancing practice” (Candy and Edmonds 2018, p. 63). An emphasis on the contribution of research outcomes from practice-based research is that new knowledge is generated to inform creative practice and such knowledge may at times only be obtainable by means of practice.

 

Whilst artifacts created from within a research project is viewed as an integral part of the practice-based research process, they are expected to be placed in context through written theses and/or disseminated in published papers. By the necessity of written theses in academic research, reflection and documentation of the creative process and the overall research process is unavoidable (Nimkulart 2007).

This seminar aims to assist art and design students in situating their creative artifacts in research (Nimkulrat 2013) and in designing and structing their research conduct that involves their own practice as a research method based on their research questions initially set. This is not to understand practice as research. Practice is not research but can play a significant role in research.

 

The seminar will focus on the following research components:

  1. Research question– Why would art and design practice be necessary for answering it?
  2. Research process– How is it constructed based on the research question? Where is art and design practice located within the research process? How is documentation performed throughout the processes? How does reflection drive the process further and transform the research question initially set?
  3. Artifacts– Do they answer or support the written thesis to answer the research question?

In addition, the seminar will highlight how documentation functions as a research tool for capturing the practitioner-researcher’s reflection in- and on- action (Mäkelä and Nimkulrat 2018).

Requirement

To participate in the seminar, please send an abstract (250 words) that describes their PhD project and includes a few photos of artifacts and their processes, if any, to elika.kiilo@artun.eeby 1 May 2019. Please note that a primary research question must be clearly stated in the abstract.

In preparation for the seminar, participants will be asked to read

Candy, L. and Edmonds E. (2018). Practice-Based Research in the Creative Arts: Foundations and Futures from the Front Line. Leonardo 51(1), 63–69. https://www.mitpressjournals.org/doi/pdf/10.1162/LEON_a_01471

Mäkelä, M., & Nimkulrat, N. (2018). Documentation as Practice-Led Research Tools for Reflection on Experiential Knowledge. FORMakademisk 11(2).

DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.1818

Nimkulrat, N. (2007). The Role of Documentation in Practice-Led Research. Journal of Research Practice, 3(1), Article M6. http://jrp.icaap.org/index.php/jrp/article/view/58/83

Nimkulrat, N. (2009). Paperness: Expressive Material in Textile Art from an Artist’s Viewpoint (pp. 34–38). Helsinki, Finland: University of Art and Design Helsinki. https://nithikul.com/PDF/Paperness.pdf

Nimkulrat, N. (2013). Situating Creative Artifacts in Art and Design Research. FORMakademisk, 6(2), Article 4. DOI: https://doi.org/10.7577/formakademisk.657

Registration

The seminar is open to PhD students. Registration is open until 30.04.2019.

Registration form

 

Nithikul Nimkulrat is a practitioner-researcher who intertwines research with textile practice, focusing on experiential knowledge in craft processes in the context of design research. Prior to her current appointment as a Tenured Associate Professor at OCAD University in Canada in December 2018, Nithikul has worked at Estonian Academy of Arts, Loughborough University, and Aalto University, where she earned a doctorate in 2009. Nithikul is an elected council member of the Design Research Society (DRS), the convenor of the DRS Special Interest Group on Experiential Knowledge (EKSIG), and the leader of the Cumulus Association’s Fashion and Textile Working Group.

[1]The term “practice-based research” is chosen over “artistic research” and “practice-led research” to be used in the workshop in order to give practice a general role in scholarly research. For differentiation in meaning of different terms, see Nimkulrat (2009, pp. 34–38) and Candy and Edmonds (2018, pp. 64–65).

 

 

This event is organised by the Graduate School of Culture Studies and Arts, supported by the ASTRA project of the Estonian Academy of Arts – EKA LOOVKÄRG (European Union, European Regional Development Fund).

