Netikaubandust nuusutamas 14 EKA tudengit

Tekst: Tanel Veenre

Ärimaailmas kindlustab kasumi pigem odavam toode ja suurem tiraaž kui hinnaline ja ainulaadne, sest paratamatult eelistab valdav osa inimestest oma tarbimist võimalikult optimeerida – saada minimaalse raha eest maksimaalne toode. Nõnda oligi tudengitele väljakutseks luua toode või toodete seeria silmas pidades eesti suurima moe- ja aksessuaaridega kaupleva netipoe Siison.ee sihtrühma ootusi. Tulemused on kevadiselt kirjud – on trendi laineharjal hulpivaid pilgupüüdjaid, vaimukaid lahendusi ja märksa eksklusiivsemaid tooteid. Plaanis on kõik kursuse käigus EKA tudengite poolt loodu paisata netipoodi müüki 2014 sügisel – sest elu ise on lõpuks parim õpetaja. Millised tooted leiavad ostja ja jäävad pinnale?

Siison.ee poolt käis tudengitega oma kogemust jagamas selle asutaja Matthias Vutt, jooksvalt aitasid nõu ja jõuga juhendajad Helene Vetik ja Tanel Veenre. Lisaks käis kursuse raames tudengeid konsulteerimas fotograaf Oliver Moosus, USA moekaubanduse spetsialist Elissa Bloom ja copywriter Karl Saluveer.
 
Helene Vetik, kursuse üks juhendajatest:
“Nagu üks tudeng ütles peale esimesi loenguid, et nii harjumatu on, et kõik need aastad on EKA’s raiutud pähe kuidas ei tohi ennast müüa ega kommertsiks muutuda ja nüüd te tulete ja ütlete vastupidist. Nimelt, aksessuaaride seeria kursuse lisafunktsioon on reaalne enese turundus, mis ongi praeguses EKA’s vajaka jäänud. Me ei taha, et tudengid pimesi spämmiks ja tüütaks oma sihtgruppi, vaid vastupidi püüame anda neile teadmised sidumaks nende tööd/aksessuaarid reaalse, mitte rikkas tähenduses ostujõulise sihtgrupiga ja seeläbi tarbekunstnikuna leiba teenida. Kas tudengid saavad neile pakutud infost õigesti aru ja kasutavad seda otstarbekalt, on muidugi juba nende endi teha”.

Jaga sõpradega:

Postitas Eerik Kändler
Viimati muudetud