Soovitame lugeda erinevaid artikleid ja materjale, mis aitavad oma õpetamist mõtestada ning luua paremaid võimalusi üliõpilaste õppimise toetuseks.
Üks juhtivaid loomeülikoole – University of the Arts London annab välja loomevaldkonna õpetamise teemalist ajakirja Spark: UAL Creative Teaching and Learning Journal, mis on täistekstidena veebist kättesaadav. Vaata artikleid SIIT
The journal, published twice a year by the Teaching and Learning Exchange, is a creative space for the UAL community to:
Archimedese toetusel on välja antud mitmeid allikaid, nagu näiteks:
- Õppejõud ja üliõpilane: rollikäsitluse vaade. Uuringu lõpparuanne. Tartu ülikool, 2014
- Ülekantavate pädevuste arendamine kõrghariduses. Archimedes, 2014
- Täiskasvanud õppijad Eesti kõrgharidussüsteemis. Archimedes, 2013
- Õppemeetodid kõrgkoolis. Archimedes, 2013
- Väljundipõhine hindamine kõrgkoolis. Archimedes, 2009
- Õppekava arendamise juhendmaterjal. Archimedes, 2009
Teisi Archimedese toel väljaantud allikaid vaata SIIT
Erivajadustega ja/või psüühikahäirega õppija toetamine. Lingid praktilistele nõuannetele, kuidas valmistada ette ja viia läbi erivajadustega õppijaid kaasavaid koolitusi.
Üldised nõuanded puudest tingitud erivajadustega õppijate kaasamiseks täiskasvanukoolitusse.
Nõuanded kuulmispuudega õppijate kaasamiseks täiskasvanukoolitusse.
Nõuanded nägemispuudega õppijate kaasamiseks täiskasvanukoolitusse.
Post-digital Art School: Finding new ways to prepare students for a meaningful career in today’s creative industries
Mujal maailmas räägitakse üha enam ümberpööratud õppest – tegemist väga populaarse lähenemisega. Vaata järgi vastavasisuliselt inglisekeelselt e-kursuselt http://www.modern.pm/resources/online-training-course/
Tutvuda tasub kunstikõrgkoole ühendava organisatsiooni ELIAga, mis korraldab ka erinevaid konverentse > The European League of Institutes of the Arts (ELIA) – http://www.elia-artschools.org