Postitas Elika Kiilo — Püsilink

04.12.2018

Laura De Jaegeri installatsioon SEWN LAND Vent Space projektiruumis

47115122_1041690649337223_1501160871760494592_o

Olete oodatud Laura De Jaegeri installatsiooni SEWN LAND avalikule esitlusele 4. detsembril kell 14-18.

De Jaeger on Belgia visuaalkunstnik, kes on hetkel vahetusõpingutel Eesti Kunstiakadeemia Installatsiooni ja skulptuuri osakonnas. Oma loomingus uurib ta läbi visuaalse poeesia selliseid universaalseid teemasid nagu inimloomus, elukeskkond ja kaduvus, kasutades ruumikogemuse loomisel orgaanilisi materjale. Teoses SEWN LAND jaotab De Jaeger galeriiruumi kaheks, kasutades ruumilise eraldusjoonena kaardikontekstist välja tõstetud Belgia keelepiiri.

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

Laura De Jaegeri installatsioon SEWN LAND Vent Space projektiruumis

Teisipäev 04 detsember, 2018

47115122_1041690649337223_1501160871760494592_o

Olete oodatud Laura De Jaegeri installatsiooni SEWN LAND avalikule esitlusele 4. detsembril kell 14-18.

De Jaeger on Belgia visuaalkunstnik, kes on hetkel vahetusõpingutel Eesti Kunstiakadeemia Installatsiooni ja skulptuuri osakonnas. Oma loomingus uurib ta läbi visuaalse poeesia selliseid universaalseid teemasid nagu inimloomus, elukeskkond ja kaduvus, kasutades ruumikogemuse loomisel orgaanilisi materjale. Teoses SEWN LAND jaotab De Jaeger galeriiruumi kaheks, kasutades ruumilise eraldusjoonena kaardikontekstist välja tõstetud Belgia keelepiiri.

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

12.12.2018 — 19.12.2018

Fototudengite grupinäitus AVAMINE Vent Space projektiruumis

47578297_1955708954514369_6644921685222883328_o

Kolmapäeval 12.12 kell 19 avame Vent Space projektiruumis (Vabaduse väljak 6/8) näituse “Avamine”.

Tegemist on Eesti Kunstiakadeemia fotograafia osakonnas 2. aastat õppivate tudengite esimese ühisnäitusega.

Osalevad: Kristiina Aarna, Ben Caro, Gerda Nurk, Diana Olesjuk, Anna Pazucha, Pille-Riin Vihtre & Lisann Lillevere

Grupinäitus “Avamine/ Disassemble” läheneb osadeks võtmise teemale läbi noorte autorite pilgu. Me analüüsimine, avame, opereerime, uurime, jälgime, teeme tükkideks, kasutades selleks kaamerapõhiseid meediume. Seejärel paneme tükid kokku nii, et omandame uusi teadmisi, uue suhtumise või saavutame uue viisi osade ühendamiseks tervikuks. Meie eesmärk on uurida enesele hetkel kõige olulisemaid nähtusi visuaalsete töövahenditega ning jagada oma vaatlemistulemusi teiega.

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

Fototudengite grupinäitus AVAMINE Vent Space projektiruumis

Kolmapäev 12 detsember, 2018 — Kolmapäev 19 detsember, 2018

47578297_1955708954514369_6644921685222883328_o

Kolmapäeval 12.12 kell 19 avame Vent Space projektiruumis (Vabaduse väljak 6/8) näituse “Avamine”.

Tegemist on Eesti Kunstiakadeemia fotograafia osakonnas 2. aastat õppivate tudengite esimese ühisnäitusega.

Osalevad: Kristiina Aarna, Ben Caro, Gerda Nurk, Diana Olesjuk, Anna Pazucha, Pille-Riin Vihtre & Lisann Lillevere

Grupinäitus “Avamine/ Disassemble” läheneb osadeks võtmise teemale läbi noorte autorite pilgu. Me analüüsimine, avame, opereerime, uurime, jälgime, teeme tükkideks, kasutades selleks kaamerapõhiseid meediume. Seejärel paneme tükid kokku nii, et omandame uusi teadmisi, uue suhtumise või saavutame uue viisi osade ühendamiseks tervikuks. Meie eesmärk on uurida enesele hetkel kõige olulisemaid nähtusi visuaalsete töövahenditega ning jagada oma vaatlemistulemusi teiega.

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

15.02.2019 — 01.03.2019

Angela Ramíreze isikunäitus MÕNIKORD ME MÄLETAME [MÄLETATUD] Vent Space projektiruumis

51732488_1086163848223236_6722936991605850112_o

Reedel, 15. veebruaril 2019 kell 19:30 avab Angela ‘Goo’ Ramírez Vent Space projektiruumis areneva näituse “Mõnikord me mäletame [mäletatud]”. Näitus ning kunstnikuresidentuur on avatud E-N kell 13:00-17:00 ning L-P kell 13:00-19:00 kuni 28. veebruarini. Näituse lõpetamine toimub reedel, 1. märtsil kell 19:30.

Goo praeguseks huviks on mälu enda teadvuse ehk metamälu uurimine mäletamispüüde materialiseerumise kaudu.

“Mõnikord me mäletame [mäletatud]” on näitus, mis uurib näituse “Mõnikord me mäletame” metamälu. Taandudes minevikku, toob aeg – mäluks hädavajalik mateeria – esile loomingulise protsessi, mille kaudu me valides, unustades ning ettekujutades moonutame oma mälestusi vastavalt sellele, mis meile antud hetkes oluline on.

Angela ‘Goo’ on ruumi- ja linnaplanneerimise ning pedagoogika taustaga. Ta on töötanud uurijana Tecnologico de Monterrey ülikoolis ning kureerinud arhitektuurinäitusi/kunsti Queretaro linnamuuseumis, Mehhikos. Hetkel õpib ta Kaasaegse kunsti magistriõppekaval Eesti Kunstiakadeemias.

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

Angela Ramíreze isikunäitus MÕNIKORD ME MÄLETAME [MÄLETATUD] Vent Space projektiruumis

Reede 15 veebruar, 2019 — Reede 01 märts, 2019

51732488_1086163848223236_6722936991605850112_o

Reedel, 15. veebruaril 2019 kell 19:30 avab Angela ‘Goo’ Ramírez Vent Space projektiruumis areneva näituse “Mõnikord me mäletame [mäletatud]”. Näitus ning kunstnikuresidentuur on avatud E-N kell 13:00-17:00 ning L-P kell 13:00-19:00 kuni 28. veebruarini. Näituse lõpetamine toimub reedel, 1. märtsil kell 19:30.

Goo praeguseks huviks on mälu enda teadvuse ehk metamälu uurimine mäletamispüüde materialiseerumise kaudu.

“Mõnikord me mäletame [mäletatud]” on näitus, mis uurib näituse “Mõnikord me mäletame” metamälu. Taandudes minevikku, toob aeg – mäluks hädavajalik mateeria – esile loomingulise protsessi, mille kaudu me valides, unustades ning ettekujutades moonutame oma mälestusi vastavalt sellele, mis meile antud hetkes oluline on.

Angela ‘Goo’ on ruumi- ja linnaplanneerimise ning pedagoogika taustaga. Ta on töötanud uurijana Tecnologico de Monterrey ülikoolis ning kureerinud arhitektuurinäitusi/kunsti Queretaro linnamuuseumis, Mehhikos. Hetkel õpib ta Kaasaegse kunsti magistriõppekaval Eesti Kunstiakadeemias.

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

04.03.2019 — 05.03.2019

Kadri Liis Rääki ja Wondering O installatsioon RISOOPIA2 Vent Space projektiruumis

rhizopia pic

Kadri Liis Rääk ja Wondering O (Mihkel Tomberg) avavad 3. märtsil kell 19:00 Vent Space projektiruumis audiovisuaalse installatsiooni „Risoopia2”. Avaõhtul toimub improvisatsiooniline live-kontsert.

Risoopia2 on pidevalt arenev ja muutuv multidistsiplinaarne keskkond, mille aktiveerivad sinna sisenevad inimesed. Risoopia ehk risoomne utoopia on elusorganism, spekulatiivne narratiiv, kus tähendused tekivad lõpmatutes sõlmpunktides. Lood minevikest, olevikest ja tulevikest hoiavad seda organismi elus, toidavad ja täiendavad. Risoopia2 on taktiilne mängumaa, millega kõik on oodatud ühinema ning mille lugusid kuulama. Piiride hägustudes tärkavad sidemed.

Kadri Liis Rääk õpib hetkel Eesti Kunstiakadeemia Kaasaegse kunsti õppekava magistriõppes. Ta on lõpetanud nii stsenograafiaõpingud EKA-s kui ka magistriõpingud autonoomse disaini vallas KASK’i ülikoolis Gentis, Belgias. Käesolev installatsioon on osa jätkuteosest, mis KASK’is alguse sai. Tema uurimisvaldkonnaks on tajud vahendatud reaalsuses: tajuorganid kui liidesed (“interfaces”) maailma loomiseks ja mõtestamiseks. Hetkel tegeleb ta intensiivsemalt spekulatiivsete narratiivide ning posthumanismi uurimisega installatiivses kontekstis.

Mihkel Tomberg õpib Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias audiovisuaalset kompositsiooni. Ta on tuntud projektidest “Algorütmid” ja “Heaven’s Trumpet” ning teinud erinevaid helikujundusi paljudele audiovisuaalsetele projektidele. Ta on osalenud näitustel Eestis ja Itaalias.

Näitus on avatud 4.-5. märtsil kell 14-19.

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

Kadri Liis Rääki ja Wondering O installatsioon RISOOPIA2 Vent Space projektiruumis

Esmaspäev 04 märts, 2019 — Teisipäev 05 märts, 2019

rhizopia pic

Kadri Liis Rääk ja Wondering O (Mihkel Tomberg) avavad 3. märtsil kell 19:00 Vent Space projektiruumis audiovisuaalse installatsiooni „Risoopia2”. Avaõhtul toimub improvisatsiooniline live-kontsert.

Risoopia2 on pidevalt arenev ja muutuv multidistsiplinaarne keskkond, mille aktiveerivad sinna sisenevad inimesed. Risoopia ehk risoomne utoopia on elusorganism, spekulatiivne narratiiv, kus tähendused tekivad lõpmatutes sõlmpunktides. Lood minevikest, olevikest ja tulevikest hoiavad seda organismi elus, toidavad ja täiendavad. Risoopia2 on taktiilne mängumaa, millega kõik on oodatud ühinema ning mille lugusid kuulama. Piiride hägustudes tärkavad sidemed.

Kadri Liis Rääk õpib hetkel Eesti Kunstiakadeemia Kaasaegse kunsti õppekava magistriõppes. Ta on lõpetanud nii stsenograafiaõpingud EKA-s kui ka magistriõpingud autonoomse disaini vallas KASK’i ülikoolis Gentis, Belgias. Käesolev installatsioon on osa jätkuteosest, mis KASK’is alguse sai. Tema uurimisvaldkonnaks on tajud vahendatud reaalsuses: tajuorganid kui liidesed (“interfaces”) maailma loomiseks ja mõtestamiseks. Hetkel tegeleb ta intensiivsemalt spekulatiivsete narratiivide ning posthumanismi uurimisega installatiivses kontekstis.

Mihkel Tomberg õpib Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias audiovisuaalset kompositsiooni. Ta on tuntud projektidest “Algorütmid” ja “Heaven’s Trumpet” ning teinud erinevaid helikujundusi paljudele audiovisuaalsetele projektidele. Ta on osalenud näitustel Eestis ja Itaalias.

Näitus on avatud 4.-5. märtsil kell 14-19.

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

19.03.2019

Graffitipidu by Seljomuv Vent Space projektiruumis

53736315_378438389375383_2845599752689549312_o

Tere tulemast!
Live graffiti, muusika ja riimid.
Performance’iga astub ette rühmitus SELJOS!

DJ:
—Ken Two
https://www.facebook.com/djkentwo/
—Q100
https://www.facebook.com/iamq100/

MC:
Päda ja Ronaldo Da Vinci
https://www.facebook.com/kaheksksksa/

Postitas Kati Ots — Püsilink

Graffitipidu by Seljomuv Vent Space projektiruumis

Teisipäev 19 märts, 2019

53736315_378438389375383_2845599752689549312_o

Tere tulemast!
Live graffiti, muusika ja riimid.
Performance’iga astub ette rühmitus SELJOS!

DJ:
—Ken Two
https://www.facebook.com/djkentwo/
—Q100
https://www.facebook.com/iamq100/

MC:
Päda ja Ronaldo Da Vinci
https://www.facebook.com/kaheksksksa/

Postitas Kati Ots — Püsilink

25.04.2019 — 28.04.2019

Mari-Liis Sõrgi isikunäitus LAEST VÕETUD VAIKUS Vent Space projektiruumis

telo 527

Neljapäeval, 25.04.2019 kell 18.00 avab Mari-Liis Sõrg Vent Space projektiruumis isikunäituse „Laest võetud vaikus ”. Näitus jääb avatuks kuni 28. aprillini 2019, R kell 14-19 ja L, P 12-18.

Kunstnik käsitleb näitusel mäletamisele mitte kuuluvate, kuid samas meelde sööbinud vaadete lugu. Maailmas, kus hetked on oma pikkuse kaotanud, paisub hirm kaduvuse ees. Selle hirmu kammitsais asutakse talletama minevikku ja olevikku, painav rahutus sunnib koguma vaateid, esemeid, andmeid, kirjeid. Paanilises kogumise tuhinas kadunud rahu asendub ebakindla tulevikuvaatega. Seevastu hetked, mida pole proovitud arhiveerida, saavad nautida vaikust ning vabadust. Kasutades maali ja fotograafiat vaadeldakse vastuolu kujutamise ja säilitamise vahel.

Mari-Liis Sõrg on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia graafika osakonna (BA 2018) ning hetkel jätkab õpinguid kaasaegse kunsti erialal (MA).

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

Mari-Liis Sõrgi isikunäitus LAEST VÕETUD VAIKUS Vent Space projektiruumis

Neljapäev 25 aprill, 2019 — Pühapäev 28 aprill, 2019

telo 527

Neljapäeval, 25.04.2019 kell 18.00 avab Mari-Liis Sõrg Vent Space projektiruumis isikunäituse „Laest võetud vaikus ”. Näitus jääb avatuks kuni 28. aprillini 2019, R kell 14-19 ja L, P 12-18.

Kunstnik käsitleb näitusel mäletamisele mitte kuuluvate, kuid samas meelde sööbinud vaadete lugu. Maailmas, kus hetked on oma pikkuse kaotanud, paisub hirm kaduvuse ees. Selle hirmu kammitsais asutakse talletama minevikku ja olevikku, painav rahutus sunnib koguma vaateid, esemeid, andmeid, kirjeid. Paanilises kogumise tuhinas kadunud rahu asendub ebakindla tulevikuvaatega. Seevastu hetked, mida pole proovitud arhiveerida, saavad nautida vaikust ning vabadust. Kasutades maali ja fotograafiat vaadeldakse vastuolu kujutamise ja säilitamise vahel.

Mari-Liis Sõrg on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia graafika osakonna (BA 2018) ning hetkel jätkab õpinguid kaasaegse kunsti erialal (MA).

Vent Space’i toetab Eesti Kunstiakadeemia Üliõpilasesindus.

Postitas Kati Ots — Püsilink

19.04.2019 — 25.04.2019

Väljasuremine või Vastuhakk? XR Eesti aktsioon Vent Space projektiruumis

57253533_2350215841709299_2109631126262775808_o
Screenshot 2019-04-19 18.13.52
Screenshot 2019-04-19 18.13.52

Meie planeet on suremas.

Kliima- ja ökoloogiline kriis võivad juba paari põlvkonna jooksul viia nii inimkonna kui ka enamiku teisi loomaliike väljasuremiseni.

Valitsused ja suurkorporatsioonid on ametis vabanduste välja mõtlemise ning teatri tegemisega, et tähelepanu olulistelt teemadelt kõrvale juhtida.

Kas keegi üldse tegeleb selle probleemiga?

Jah!

15.-21. aprillil toimub Rahvusvaheline Vastuhakk Väljasuremisele: ülemaailmne massiprotestide laine, mida korraldab liikumine Extinction Rebellion, mille keskus asub Londonis.

Protestijad on hõivanud olulised liiklussõlmed, häirides sellega linnade tavapärast toimimist ning nõudes valitsuselt ja ühiskonnalt viivitamatut probleemiga tegelemist ka massarreteerimiste kiuste.

Tallinna keskmes asuv Vent Space projektiruum saab vahemikus 19.-23. aprillini Eesti kliimaprotestide keskuseks. Kajastame nii Eestis kui ka üle maailma toimuvaid protestiaktsioone, viime läbi kliimakriisi teemalisi workshop’e ja loenguid ning toetame kõikjal maailmas meie tuleviku nimel vapralt võitlevaid aktiviste.

Avamine toimub reedel, 19. aprillil kell 19.00.

Info workshop’ide ja loengute kohta avaldame jooksvalt.

Näitust korraldab Tiiu Lausmaa, EKA maaliosakonna bakalaureusetaseme 2018 aasta vilistlane koos ülejäänud XR Eesti tiimiga.

Postitas Kati Ots — Püsilink

Väljasuremine või Vastuhakk? XR Eesti aktsioon Vent Space projektiruumis

Reede 19 aprill, 2019 — Neljapäev 25 aprill, 2019

57253533_2350215841709299_2109631126262775808_o
Screenshot 2019-04-19 18.13.52
Screenshot 2019-04-19 18.13.52

Meie planeet on suremas.

Kliima- ja ökoloogiline kriis võivad juba paari põlvkonna jooksul viia nii inimkonna kui ka enamiku teisi loomaliike väljasuremiseni.

Valitsused ja suurkorporatsioonid on ametis vabanduste välja mõtlemise ning teatri tegemisega, et tähelepanu olulistelt teemadelt kõrvale juhtida.

Kas keegi üldse tegeleb selle probleemiga?

Jah!

15.-21. aprillil toimub Rahvusvaheline Vastuhakk Väljasuremisele: ülemaailmne massiprotestide laine, mida korraldab liikumine Extinction Rebellion, mille keskus asub Londonis.

Protestijad on hõivanud olulised liiklussõlmed, häirides sellega linnade tavapärast toimimist ning nõudes valitsuselt ja ühiskonnalt viivitamatut probleemiga tegelemist ka massarreteerimiste kiuste.

Tallinna keskmes asuv Vent Space projektiruum saab vahemikus 19.-23. aprillini Eesti kliimaprotestide keskuseks. Kajastame nii Eestis kui ka üle maailma toimuvaid protestiaktsioone, viime läbi kliimakriisi teemalisi workshop’e ja loenguid ning toetame kõikjal maailmas meie tuleviku nimel vapralt võitlevaid aktiviste.

Avamine toimub reedel, 19. aprillil kell 19.00.

Info workshop’ide ja loengute kohta avaldame jooksvalt.

Näitust korraldab Tiiu Lausmaa, EKA maaliosakonna bakalaureusetaseme 2018 aasta vilistlane koos ülejäänud XR Eesti tiimiga.

Postitas Kati Ots — Püsilink